Ново изследване, проведено от нетърговската организация International Council on Clean Transportation (Международен съвет по чист транспорт ICCT), откри значителни разлики между заявените от производителите показатели за разход на гориво и данните, получени в реалните условия на експлоатация.За основа на сравнението са ползвани официалните данни на производителите и реалните показатели, предоставени от автомобилни клубове, потребителски организации, лизингови фирми и онлайн-портали - общ масив от информация набрана от половин милион водачи на нови коли в Европа. По информация на ICCT, BMW показва данни средно с 30% по-ниски от реалните. Audi занижава показателите си с 28%, а Mercedes с 26%. Данните на Toyota се оказват с 15% под реалните. Според ICCT, реалните емисии на СО2 при новите коли, сметнати на база разхода им на гориво, надвишават средно с 25% данните на производителите. Интересно е че преди десет години разминаването е било доста по-ниско - 10%."Това означава, че реалният разход на гориво, плащан от джоба на средностатистическия собственик на автомобил е по-висок с 25% от това, което е обещано в техническите данни на колите" - подчерта изпълнителният директор на ICCT Питер Мок.Изследване, направено по поръбка на Евросъюза преди известно време, също доказа, че някои автопроизводители в Европа прилагат различни уловки при тестването на продукцията си за ниво на съдържание на СО2 в отработилите газове, за да подобрят екологическите показатели на своите модели.
Като заклет фен на БМВ искам да им кажа, че трябва да се съберат в конферентната зала, и наистина да помислят дали искат да продължат да прават коли, ако вече напълно са се изчерпали , по-добре сега да спрат, докато е време , на един хубав модел изкарват 2 грозни.. Така до никъде няма да стигнат :(
predi6nata generaciq izglejdaje po seriozno i agresivno. Tva s tiq stopove ot x1 e ujasno trutlesto! BMW sa golqmi botove! Po zaciklil dizain dostigat Audi.
най икономично се кара при 80-90км/ч на 6-та.тези дето приказват за по високи скорости си нямат изобщо представа за какво приказват.нека погледнат и се запознаят как влияе въздушното съпротивление при 100-110 км /ч и при 80-90.в пъти се увеличава.физични закони.при сув с лоша аеродинамика ефекта е още по -голям
това грозното "ново" бмв х5 ще гори под 10/100 само във фантазиите на някой.опита ми с х3 го казва.дадените разходи са по скоро пожелателни отколкото реални.говоря за бензиновите естествено.при дизелите разхода ще е около 8/100 според това как,къде и от кого се кара.
И тоя разход който са го обявили е за сам човек с полупразен резервоар, прибрани огледала и каращ с не повече от 60-80 на 6-та (личен опит)иначе извънградско 8,5-9,5 е нормалното а в града, ами зависи кой град, в София ми е давало от 11 до 22л./100км.