IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda3 - хечбек, седан и хибрид

Японската компания разкри официалните подробности за своя най-нов модел

Новата Mazda3 - хечбек, седан и хибрид

След изтеклите вчера снимки и информация, японската автомобилна компания Mazda разкри официално новото поколение на Mazda3. Моделът ще бъде наличен в шоурумите на марката в края на тази година, като в началото ще се предлага единствено като хечбек. На по-късен етап ще се появи и седан, а малко след това - хибриден агрегат.
Новата Mazda3 - хечбек, седан и хибрид
Mazda организира премиерата на своя най-нов модел едновременно в Европа, Азия и Америка, като бяха разкрити модификациите за различните пазари.

В Европа моделът ще се предлага с избор от четири двигателя - три бензинови и един дизелов. Бензинови агрегати са от серията SKYACTIV-G - 1.5-литров със 100 к.с., 2.0-литров със 120 к.с. и 2.0-литров със 163 к.с. Дизеловото предложение - SKYACTIV-D, има обем 2.2 литра и генерира 150 к.с.

В Северна Америка колата ще получи два бензинови двигателя SKYACTIV-G - 2.0-литров със 155 к.с. и 2.5-литров със 184 к.с. Японците планират да предложат в САЩ и дизелов двигател, но към момента този ход все още се обмисля.
Новата Mazda3 - хечбек, седан и хибрид
По време на представянето стана ясно също така, че Mazda3 ще продължи да съществува и във версия седан. Този модел трябва да се появи след около година, като ще бъде последван от първата за модела хибридна модификация. Тя вероятно ще заложи на бензинов двигател и електромотор, но това са само догадки, тъй като японците все още пазят в тайна подробностите около този агрегат.

Продажбите на новата Mazda3 ще стартират най-напред в Япония и САЩ - през септември. В Европа моделът ще се появи около месец след това. 

Още за новата Mazda3 вижте ТУК

Тагове: skyactiv mazda3
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Triforce,виждам,че главата не те слуша никак,ама никак.Разбираш таратанци.Ти български не разбираш,а камоли английски.Прочети пак поста под твоя с видеото!Прочети го пак и пак...няколко пъти внимателно!Разбра ли къде ги няма или трябва да обяснявам,като на ***?
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    аз ( преди 10 години )
    Анонимний, като искаш турбо можеш да се спреш на някой Гоуф примерно с ДСГ. Мноо вървят да ти кажа. Мазда, със сигурност ще пуснат и наточена версия, но след 1-2 г.. Предлагат на пазара това което се търси, а именно - надеждни, здрави, икономични и екологични автомобили.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Да, прекрасно разбирам този език! И прекрасно разбирам, че ФОРД много, ама много ги има, а не както каза, че ги няма...
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е чак сега да направи предницата тежка и неповратлива....говорим за 2.2 4 цилиндъра, нали има коли с v6 v8 и нагоре, тогава те тия нема да могат да завиват хихихи :)))
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цяла гама бензинки без нито една турбоверсия не ми звучи съвременно. А почти излишно големият 2.2 дизел ще направи предницата тежка и неповратлива. Иначе дизайнът може и да е върхът.
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    SLJ ( преди 10 години )
    Автомобилът изглежда страхотно! Представям си какво би била и една бъдеща MPS версия евентуално...
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Triforce,искаше нещо да кажеш ли с това видео,че не те разбрах?Прочете ли предният пост и за какво го постваш това видео?Разбираш ли какво изобщо говорят хората?
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Ford ги няма, така ли? Я погледни:
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Проблемите с ръждата бяха само на някой серии и модели.Споделяха едни и същи ламарини с Форд и от там беше дошъл проблема.Сего Форд ги няма и с ламарините не би трябвало да има проблем.Освен това си имаш стандартна гаранция както при всички и ако се получи проблем ще ти го отстранят.Имал съм 2 323 ф едната БА а другата БФ модели.Ръжда не съм имал изобщо никъде.Здрави и безпроблемни автомобили са Маздите а тези новите мотори просто къртят.Невероятни автомобили!
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като дизайн Мазда 3 и Мазда 6 са нещо много красиво! Ако са оправили проблемите с ръждата, ще бъдат отлични предложения на пазара!