IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още мощност за серийното купе Toyota GT-86

Фейслифтът на модела ще разчита на 2.5-литров мотор с 260 к.с.

Още мощност за серийното купе Toyota GT-86

Спортното купе Toyota GT-86 се появи на пазара през миналата година, но в компанията вече работят усилено върху обновяването на модела, съобщава Autocar. Досега японците твърдяха, че не предвиждат пускането на по-мощни серийни версии, но това е на път да се промени.
Още мощност за серийното купе Toyota GT86
Главният инженер на проекта GT86 Тецуя Тада съобщи пред изданието, че много иска да постави по-мощен мотор в модела и да го пусне в серийно производство. Идеалният момент за това ще бъде средата на жизнения цикъл на автомобила. Той излезе през 2012 г. и през 2015 г. ще претърпи фейслифт, който е много удобен за подобни промени.

В момента инженерите на Toyota работят върху 3 варианта за увеличение на мощността, признава Тада. Първият е поставяне на турбина, а вторият е увеличаване на обема на атмосферния мотор, който сега е 2.0-литров. Третият е използване на хибриден агрегат.

Според Autocar, най-вероятно ще бъде избран вторият, като ще бъде заложено на двигател с увеличен до 2.5 литра обем. Така мощността ще се покачи от 200 к.с. до 260 к.с. Този подход е най-изгоден икономически, тъй като няма да се променя теглото на автомобила (евентуалното поставяне на турбина и електромотор ще доведат точно до това). А именно масата на GT-86 – 1190 кг., играе основна роля за пътното поведение на автомобила.
Още мощност за серийното купе Toyota GT86
В следващото поколение на модела обаче най-вероятно ще има както турбо-мотор, така и хибриден агрегат, който японците ще направят възможно най-лек. В неговата основа няма да бъдат литиево-йонни батерии, а суперкондензатори, които и сега се поставят в болидите на Toyota за „24 часа на Льо Ман”.

Според слуховете, в компанията замислят и още нещо революционно – за следващата GT-86 да се откажат от двигателя, тип боксер. Което ще постави под голяма въпросителна и бъдещето сътрудничество с партньорите от Subaru, който също участват в разработването на GT-86.

Снимки: Toyota
 

Тагове: toyota gt-86
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 10 години )
    До тези по-долу дето се чудят дали боксерния мотор става за монтиране на турбина да погледнат информацията за новия Forester XT. После коментирайте разпалено тук.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Dakata ( преди 10 години )
    Има логика. Ако конструктивно не е предвидена в блока маслена магистрала за смазване на турбината, естествено е да не става за турбо версия. Иначе твърдението, че по-големия обем спестява тегло пред турбото е достойно за приза Глупост на века.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ти вярно ли го вярваш това за боксера и турбината?
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да ви кажа при VW разликата в теглото между 1.6 и 2.0 бензин е 83 кг. Между 2.0 и 2.5 в никакъв случай няма да е по-малко. Според мен варианта с турбина и интеркулер няма да тежи повече от 10 кг. Т.нар. инженери на Тойота мислят хората за по-прости от тях. Проблемът им е, че "великият" им боксер не е пригоден за работа с турбина и трябва да правят съвсем нов двигател. Това е истината, а не глупостите, че по-големия обем не увеличавал теглото спряно турбината.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бади ( преди 10 години )
    Ами с колко да се увеличи теглото бе инженер мотора е същия не слагат друг примерно 6 цилиндров просто го преработват по големи бутала, различни колектори и тн. сиг има увеличение в теглото но не е повече от 10-15кг а ако се направи хибрид мин едно 100кг ще тежи повече няма смисъл, турбото също е опция но може да го пазят за десерт след 2-3 години и турбо версия да пуснат.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Увеличават обема на мотора, а не се увеличава теглото... Не думай, бе! Или инженерите на Тойота са ***, или този който е писал статията.
  • #6
    3 rate up comment 8 rate down comment
    КОТООШАН ( преди 10 години )
    И КАКТО ПРЕПУСКАШ , ТЕ ЗАДМИНАВА БЯСНО ЕДНО МЕГАНЧЕ И ТИ ИДВА ДА СИ ЗАВРЕШ ГНУСНАТА ТРОШКА ОТЗАД.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Японците от обичайните качества - нов дизайн, умерена мощност и неимоверна лекота отново възродиха удоволствието да си с кола в завоя.
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези "новини"са съчинени най-вероятно от медийната империя "Билд" в която влизат много вестници и списания, а инфото си изкривява по такъв начин, че феновете на немското да бъдат тотално облъчени.Емблемата на този автомобил е боксеровият двигател.Без него модела просто няма да е същият и не вярвам от Тойота/Субару да подходат толкова елементарно.Елементарните инсинуации, заблуди и манипулации ги търсете при германчетата.Те са царе на подобни неща.Модела е прекалено успешен...
  • #3
    6 rate up comment 25 rate down comment
    100 ( преди 10 години )
    Това подобие на кола прилича на сбирщайн от поне 10 автомобила. Джуджета...