IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda се отказва от Fabia RS

Причината са ниските продажби на модела

Skoda се отказва от Fabia RS

В следващото поколение на Skoda Fabia, което ще се появи на пазара догодина, няма да има „заредена” модификация RS. Това съобщи един от членовете на Съвета на директорите на чешкия производител - Франк Уелш - пред Autocar.
Skoda се отказва от Fabia RS
 „Много хора смятат, че Fabia RS е отличен автомобил и това наистина е така – коментира Уелш. – Резултатите обаче показват друго – той се харесва на мнозина, но се купува от малцина. Затова ние не можем да си позволим да развиваме подобна машина за бъдеще.”

В момента моделът разчита на 1.4-литров турбо мотор с мощност 180 к.с. и роботизирана трансмисия DSG. Според Уелш като алтернатива на Fabia RS може да се разглежда версията на модела, носеща името Monte Carlo. Модификацията може да бъде различена по 17-цоловите си джанти, покрива, огледалата за задно виждане и затъмнените светлини.

По този начин единственият „зареден” модел на Skoda ще остане Octavia. В компанията нямат намерение да работят и върху спортни автомобили, каквито намерения бяха съобщавани в пресата напоследък. Според главния дизайнер на Skoda – Йозеф Кабан, това противоречи на избрания от марката път на развитие.

Очаква се следващото поколение на Fabia да бъде построено на скъсена версия на модулната платформа MQB. Междуосието при модела ще бъде по-голямо от това на Volkswagen Polo, което ще достави допълнително пространство за краката на пътниците на задните седалки. Дизайнът на модела ще бъде в стила на Rapid и Octavia.

Снимка: Skoda
 

Тагове: Skoda Fabia skoda fabia rs
0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ?!?!?! ( преди 12 години )
    "Виж Тойота обаче се състезава с Лада във ВТЦЦ." Я да ме светнеш с кой модел Тойота участва в WTCC?!?!?!?!
  • #10
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Глупости, изобщо не съм фен на немското, харесвам Хюндай, Киа, Хонда, особено тези от преди 2005 година. Но вие интернет *** си вадите изводи, понеже по цял ден сте на компютъра и затъпявате. Излез малко от мрежата!
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Колите са особена работа - колкото повече научавам за различните модели, генероции и мотори, толкова по-малко ги обичам. Преди като различавах само марките, но не знаех кой модел кой е ги обичах.
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Рали България 26 отбора половината с японски коли, Победител Шкода Фабия. Най-многобройни като бройки са Мицубиши ЕВО. Това имах предвид като гледат ауспуси. Няма нито една Дачия или Лада. Виж Тойота обаче се състезава с Лада във ВТЦЦ. Тоест не Шкода е в класа на Дачия а Тойота е в този клас заедно с Лада.
  • #7
    6 rate up comment 12 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Знам че е трудно с една гънка, но ако извикаш преводач да ти преведе коментара ми, но да ти го преведе бавно и много паузи, за да можеш да разбуруш поне 20% от него. Та тогава ще видиш, че никъде не съм споменавал Ферари, Лотус или Ягуар. Първо защото не са в един клас, то за това естествено трябват поне 3-4 гънки, за да го разбереш. Второ споменах японските марки, защото те са в класа на тази шкода и се състезават рамо до рамо, е японските се видя че гледаха само ауспусите на Шкодата ама карай.
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Максим Ячев ( преди 12 години )
    Трябва да върнат Фабия Седан - перлата в короната на модела. Първото поколение Фабия седан се продаваше по-добре от хечбека у нас, тотален бестселър. А и беше единствения красив седан на базата на хечбек, че дори е по-красива от версията хечбек. Беше много кола за малко пари като Елантра и Акцент.
  • #5
    10 rate up comment 10 rate down comment
    знаещ ( преди 12 години )
    По твоята VAGинална логика капацитете, означава, че Шкода Fabia RS е доста над Ферари, Лмаборгини, Лотус, Ягуар, Мазерати, Вейрон и т.н. спортни машини, понеже пилотите са е оценили така. Ей това да си *** наистина е за цял живот. Защо ли най-големите *** са фенове на VAG се питам и защо тази компания е олицетворение на глупостта, простащината и селенията. Въпроса е риторичен. Можеш да си отговориш сам, като се погледнеш в огледалото.
  • #4
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    рали шампион имам предвид Димитър Илиев
  • #3
    11 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе не зднам дали е в класа на Дачия, но пилотите я оценяват пред Хонда и Мазда. Нашия рали шампион именно с Шкода Fabia RS я класира доста над японските, даже с такава спечели рали България. Така че който разбира я е оценил, който по картинките си вади изводи да продължава да гледа картинки. Но да не се изживяват като "капацитети" защото е видно че нищо не разбират.
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Логично да няма - ще има Rapid RS...