IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M4 - олекотяване, не безумна мощност

Хората просто трябва да приемат промените, заявиха от компанията

BMW M4 - олекотяване, не безумна мощност

BMW M4 - олекотяване, не безумна мощност
BMW не вдига много шум около предстоящата премиера на M4, като към момента за този модел няма почти никакви официални данни. Един от мениджърите на марката за Англия - Мат Колинс, обаче, разкри някои любопитни факти за бъдещата спортна кола.

В интервю за Top Gear той заяви, че хората не трябва да посрещат на нож промяната на името, а просто да приемат този факт. "Хората трябваше да свикнат с много промени през последните години - подмяната на атмосферните мотори с турбо двигатели, например, поясни Мат Колинс. - Същността е в това, което означава буквата М, a именно - безкомпромисен спортен автомобил. Тя винаги ще означава това, независимо дали един или друг компонент по колата се променя", допълни той.

Мениджърът уточни, че водещи за динамиката на BMW M4 ще бъдат новите материали, които ще се използват в колата, а не безцелното увеличаване на мощността. Нещо подобно компанията направи със специалните версии на последните две поколения М3 - CSL и GTS, при които бе заложено на леко увеличаване на мощността, но осезаемо редуциране на теглото и още по-нисък център на тежестта.
BMW M4 - олекотяване, не безумна мощност
Мат Колинс не пожела да разкрие конкретни данни за мощността на двигателя на BMW M4, но спекулациите сочат, че той ще бъде 3.0-литров турбо-агрегат с шест цилиндъра, като ще генерира 450 к.с. и 550 Нм. А това е с 30 к.с. повече от последното М3 и с над 200 к.с. повече от първото поколение на колата.

Относно появата на CSL / GTS вариант при М4, Колинс заяви, че към момента в компанията не се планира подобен модел. Но уточни, че при последната генерация на колата също не е било заложено да се пуска олекотен вариант.

Снимки: Worldcarfans

Тагове: BMW 4-Series BMW M4
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 12 години )
    От къде го измисли това есп при бмв само
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    защо БМВ М3 Е92/93 е с В8 циледъра а това БМВ М4 ще е с само 6 цилендъра конските сили са добре но защо 6 цилендъра
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до b.b. ( преди 12 години )
    Братле, една 20 годишна Е36ца е толкова "подсигурена", колкото базова Дачия Логан от 2013 година, т.е. катастрофираш ли, най-вероятно си труп! Отделен е въпроса, че *** изключват ESP-то, за да дрифтят, т.е. язък за баварците, които са сложили системи за сигурност!
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до фан ( преди 12 години )
    "Дай примери, че иначе това мнение виси със страшна сила." - NISSAN GT-R. Други примери трябват ли ти?
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    "Поради тази причина японските коли с по-малка мощност правят смешни немските аналози." - Дай примери, че иначе това мнение виси със страшна сила.
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    И си прави и не си.Вярно,комбинацията между задно и висока мощност е пиперлива но управлявана с разум това води до удоволствие,а в комбинация с глупост води до канавката.Но инструмента не е виновен,че някой го използва неправилно.В кухнята има нож който е опасен,но разума те кара да режеш салатата,а не пръстите си! Не си прав защото тези коли се правят мощни,но и доста по-подсигурени.Но като видях снимките на колата от Елин Пелин без таван,врати и колела...нямали са шанс децата,Бог да ги прости
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до bmw e60 ( преди 12 години )
    Да, но едно BMW се управлява "специфично"! Ако си самонадеян ***, рискът да се пребиеш с BMW е много по-голям, поради няколко причини:1. Висока мощност2. Бързо ускорение3. Задно предаванеС една Astra 1.4 90 к.с. нямаше да умрат, защото щяха да вдигат 100 км 15 секунди!
  • #8
    20 rate up comment 3 rate down comment
    bmw e60 ( преди 12 години )
    Проблема е в младежите не в БМВ-тата. Ако се забранят БМВ-тата селските *** ще си намерят с нещо друго да се пребиват.
  • #7
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Сетила се Мара да се побара.Японците от десетилетия правят точно това.Поради тази причина японските коли с по-малка мощност правят смешни немските аналози.
  • #6
    39 rate up comment 1 rate down comment
    ЕРЕРР ( преди 12 години )
    BMW е чудесна марка, но 90% от BMW-тата /Е36-*** и Е46-***/ в България се карат от абсолютни *** и комплексари...кофти имидж за този иначе чудесен производител! Лека им пръст на младежите от Елин Пелин, а останалите МИСЛЕТЕ! Ако сте толкова добри в карането или дрифта, вървете на състезание! На мен лично ми се живее!