IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti разочарова 1500 милионери

Компанията се отказа от серийното производство на Galibier

Bugatti разочарова 1500 милионери

Bugatti Galibier трябваше да стане най-бързият и луксозен седан на планетата. След дълго колебание относно бъдещето на модела, в Bugatti са взели решение да не пускат машината в серийно производство, съобщава Motor Trend.
Bugatti разочарова 1500 милионера
Концептуалният Galibier бе оборудван с дефорсиран до 800 к.с. двигател от хиперколата Veyron, който позволяваше максимална скорост от 350 км/ч. Около година след представянето на модела, ръководството на Volkswagen реши да позволи разработката на негова серийна версия. Тогавашният шеф на Bugatti Волфганг Дюрхаймер обаче поиска време, за да се преосмисли проекта, тъй като считаше, че седанът не е достатъчно мощен, комфортен и стилистично издържан. 
Bugatti разочарова 1500 милионера
В крайна сметка работата по Galibier продължи на пълни обороти, но се появи нова пречка. Мястото на Дюрхаймер бе заето от Волфганг Шрайбер, който е един от противниците на проекта. Именно негова е и идеята проектът да бъде замразен в съвсем кратки срокове.

Близки до Шрайбер признават, че в Bugatti се работи само върху един нов автомобил и това е наследникът на Veyron. Шефът на компанията е категоричен, че това е първостепенната задача пред екипа, който не бива да пилее ресурсите си за други неща.
Bugatti разочарова 1500 милионера
Освен това шефовете на Bugatti и Volkswagen не са убедени, че подобна кола ще успее да намери достатъчно купувачи. Въпреки че след излизането на Galibier като концептуален модел, от компанията обявиха прогнозни продажби от около 1500 бройки, при цена на седана около 1 млн. евро.

Снимки: Bugatti
 

Тагове: bugatti galibier
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    klasik, 6to si razvalil taka razko6noto enzo!?
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    batko ( преди 10 години )
    абе класика, ти на каква дрога си, кой ти е дилъра престани с твойте глупости
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Трябват им всички ресурси за да направят нова кола която да прилича на кола!А не яйцето Вейрон! Galibier пък беше преработен А8 да прилича на А5....?!? Така,че им се събраха две много лоши откъм дизайн коли. Те една не могат да направят достойна като дизайн да отговаря на името Бугати,та камо ли две !!! Затова ще се мъчат с Veyron,и евентуално ,ако успеят да измислят качествен дизайн,ще помислят и за Galibier !Първо на първо ,това трябваше да е Veyron http://imageshack.us/photo/my-images/825/gbt3.jpg/Вижте всяка извивка и всеки въздухозаборник крещи:-жив е духа на Еторе и син Жан Бугати ....!!!!Каква разлика между тази кола и яйцето,нали?Да не говорим колко трябва да се отклонят от яйцето,пък камо ли от А8 приличащ на А5......,леле !
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    spored men tva e dale4 ot limuzina, za limo priemam bentley mulsane, ghost, phantom na RR i t.n. dori maybach si be6e limo...tva na snimkite e opit za shooting brake, hatch i ne znam kvo o6te...i opredeleno ne im se e polu4ilo...ima edna seriq ot snimki i kartinki za desktop, kadeto se vijdat prepratki ot onova vintage legendarno coupe, sega sobstvenost na ralph lauren...no tva ne im se e polu4ilo!!!
  • #13
    7 rate up comment 17 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Az go pozicionirah kato nai-velikata kola pravena niakoga.Ne6to protiv li ima6 be carvul?
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до: vel_co ( преди 10 години )
    Би ли казал или показалкой,къде и кога е позиционирал Бугати пред всички останали?!Ако не можеш да го направиш за пореден път ще станем свидетели на болната ти фантазия.
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Като за марка, позиционирана пред всички останали е недопустимо да няма лимузина в гамата си. Има вече достатъчно ексклузивни марки, които разчитат на един единствен спортен модел. Бугати трябва да има лимузина, това е!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Veliko ( преди 10 години )
    zoom-zoom, suglasen sum. Tova konkretno Bugatti beshe mnogo nedoobmisleno i shteshe da e jalko, ako go pusnat. Dano noviqt Veyron si opravdae imeto, che na fona na koli kato Huyara izglejda kato konfekciq. A Bugattie e marka, koqto zaslujava poveche, mnogo poveche.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    izkliu4itelno se radvam, 4e nomera s panamerata na steroidi nqma da mine!!!
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 10 години )
    Ко? Не!