IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

9ff и SpeedArt обявиха несъстоятелност

Тежки времена за легендарните тунери на Porsche

9ff и SpeedArt обявиха несъстоятелност
Две от най-известните компании, които се занимават с тунинг на Porsche - 9ff и SpeedArt - са подали документи за обявяване на несъстоятелност.
9ff и SpeedArt обявиха несъстоятелност
Двете компании са предприели крайната мярка в един и същи ден - 4 септември, като за обработката на документите на 9ff е назначен специалистът в областта д-р Филип Груб от съда в Лудвигсбург, а SpeedArt ще разчитат на работата на юриста от съда в Дотмунд - Карстен Кох.
 
Причините засега остават неизвестни, както и дали е възможно двете компании да се върнат на пазара, когато икономическата ситуация в Европа се нормализира.
 

Припомняме, че 9ff са създали едни от най-радикалните проекти, базирани на модели на Porsche. Eдно от последните им творения е 9ff GT9 Vmax, което бе представено през миналата година на автомобилното изложение в Есен, Германия. Базираният на 911 автомобил има 4.2-литров боксерен двигател с две турбини и мощност от 1381 к.с. и 1159 Нм максимален въртящ момент. От 0 до 100 км/ч "ракетата" на 9ff ускорява за 3.1 секунди, а максималната й скорост достига 437 км/ч. 

Снимка: SportAuto

Тагове: porsche 911 9ff speedart
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Не се спряхте ( преди 10 години )
    Нио порше имате,карали или возили, нито годзила- какво са пените бе ? Лапешки истории.....
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    До долния - *** ли си бе - на права на поршето му трябват поне 300 коня над нисна за да устиска рамо до рамо известно време, а ако има завои му трябват поне 400-500 коня отгоре щото АТЕСАТА взима завоите като прави - егати долните лъжци има в тоя сайт - *** германски адвокат-пропагандатори
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Годзила която гаври поршенца има само във фантазиите на някой болен мозък. Няма нито един драг между Порше и ГТ-Р където двете да са на едни конски сили няма значение 500-600-700-800-900... коиня. Поршето винаги бие. Поршето бие дори да е с по-малко конски сили. Годзилата бие само когато е с над 200-300к.с. повече от Поршета. Това е показателно колко по-добра кола е Порше. А 918-ката няма аналог рекорда на Нюрбургринг е именно на това Порше и ГТ-р с 2000к.с. да има пак не може да го подобри.
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не исках да го казвам ама АМС ги унищожи - кой ще се набута за мега спортно строше като има Годзила 1800 коня дето се гаври с поршенцата, без значение от цена, коне и такива подробности.
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Понякога нещата изглеждат абсурдни, има криза и именно в криза се очаква да се свива пазара на скъпи коли а да се увеличава пазара на по евтините марки. Уви, случва се точно обратното, евтините марки са пред фалит а скъпите увеличават пазар със страшна сила. Когато Порше за последните 5 години е увеличил продажбите си със 300% е логично тунерите на Порше да не смогват с поръчките, но уви поръчките намаляват и те фалират. Кризата ражда абсурди и само показва че в пазара няма логика.
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Никога няма да спра да пиша...дано не е нахално от моя страна...
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    aide kolegata s vaprosniq nick e v 3dneven traur...prepora4vam mu da ti4a kam izlojenieto v essen i da si haresa novo zaglavie!!!taka e po vreme na kriza, survival of the fittest!!!
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А дано и юзъра със гореспоменат никнейм и той да спре да пише тук, че е мега нахален.