IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda3 излезе предпремиерно

Моделът има по-изчистен дизайн и тежи само 1190 кг

Новата Mazda3 излезе предпремиерно

Снимки на новата Mazda3 изтекоха в интернет, часове преди моделът да бъде показан официално от компанията. Кадрите разкриват компактния модел, който следва актуалния дизайнерски език Kodo, който японците показаха с дебюта на по-голямата Mazda6.
Новата Mazda3 излезе предпремиерно
Дизайнът се отличава с изразителна радиаторна решетка, изтеглени силно назад фарове, както и мускулести калници. Като цяло колата изглежда по-изчистена и по-рафинирана от своя предшественик. Купето е дълго 4465 мм, а останалите размери са 1795 мм широчина, 1450 мм височина и 2700 мм междуосие. Багажникът побира до 350 литра багаж, а при сгънати облегалки обемът му нараства до 1250 литра.

Mazda3 ще се предлага със SKYACTIV-G 1.5-литров двигател със 100 к.с. и 150 Нм. Това би трябвало да е достатъчно за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за 10.8 секунди и развиването на максимална скорост от 182 км/ч.

По-нагоре в йерархията ще има версия със SKYACTIV-G 2.0, който разполага със 120 к.с. и 210 Нм. Този двигател се нуждае от 8.2 секунди, за да ускори купето до 100 км/ч, преди то да развие 195 км/ч максимална скорост. Същият мотор се предлага и със система за възобновяване на енергията от спирачките i-ELOOP, благодарение на която производителността нараства до 165 к.с.

Японците са предвидили и SKYACTIV-D 2.2-литров дизелов агрегат, който генерира 150 к.с. при 4500 об/мин и максимален въртящ момент от 380 Нм при 1800 об/мин.

Скоростните кутии са две: стандартната 6-скоростна механика и опционалния 6-степенен автоматик.

Без шофьор колата тежи едва 1190 кг, което е част от стратегията на японците да намалят разхода на гориво на новия си модел. Отпред колата стъпва на MacPherson окачване, а отзад е оборудвана с независима конструкция.

Тагове: skyactiv mazda3
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Те Хюндай щото много хубави и за това мобиле-то пълно с тях...
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    момчето ( преди 11 години )
    Симоатична е, има чар. Доста младежка кола е бих си я купил. И дизайна ми харесва, даже е втората по чар кола в моя списък след рено Captur
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха, ха, кой вадел 380 Nm от 2.2 дизел? Ти сериозно ли? Хюндай Санта Фе от 2010, 2.2 дизел 197 к.с. 436 Nm. Гръмни се, бе мишок!
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Thebrainless ( преди 11 години )
    Преди да сравнявате ценово японски с европейски модели, помислете за данъчната обремененост при японките и въпреки това постигане конyрентните цени на европейския пазар
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Roadrunner ( преди 11 години )
    колега, искаш ли да се обзаложим, че ще е поне 35к начална за базова модификация - без джанти, без парктроник, без клитроник, а климатик и т.н.Това да не ти е пежо да е 30кА 2.0 151 коня върви повече от прилично на сегшаните 1340 кг. А на 150 отдолу ще е като към 170 коня еквивалент по отношение конска сила на килограм.
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    лелеееееееее ( преди 11 години )
    Отзад е като Астра
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    380 нютона при 1800 оборота. Много е зле двигателя, нали? Я сега ми кажи колко такива автомобила има ;) Не гледай кубатури над 2.5....
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    !Хората работят за намаляване на разхода не се състезават кой ще извади най-много конски сили.Ако това им е цел всеки който е запознат знае, че японците ще ударят всички в земаята със специфична мощност
  • #14
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Голямо олекотяване, за 150 к.с. сложили дъртия 2.2 дизел. Тези наистина са много, ама много зле. Да не говорим за 2.0 бензин, очаквах 150-160 коня,а те 120, смях, смях, паднах от смях! От началото на 90-те няма такъв "наточен" двигател...:))) ***!
  • #13
    22 rate up comment 0 rate down comment
    ПП ( преди 11 години )
    Анонимен, не знам къде живееш, ама БМВ3 се купува за 80 000, освен тва Мазда 3 отговаря класово по-скоро на БМВ1, което също стартира с поне 10к отгоре на тази.