IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru разочарова феновете си

Очакваното BRZ STi се оказа tS

Subaru разочарова феновете си

Преди няколко дни от Subaru пуснаха тийзър на нова версия на спортния си автомобил BRZ, което накара феновете на марката да очакват, че най-после компанията ще пусне гореща STi-модификация на модела.
Subaru разочарова феновете си
Истината обаче се оказа друга. Първо стана ясно, че двигателят на автомобила ще остане атмосферен. А след това, че това съвсем не е STi-версия на модела, а tS - tuned by STi. И тя притежава абсолютно същия мотор, като стандартното BRZ.

Новата модификация бе показана на трасето Fuji Speedway, като според изданието 7tune.com тя ще бъде пусната в серия от 500 бройки. Половината от тях ще бъдат в изпълнение GT-package. То може да бъде разпознато по голямото задно антикрило от небоядисани въглеродни нишки и черните джанти от лека сплав.
Subaru разочарова феновете си
От стандартното Subaru BRZ новата версия се отличава по подобрената аеродинамика, оригиналните предни седалки Recaro и лоста за смяна на скорости (машината се предлага както с механична, така и с автоматична трансмисия). Главната особеност на tS GT е различното окачване с амортисьори Bilstein, усилен карданов вал и спирачни механизми Brembo. Колкото до версията без пакета GT-package – информация няма, но на външен вид при нея антикрилото и джантите са сиви.
Subaru разочарова феновете си
Модификацията Subaru BRZ tS ще се продава единствено в Япония. Цените на GT-версията с 6-степенна механична скоростна кутия стартират от $41 500. Първите доставки за дилърите ще започнат през октомври.

Снимки: 7tune.com

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти се сбърка бе момче!
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Толкова съм разочарован, че ето ме - тичам, тичам през глава към дилъра на VAG да си купя супер-мега-турбо-бързо и икономично Алуди или Голф!
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 10 години )
    Всичко е наред, поне може да и сложиш по-евтино АГУ така :))
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    Стефане, не си съвсем прав. Импрезата е 4х4, това е чисто задно. Но за двойното турбо съм съгласен, ще развали предвидимото управление. Компромисен вариант, може би е да сложат компресор - няма турбо дупка, няма го рязкото увеличение на мощността - нещата се случват плавно и ще се запази гореспоменатата предвидливост. Но както колегата по-долу спомена - може договора с Тойота да не им го позволява. Дано да бъркам и след време да се появи по-гореща версия де :)
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Badi ( преди 10 години )
    Аре кво се стискат тия да пуснат една гореща версия 300 коня нама да има спирка тая машина.
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колкото и да е успешен този модел за двете марки това е пълно разочарование за субару. Като кажат STI това означава боксер с лудо турбо и да цъска брутално, а не като това горе. За мен това не спортна кола с класа каквато трябва да е всеки един хот хеч я превъзхожда старите импрези не бяха такива.
  • #2
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    toyota kak ste gi pusne toku-taka da napravqt nay-moshtnata modifikaciq na sushtata kola koqto prodavat i te, koy ste im q kupi posle i bez tova subaru-to e po-krasivata ot dvete
  • #1
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Стефан ( преди 10 години )
    Аз пък не се чуствам разочарован, толкова тунери са готови да и шибнат турбото, но тогава трябва да сложат двойно за да компенсират мощноста и ще развалят цялата идея. Има си Импреза СТИ за това.