IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Напълно новата Toyota Corolla

11-тото поколение на колата получава по-лека платформа, нов дизайн, по-просторен салон и по-богато оборудване

Напълно новата Toyota Corolla

Японската автомобилна компания Toyota разкри напълно новото поколение на Corolla. Това е най-продаваният модел в света, а 11-тото му поколение трябва да затвърди тази позиция, залагайки на по-лека платформа, нов дизайн, по-просторен салон и по-богато оборудване.
Напълно новата Toyota Corolla
Новият модел беше загатнат неотдавна чрез концепцията Corolla Furia, но както личи от снимките той е взел много и от предлаганата в Америка Toyota Avalon. Дизайнът доминира с напълно нова предна част, в която виждаме разделена на две решетка на радиатора, стандартни LED фарове и по-изразителна броня. Отзад промените са аналогични - по-масивна броня и напълно нови светлини.

Още по-големи са промените в салона на новата Corolla. Интериорът е създаден според новите дизайнерски щрихи на японската марка, които вече познаваме от Auris и RAV4. Материалите са с високо качество, като създават усещане за модел от по-висок клас, сочи информацията. В стандартното оборудване влизат 8 въздушни възглавници, LED осветление, аудиосистема с Bluetooth свързаност, обшито кожа табло и др.
Напълно новата Toyota Corolla
Освен на нов дизайн, новата Corolla разчита и на напълно нова платформа. А тя осигурява на колата едновременно по-ниска маса - около 1300 кг, и по-големи размери. При новата Toyota Corolla междуосието е увеличено с 99.8 мм, като достига 2700 мм. и доставя допълнителни 75 мм. на возещите се на задната седалка. Общата дължина е 4650 мм, широчината - 1776 мм., а височината - 1455 мм. Това прави 11-тото поколение по-дълго с 99 мм., по-широко с 16 мм., и по-ниско с 11 мм.

Що се отнася до двигателите, за сега са ясни само два от тях. Те са бензинови, имат обем 1.8-литра и доставят съответно 132 и 140 к.с. Появила се е и нова трансмисия - CVTi-S със 7 предавки. Информация за цените също не е налична.
Напълно новата Toyota Corolla
Важно е да се отбележи, че данните се отнасят за американската версия на Toyota Corolla. При европейската очакваме леки промени в дизайна и различни двигатели.

Очаквайте подробности

Снимки: Toyota. Информация: Сarscoops

Тагове: Toyota Corolla
0 от 500
  • #51
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анти-шваба ( преди 11 години )
    А така герману - обясни как са и малки гумите на тойотата - ми че тва е почти толкова страшно като да ти гръмне турбото, докато изпреварваш ТИР на двулентов път и срещу тебе идва ЗИЛ. Давай зоби - разкъсвай :):):)
  • #50
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много приятен автомобил.Гледам,че тук някой хора са се развихрили да ръсят мозъци и да плюят.Сложете шкодата или един гоуф до Королата и ако имате очи ще видите,каква огромна разлика има в класите между тях в полза на Тойотата.До сега Королите бяха скучни,но това е модел,който е много свеж и актуален.За качеството и надеждността мисля няма нужда да говорим,защото се знае,че там Тойота са най-силни и нямат слаби модели.За пореден път Корола ще е бестселър на пазара и ще се продава добре.
  • #49
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    за тая тоиота или добро или нищо...то бива простотия ама да надминеш рено флуенс по грозотия и нещастно излъчване на колата...не знам защо го правят.погледнете на първата снимка задното колело как рахитично стои,на втората предното в какъв гигантски калник е завряно...и това табло все не създаващо никакъв уют,все едно си в реис.честно не знам защо го правят.
  • #48
    15 rate up comment 8 rate down comment
    82657 ( преди 11 години )
    фенчето на ВАГини и шкодилаци направо се е озъбило от спек:) давай брато - напиши още 47 коментара па дано спрат да гърмят нещастните ви вагински турбота и да спрат да се пукат тея глави на двигатели и да спрат ви сменят нещастните скоростни кутии на всяка смяна на масло.
  • #47
    17 rate up comment 1 rate down comment
    До Док ( преди 11 години )
    Хюндай и Киа са корейски марки.
  • #46
    10 rate up comment 9 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    от корейците имах предвид хахахахх
  • #45
    11 rate up comment 19 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Хора, доживяхме го. Тойота престана да краде от германците и започна... да краде от японците! Задницата е копие на новите хюндаи, както и цялотото табло вътре, а пък предницата е копие на кия. Толкова ли са зле дизайнерите на тойота че все трябва да копират се питам от много години!
  • #44
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    *** дървото! Ауриса е много по-красив! То бива да е такова дърво, ама...Ужасно е!!!Ще пратя някой дърводелец да го дооправи, че така за нищо не става!!!
  • #43
    13 rate up comment 22 rate down comment
    Хаспарух Миткошилев ( преди 11 години )
    Тойота ли ? а не мерси ! дори да няма сервизна акция, (което звучи като фантазия) пак не бих се качил, евтини дръбкащи пластмаси, миризма на евтин турски балатум, дървена японска возия, все японски коли возат като каруци
  • #42
    12 rate up comment 21 rate down comment
    Екзем Стафилококов ( преди 11 години )
    Амбициозен ъгловат дизайн, но без много умисъл, голямо и тромаво купе с малки гумички, сигурно от завода излиза на 165/70/13 гуми, хем не е грозна, хем обаче е недомислена. За жалост на жалките Тойота фенчета, колата като техника под модерното купе се крият технологии от 80тте 16v малолитражка с обикновен инжекцион, мостова греда за задно окачване и 1 носач с пружина и 1 амортесьор отпред, както и архаични механични трансмисии