IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова турбо сила за Opel Astra GTC

Новият 1.6 SIDI Turbo агрегат предлага 170 к.с. и 280 Нм

Нова турбо сила за Opel Astra GTC

Новият 1.6 SIDI Turbo двигател, който изпитаме на тестовата писта на Opel в Дуденхофен, вече може да бъде поставян и на борда на Astra GTC, съобщават от германската марка. Двигателят доставя 170 к.с. и 280 Нм, и е наличен също така при моделите Cascada, Astra, Astra Sports Tourer и Zafira Tourer.
Нова турбо сила за Opel Astra GTC
Opel Astra GTC. Снимка: Opel

Този бензинов агрегат е оборудван със системи за директно впръскване на гориво в цилиндрите и принудително пълнене с турбокомпресор (Spark Ignition Direct Injection), като заменя в гамата настоящия 1.6 Turbo. Благодарение на новите технологии, той е с около 13% по-икономичен от своя предшественик, като освен това предлага по-добра динамика.

Ускорението от 0 до 100 км/час на Opel Astra GTC с този агрегат отнема точно 8.6 секунди, а максималната скорост на движение достига 219 км/час. Ускорението от 80 до 120 км/час на четвърта предавка става за 9.3 секунди. Средното потребление на гориво е 6.1 л/100 км (143 г/км СО2), сочи официалната информация.

Моделът Opel Astra GTC 1.6 SIDI Turbo може да бъде поръчан с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична предавателна кутия. Към момента са известни единствено цените в Германия - от 23 850 евро.

Този агрегат ще получи и по-мощна модификация, при която мощността и въртящи момент достигат съответно 200 к.с. и 300 Нм. Повече за нея вижте ТУК

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ха, ха, имала оригинално предно окачване, щях да падна! Какво и е оригиналното, бе гайдо проста? Да не откриха топлата вода, ха, ха,...
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Първо, Опел от поне 15 години не ръждясват. Второ, тая Астра специално има доста оригинално предно окачване, което я прави и доста бърза в завоите. А това за едно спортно купе е добре. И трето, има си визия-убиец на цена трепач. На който не му харесва, има GTI, Prius и i30. Избор народен. Или глас народен, глас...беше.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    GM FAN ( преди 12 години )
    хлопа ти тъпата глава бай драгане
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бъчварят се опитва себе си да убеди, че този *** има поне едно добро качество. Има да, ръждясва най-бързо от всички.
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И на теб даже минус ще сложа :P Ако сравняваме с ВАГ, да, много е. Само дето да го чукнеш тоя ваг леко встрани и си цял живот мъртъв. Ускорението до 100 км/ч си е напълно нормално за 170 к.с. в тоя клас. Или да вземем за пример Ауди А3 с 265 к.с. след една и половина обиколки на пистата, гумите вече са изядени от електронния блокаж на диференциала. Почва да дава убийствено слаби времена. Е, за какво му е тогава това бързо ускорение? За 5 светофара ли? А после? А тук имаме страшно добро окачване.
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво му слагате минуси на Бай Драган, ве - разбирачи. 1400 кг. тежи - купенце, хечбек, 1.6. Естествено, че е престъпно много - 8.6 до 100 със 170 коня - тъпо е.
  • #1
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Kоптор. Дори серийна киа е по-бърза с такава кубатура двигател 7.7 сек до 100 км/ч.