IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Pagani Zonda слиза от сцената

Последната версия на колата – Revolucion, бе показана пред публика

Pagani Zonda слиза от сцената

Pagani Zonda достигна до края на своя житейски път. Последната модификация на колата, носеща името Revolucion, бе официално показана пред публика. Това е най-екстремната версия на модела, която вече може да бъде поръчана. Проблемът е, че въпреки високата си цена - 2.2 млн. евро, 4 от общо 5-те бройки вече за закупени.
Pagani Zonda слиза от сцената
Автомобилът разполага с 6.0-литров V12 двигател от AMG, чиято мощност е 800 к.с., а въртящият момент достига 730 Нм. Тези характеристики може да не изглеждат потресаващо, но трябва да се отбележи, че машината тежи едва 1070 кг.

За сравнение версията Zonda R със същото тегло, но с мощност на мотора от 750 к.с., премина Северната дъга на „Нюрбургринг” за 6:47 минути. При нея ускорението от 0 до 100 км/ч става за 2.7 секунди, а максималната скорост е 350 км/ч. Какви са показателите на Revolucion, все още не е ясно.

Новата модификация разполага със стабилизираща система с 12 режима на работа. Спортната машина може да настройва спирачната си система в зависимост от стила на шофиране на човека зад волана. Модернизирана е спирачната система, която е същата като доставяната от Brembo на отборите във Формула 1.

Версията Zonda Revolucion се отличава от стандартната Zonda R и по аеродинамичния си пакет. При модела са се появили нови елементи в предната част и на капака на мотора. Купето е получило и активно задно крило (DRS), което е вдъхновено от болидите във Формула 1. Неговото положение може да се променя с помощта на копче на волана. Положението му се променя при достигане на съпротивление от 0.8 g, като скоростта трябва да бъде над 100 км/ч.

Снимки: Pagani
 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Наблюдател до Авди ( преди 12 години )
    Съдейки по форумното одобрение, май ти си се исказал неподготвен...пичага! :)
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да прав си най-новия модел на Макларън вече не е с двигател нито на Нисан, нито на БМВ или Мерцедес имат нов двигател, който им направиха от ricardo. И въпреки, че не Макларън са направили двигателя си, все пак те си го произвеждат, което е за първи път в историята им. А и модела вече е масов а не екзотика като предходните им модели произвеждан в много бройки а и цената е достъпна 200000 евро са прилична цена доста под цените на Ламбо и Ферари. Така че да вадим ги от списъка с ателиетата.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    McLaren ( преди 12 години )
    Я пак си помисли, дали McLaren не си произвеждат двигателите. ;)Във F1 двигателя е на BMW, да, но новите са си техни.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Зонда първо няма нищо общо с традиционните марки, днеска я има утре може и да я няма. Марка на 10 години, правят добри коли, но това е повече ателие студио а не автопроизводител. Колите им са много добри, няма спор Но те не произвеждат нищо, само тунинговат. Същите коли правят и от 9ff и Макларън и Хенеси и мн.др. ателиета. Не произвеждат двигатели,трансмисии... купуват готови от истинските автопроизводители и ги пилят до крайност, тези коли не са да ходиш до магазина или на работа а за красота.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    anonymous ( преди 12 години )
    Сравняваш кола за 2,2 млн евро с коли (доста) под 100 000 евро и стигаш до извода, че е "по-премиум" от тях...
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Абе според мене Паганито си е доста повече премиум от немските талиги дето са на всеки светофар.
  • #3
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    бе не ме интересува бе! Колко коня , колко нютон метра какво ми дреме като не е П Р Е М И У М ?
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Наблюдател ( преди 12 години )
    Ами те немсите като изключим Порше, макар и доста опорочено в последните години от Ваг нямат п одобна кола от този клас!
  • #1
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    не е немско... некак си нема премиум sadface.jpg