IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault превръща Espace в кросовър

Французите инвестират в модела 420 млн. евро, ще го изнасят и в Китай

Renault превръща Espace в кросовър

Renault превръща Espace в кросовър
Настоящото поколение Renault Espace. Снимка: Renault

Следващото поколение на Renault Espace ще се превърне в кросовър, съобщи пред Аutonews Лорънс ван ден Акер, главен дизайнер на френската марка. Той уточни, че пазарът на MPV автомобили се свива, а този на кросовърите расте, като тази тенденция се е оказала решаваща за бъдещето на Renault Espace.

"Espace ще продължи да бъде отличен избор за дълъг път. Следващото му поколение ще предлага много просторен салон и голям багажник, но също така и присъщата за кросовърите висока позиция на седене", уточни Лорънс ван ден Акер.

Към момента няма много подробности за машината, но се знае, че тя няма да залага на "брутален дизайн". Формите ще бъдат по-скоро изисквани, отколкото агресивни, става ясно от информацията.

Следващият Renault Espace ще бъде представен като концепт по време на автомобилното изложение във Франкфурт, което отваря врати в края на лятото. Колата ще бъде изградена на новата модулна платформа CFM1, която е разработена съвместно с Nissan. Продуктовият модел трябва да се появи още догодина, като се очаква премиерата му да се състои през март в Женева.

Новият Espace ще достигне и до най-големия пазар в света - Китай, където ще попълни гамата на Renault, която в момента включва моделите Koleos, Megane, Fluence, Laguna и Scenic.

Производството му ще се осъществява във фабриката на Renault в град Дуе, Северна Франция. За целта в завода, където сега се произвежда Scenic, се инвестират 420 млн. евро. В Дуе ще се изгражда и следващото поколение Laguna.

Тагове: renault espace
0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Дъртото ( преди 10 години )
    Само мога да кажа, че Еспейс 2-ро поколение е наистина мега машина. 600К от които последните 200к са по гори и язовири. 4х4-то не е като на Жип, но сичко останало е бетон. Като всяка друга кола и тази иска ремонти......Т тези дето само са чували, по-добре да си останат само слушатели :)
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Batko ( преди 10 години )
    Точно Еспейс 1 и 2 са пъти по здрави от Епейс 3 и 4 който даже нямат 4х4.
  • #4
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Batko ( преди 10 години )
    Само да кажа че Еспейс 1 и Еспейс 2 имат и модификации 4х4 и машините са железни. Надявам се наистина Еспейс 5 да върне предаването към 4-те колела. Все пак Рено със Еспейс 1 измислят нишата на семейните миниванове, а другите и до ден днешен се учат от тях.
  • #3
    12 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вярно ли е, че Рено започнаха да правят предните емблеми по-триизмерни и дълбоки по средата, че да може най-запалените Рено маниаци си пъхат чурките в предните емблеми?
  • #2
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Емблемата може и да е по-малка, азиатците са със скромни размери. :)
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хубава кола с хиляди проблеми, най-вече по електрониката.Брат ми имаше предното поколение.От към возия, място, комфорт няма друга.Страхотен семеен ван.Вози като параход и да тръгнеш на дълго е страхотно удоволствие.За съжаление по таблото все нещо не работеше или работеше когато си иска.Най досадното беше, като включиш на контакт при влажно време и предните прозорци сами се смъкваха.Вентилаторите кой когато искаше работи,скърцане от таблото и пластмасите из купето и слабо окачване за нашитеПътища