IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеното семейство Insignia акостира във Франкфурт

На щанда на Opel са изложени Insignia, Insignia Country Tourer и Insignia OPC

Обновеното семейство Insignia акостира във Франкфурт

Тази година Opel не само обнови своя флагман, но и го обзаведе с чисто нова модификация. Премиерата на новото семейство Insignia - седан, лифтбек, комби, Country Tourer и OPC, пристига на изложението във Франкфурт, където се състоя официалната му премиера.
Обновеното семейство Insignia акостира във Франкфурт
Новостите при стандартните версии на Opel Insignia станаха ясни още в началото на лятото, когато от германската марка разриха първите снимки и информация. Малко по-късно бе показан и проходимият вариант Country Tourer, а непосредствено преди премиерата във Франкфурт, бе разсекретена и спортната версия OPC.

Все пак ще припомним, че обновлението при Insignia е мащабно, като засяга както външността и вътрешността на колата, така и двигателите, системите, оборудването и пътното поведение.
Обновеното семейство Insignia акостира във Франкфурт
По време на премиерата бе акцентирано най-вече на новата версия Country Tourer, която ще се конкурира на пазара с автомобили като Audi Allroad, VW Passat Alltrack и Skoda Octavia Scout, и спортната OPC.

Insignia Country Tourer се отличава със защитни панели на дъното в предната и задната част на каросерията, увеличени арки на калниците, двойни ауспухови тръби и защитната облицовка в долната част на купето. Клиренсът й е увеличен с 20 мм спрямо стандартната версия. Задвижването е към четирите колела, като се различава от това при останалите версии на модела - разполага със съединител, работещ на принципа Haldex, както и със самоблокиращ диференциал с електронен контрол eLSD. Системата може в реално време да разпределя въртящия момент от 0 до 100 процента между предния и задния мост, както и индивидуално между колелата на задния мост.
Обновеното семейство Insignia акостира във Франкфурт
При версията OPC, освен нов дизайн, новостите включват и редица промени по механиката. Модернизации са правени и по ходовата част, която е усъвършенствана. Специално внимание е отделено на задния мост, при който около 60 процента от компонентите са нови. Оптимизирани са също така характеристиките по отношение на шума и вибрациите, както и софтуерът на системата ESP, който е специално настроен да реагира по-добре при поява на тенденция към недозавиване.

Двигателят е познатия 2.8-литров V6, който генерира 325 к.с. и 435 Нм. Ускорението от място до 100 км/час става за 6.0 секунди, максималната скорост достига 275 км/час, а средното потребление на гориво е в рамките на 10.4 л/100 км.

Обновеното семейство Insignia ще стъпи на пазара още тази година.

Снимки: Opel

0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Защо спорите!? ( преди 12 години )
    Нисан GT-R и Инсиния ОРС всепризнато са колите с най-доброто съотношение цена/качества в своите класове!Справка: вижте Car & driver, Forbes -2012, Dekra bulletin-2011 и т.н.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до Анонимен ( преди 12 години )
    Хубаво е като гледаш ценовите листи да идеш на място и да се поинтересуваш, защото може би ти не знаеш, но при Опел за добър ден ще те посрещнат с 10% отстъпка от цената, което при Тойота няма как да стане. Другият интересен момент е, че при Тойота имаш няколко пакета, докато при Опел свободата за персонализация на екстри е огромна, отделни светове.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А що се отнася до Insignia, може да се сравни с Avensis. Погледни в ценовите листи на двата модела нивата Edition и Executive, да видиш как Opel-ът е хем по-скъп, хем по-слабо оборудван. За гаранция да не говорим.Така че по-добре не казвай на хората да поглеждат другите марки, че нещата не са много в полза на Insignia...
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-долу става въпрос и за Астра.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Говорим за Инсиния и другите коли в тоя клас, а не за Астра и Аурис...
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е какво да ги гледам - от всички марки в тези сегменти, Opel имат най-бедното базово оборудване.Само 1 пример - Астра базово има аудио и климатик, предни ел.стъкла и ел.огледала, 4 възглавници. Аурис има в допълнение климатроник, отопляеми седалки с лумбална опора, 7 възглавници, управление на аудиото от волана, резервна гума, НАС система за потегляне по наклон, WiFi модул, стелки и аларма. И всичко това само за 460 лв повече. Какво да си говорим...
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Нищо и няма на ценовата категория, погледни другите коли в тоя клас и с това оборудване и ще се увериш.
  • #1
    11 rate up comment 2 rate down comment
    GTE ( преди 12 години )
    При Insignia определено качеството е на ниво, но не е пропорционално спрямо ценовата категория. Същото касае и новата Астра. Ако цените се балансират с около 15% надолу, нещата си идват на мястото.