IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen слага край на атмосферното пълнене

В бъдеще всички автомобили на концерна ще са оборудвани с турбо двигатели

Volkswagen слага край на атмосферното пълнене
Volkswagen ще замени всички атмосферни двигатели с техни турбо аналози, заяви пред The Detroit News Марк Трeхан, президент по качеството на концерна Volkswagen Group.
Volkswagen слага край на атмосферното пълнене
В интервюто си, Трехън уточнява, че в момента концернът има само три атмосферни двигателя - 2.5-литровия петак на Audi, както и два шестцилиндрови агрегата. Процесът по подмяната им ще бъде завършен до 3-4 години.
 

Новините от Волфсбург идват малко, след като от Ford направиха подобно изявление, отнасящо се до тяхната гама. Вицепрезидентът по задвижванията - Джо Бакай - коментира, че атмосфрените двигатели напълно ще отпаднат от гамата на компанията. Изключение от правилото правят само хибридните модели, които ще продължат да използват атмосферни бензинови двигатели заедно с електромотори. 

Снимка: Volkswagen

Тагове: Volkswagen Golf
0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    ние му вярваме! ( преди 12 години )
    Дошо-турбото ще ви обясни проблема! Според една от последните му версии е имал Audi1.8T на 25000 км. и се спукал от ремонти.Явно има някакъв бъг в развитието му, след като от ново Audi е преминал на 20-годишен Civic. A ние ще се правим.че му вярваме и за двете.
  • #6
    13 rate up comment 13 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    БМВ вече НЕ произвеждат атмосферни, а само с турбо. принципно това не прави проблеми с надеждността - доказано от БМВ а и дизелите от много отдавна са само с турбо - къв е проблема
  • #5
    18 rate up comment 9 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Тея не могат един нормален атмосферен мотор да направят, тръгнали да го кичат с турбота, филтри и системи - при това произведени в Китай със яко пестене на материали. Половината от всяка кола на VAG е направена с части от Китай. Помня модула за ESPто на Джета/Голф дето се вграждаше преди 2003та беше made in Germany и тежеше 7 кила. След 2003та почватда слагат китайски, тежи 3 кила. И проблемите започват! Евтини немски/*** номера!
  • #4
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Автор ( преди 12 години )
    ...а също и много надежден - глави и турбини се цепят наред.
  • #3
    14 rate up comment 21 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    1.4 TSI 180 konia s mehani4en i turbo kompreson-moje bi edin ot nai-dobrite turbo dvigateli na na6eto vreme
  • #2
    17 rate up comment 6 rate down comment
    ... до Roadrunner ( преди 12 години )
    Добре дошли при Митко Турбото!
  • #1
    18 rate up comment 18 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    ВАГончетата пак копират чужди стратегии. Но то какво ли чудно има, то цялата им история е базирана на нагло копиране.