IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна

Бил твърде брутален и показен. Преработката може да коства 195 млн. евро

Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна

Официалното становище на Audi, изпратено в писмо до Automedia.bg:
Audi Q7 излиза по план

Премиерата на следващото поколение Audi Q7 ще се забави заради проблеми с дизайна. Всъдеходът не се е харесал на ръководството на компанията, което го е върнало за спешни преработки, пише Motor Trend, позовавайки се на информация от свои източници.
Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна
Audi Crosslane Coupe - eдна от концепциите, с които марката демонстрира как ще изглеждат следващите й проходими модели. Снимка: Audi

Американското издание твърди, че шефовете в Audi са определили следващото поколение на Q7 като " твърде брутално и показно". Било наредено да се направи спешен ристайлинг, независимо дали това ще забави премиерата на модела. Посочва се дори, че уволнението на Волфганг Дюрхаймер от поста шеф на отдела за проучване и разработки в Audi, е свързано с този проблем.

Промяната в дизайна на Audi Q7 може да коства на компанията 195 млн. евро и да забави премиерата на модела за неопределен период от време, твърди изданието.

Този период обаче вероятно няма да бъде много дълъг, тъй като всичко останало по колата е завършено, изпробвано и одобрено. Наскоро Motor Trend разпространи снимки на прототип на модела, заснет по време на тестове по шосетата на Европа.
Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна
Audi Q7 по време на тестове. Снимка: Motor Trend

Очаква се следващото Audi Q7 да заложи на еволюционен дизайн, изпълнен в стила на най-новите модели на марката. А премиерата му да се състои или в края на 2015, или в началото на 2016 г.

Последната информация за модела гласеше, че той ще бъде подложен на сериозна диета, благодарение на която ще олекне с около 360 килограма. Това ще бъде възможно благодарение на новата платформа, на която ще бъде изграден. Тя залага на множество компоненти от алуминий, като ще се използва и за следващите Porsche Cayenne и Volkswagen Touareg, които очакваме през 2014 или 2015 г.

Тагове: Audi Q7
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    H Volkswagen обяви, че през юли видях продажбите му да покаже незначително намаление от 0.5%, като са продадени 466 100 коли по целия свят. От началото на годината, VW е продал 3,38 милиона превозни средства (3.7%) до 980 000 единици (-6,8%), продавани в Европа.В Централна и Източна Европа продажбите са намалели с 1.4% (154 900 единици) и в Русия е намалял с 5,2% (36 900 единици). В Западна Европа, извън Германия, продажбите са паднали с 6.8% (492 400 единици), докато в Германия, продажбите са паднали с 9.1% (328 400).В Азиатско-тихоокеанския продадени 1.48 милиона автомобили (17,0%), докато в Китай продажбите възлизат на 1,36 милиона единици (18,9%). В Индия, Volkswagen продадени 36 900 коли (-11,1%). В Северна Америка продадени 359 300 коли (3.96) 242 600 коли в САЩ (-1,3%) и Южна Америка 419 100 превозни средства (-11,3%). Бразилия продадени 314 900 нови Volkswagen (-12,8%).
  • #14
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За такъв СУВ от Тойота могат само да мечтаят и примляскват.
  • #13
    5 rate up comment 10 rate down comment
    А8W12 ( преди 11 години )
    TОВА Е КОЛА , БРУТАЛНО ЧУДОВИЩЕ , А НЕ КАТО ЛИГАВИЯ ХЮНДАЙ В СЪСЕДНАТА СТАТИЯ,
  • #12
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това си е жива Татра. Дизайна мачка. Има само една муцуна и до там. Сигурно и клаксона ръмжи като лъв.
  • #11
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ауди са едни от законодателите в дизайна на автомобили, еволюция от последните 30 години. Хармоничен, стегнат с педантично отношение към детайла и всичко е там където трябва да бъде. Японците още не могат да намерят себе си и за се забъркали здраво в кичозни извивки и евтина пластмаса, а колко мерцедеси са разглобили, докато докарат лексуса до това ниво, само те си знаят. Лошото, е че това не им помага особено, защото ментетата им се различават от далеч.
  • #10
    12 rate up comment 17 rate down comment
    До Дошо ( преди 11 години )
    Не бе Дошо това пак ти казвам не е Тойота а Ауди. При Ауди материалите са качествени, не като при Приус, където всички се изумяват как може да използват най-евтините материали. Навсякъде пише Приус отблъсква с евтините материали в купето, Французите в теста си пък писаха, че пластмасите на Приус се напуквали по-бързо от колкото можело да се напише. В САЩ пък Косюмър рипортс призова американците да не купуват Приус, защото е направен с евтини материали, вози гадно и е тромав.
  • #9
    20 rate up comment 5 rate down comment
    GM ( преди 11 години )
    Чист ПР! Хората си казват "Колко ли е брутално това Ауди, че да го върнат заради това? Искам най-бруталното Ауди!"
  • #8
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Огромна грешка ще е това. Точно това което най-много се харесва в това Кю7 не трябва да го променят. СУВ-а изглежда брутално респектиращ. Щяха да избият рибата с този дизайн, дано не го променят, ама май ще го.
  • #7
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не бе Дошо-груди това е Ауди не Тойота, че да е всеки месец в сервиза. Пак обърка марките и статиите.
  • #6
    20 rate up comment 14 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    С тоя агресивен вид щяло да плаши майсторите по сервизите и нямало да искат да го ремонтират (всеки месец) аххахахаххаа