IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ожие вече само на точка от титлата във WRC

В Австралия пилотът на Volkswagen Motorsport спечели 6-ата си победа за сезона

Ожие вече само на точка от титлата във WRC

Пилотът на Volkswagen Motorsport Себастиян Ожие (Фр) записа 6-а победа за сезона в световния рали-шампионат (WRC) – рали „Австралия”, и му трябва само една точка, за да запише първа титла в кариерата си.
Ожие вече само на точка от титлата във WRC
Всъщност французинът можеше да триумфира като световен шампион още в Австралия, тъй като трябваше да спечели 9 т. повече от Тиери Нювил (Бел) с Ford Fiesta. Преди последния етап от състезанието Ожие бе лидер, а белгиецът – трети, и това означаваше край на интригата за титлата. В отсечката обаче вторият в класирането – Мико Хирвонен (Фин, Citroen) допусна грешка и в крайна сметка финишира трети в състезанието.

В Австралия Ожие буквално смаза конкурентите си, след като спечели 19 от общо 22 скоростни отсечки. На теория той може и да не шампион, но на практика е. За да загуби титлата, пилотът на Volkswagen Motorsport трябва да не вземе нито една точка в оставащите 3 състезания. В същото време Нювил трябва да спечели и трите, в това число така наречените Power Stage (б.а. – етапи, даващи допълнителни точки).

Четвърти в рали „Австралия” финишира съотборникът на Ожие – Яри-Мати Латвала (Фин), следван от, Мадс Остберг (Ford, Qatar M-Sport), Андреас Микелсен (Нор, Volkswagen) и Евгений Новиков (Ford, Qatar M-Sport).

Следващият старт от шампионата е рали „Франция” (3-6 октомври).

Снимка: Rally Australia

Тагове: WRC wolkswagen motorsport
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Интересно как той има 6 титили като мицубиши има само една заводска титла другите 4 са на Макинен с мицубиши. Това че е с приблизително такива коне смяташ ли е че всичко друго освен конете са приблизително трансмисия двигател окачване всичко? Просто по постовете ти личи че си не си изобщо запознат. И да по добре на продължавай.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    FastDriver ( преди 12 години )
    Първо ако си истински фен Томи Макинен, ще ти говори доста. Само той има 6 световни титли с Лансер. После, Фиеста RS заводска - предно предаване около 180 кс. (два пъти по-малко от рали колата) Лансер Ево заводско 4х4, блокажи на дифовете, 285 к.с (приблизително колкото на рали автомобила). Няма смисъл , да продължавам,,,, :)
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи никога не си бил фен на WRC особено като твърдиш такова "Автомобилите са адски далеч от заводските си аналози. За разлика от ерата на Лансер и Импреза" Пълен смях, а от отпадането на група б насам има ограничение. В момента WRC спорта не е западнал хич а темпото е дигнато доста нищо че са 1600 куб. 300 и няколко к.с. И какво означава ера на лансер и импреза като имат по две титли.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    FastDriver ( преди 12 години )
    Преди бях голям фен на WRCи следях всички стартове резултати и репортажи. Сега лека полека,спрях да гледам и се замислих защо! 1.Автомобилите са много по слаби и преминаванията по отсечките въобще не са атрактивни, както преди години.Няма го характерния дрифт за рали кола.2. Автомобилите са адски далеч от заводските си аналози. За разлика от ерата на Лансер и Импреза. тогава всяко момче си представяше, как ще мете завоите като Макрий и Сайнц.3.Пилотите бяха с характер и изразяваха емоция!
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Polo e GiGanTa na WRC
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много добро каране не за ожие това че ги спечели етапите не означава че смаза конглокенцията защото в края на третия ден разликата беше 45 сек. Но просто кара много спор няма. Иначе жалко за Мико и Крис вървяха точно след него. Крис явно беше под голямо напрежение второто му състезание след 3 годишно отсъствие и това че трябваше да спечели точно за ситроен. Дано го пожалят и догодина да година да го видим в ситроен.
  • #1
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Са маана от тоя живот.