IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

До какво ще доведе бракът между McLaren и Honda?

Една от възможностите е британски конкурент на Porsche 911

До какво ще доведе бракът между McLaren и Honda?

McLaren и Honda ще обединят усилия с във Формула 1 през сезон 2015 и това кара мнозина експерти да прогнозират, че двете компании ще направят и съвместен "цивилен" автомобил. Изданието Motor Trend отива още по-далеч, като прогнозира, че до няколко години ще видим "британски конкурент" на Porsche 911.
До какво ще доведе алиансът McLaren/Honda?
Към момента McLaren няма в моделната си гама подобен автомобил, като компанията за последно показа хиперколата P1 . По-рано сътрудничеството на британците с друг производител на двигатели - Mercedes-Benz - роди блестящия SLR McLaren. Това бе спортно купе с 5.4-литров V8 двигател с компресор и мощност 615 к.с.

От своя страна Honda има репутацията на един от водещите световни производители на двигатели, така че от сътрудничеството изгода ще имат и двете страни. Според различни информации японците разработват напълно ново поколение свръхпроизводителни V-образни мотори с малък обем. Именно на такъв агрегат ще се разчита от догодина McLaren във Формула 1, където отборите ще преминат към 1.6-литрови V6 турбо двигатели.

Снимка: Motor Trend

0 от 500
  • #27
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кавал нали ти казах, че Япония е на първо място сред най-технологичните държави а Германия е на четвърто.Какво ми се напъваш още?
  • #26
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    знам,знам...спокоино.
  • #25
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    това е историята-такъв е приноса за науката и техниката.сега кажете на черното -бяло и тургаите минуси.да ви олекне...но надали.
  • #24
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ...които са странно подобни-освен разлики в прицелното оборудвани и задвижването на кормилото и елероните на то е поради технологична изостаналост на съветския съюз.двигателя е един.на миг в първите серии се монтира англииски глостер метеор.като всички са наследници на немската трофеина технология.и американците-които отвличат браун-и руснаците начело с корольов разчитат за ракети на течно гориво на германска технология от пенемюнде.а японците?те просто се биеха до крак...или до атомната бомба.
  • #23
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ...водещо до качествена работа но липсата на каквито и да е РЕАЛНИ новости.не да сложим 2 мотора в една кола."Има ДЕБЕЛИ учебници по история, седни и прочети за самолетите."-не е работата в учебниците.а като гледаш да ВИЖДАШ.не да сравняваш витлов с реактивен самолет.такива сте японските фенове-илюзионисти.зеро-митсубишито-е много добър изтребител наред с мустанг,як-9 и т.н.но не е революция.само здрав и добър.революцията е ме-262, ме-163,He-280,и т.н.техни наследници са ф-86 и миг-15...
  • #22
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ...на света недозавършена система-хибрид.нито електромобил нито бензинов такъв.търговска марка.да видим кои ще създаде РЕОЛНИЯ наследник на двг.имам подозрения че немците дато пърдели по улиците...изказване на форумен пуберететен гении.след ВСВ и руснаци и американци пращат екипи за немски учени и изобретения пред фронтовата линия.прочетете примерно за отряд Alsos и т.н.при нападението над япония такова нещо няма.не очакват нищо ново от там.освен зверска фанатична съпротива.тъпо упорство...
  • #21
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    Mitsubishi A6M, Nakajima Hayate,не е реактивен а месершмид 262 е.това е принципна разлика и нагледно показва разликите между японското и немското мислене.японците правят много здрави ВЕЧЕ саздадени технологии.германците стъпват в нови територии.ме 262-родоначалник на реактивната авиация.фау1/2 родоначалник на ракетните програми след воината,неин наследник доразработен от създателя на фау -вернер фон браун-изтереля цялата серия аполо.сатурн 5 .и още и още...японците един път опитаха и дадоха ...
  • #20
    20 rate up comment 6 rate down comment
    до RRE ( преди 12 години )
    Не не желая да го имам, не си падам по геймобили
  • #19
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тоя по-долу с минусите май не е чувал за Mitsubishi A6M, Nakajima Hayate и други. Има ДЕБЕЛИ учебници по история, седни и прочети за самолетите. А за Хонда, не знам аккво се напъвате, компанията е тази, която винаги е поддържала с бляскав успех реномето на японското автомобилостроене като "rock solid". И със всяка следваща година подобрява рекорда за най-малко фабрични дефекти на брой произведени двигатели.
  • #18
    6 rate up comment 16 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Me4tae6 si da go iam6 nali?Spokoino ne si edinstven.O6te 30-40 godini po 12 4asovo ba4kane i moze da spesti6 za RRE 6 ta raka