През последните няколко години Ferarri изненада феновете си с автомобили със задвижване на четирите колела, с комби (така нареченото Shooting Браке), както и с хибрид. Като цяло обаче, италианската компания ще си остане консервативна и няма намерение да произвежда седани, кросовъри или електромобили.
Това обяви президентът на Ferrari Лука ди Монтедземоло (на снимката) на среща с медиите в Болоня. Според него, главното, на което ще наблегне марката, е ексклузивността. Това означава продажба на по-малко автомобили, но с по-високо качество и внимателно изпитване на всеки детайл.
Ди Монтедземоло е категоричен, че на седани и кросовъри трябва да заложи марката Maserati, тъй като подобни модели се вписват далеч по-успешно в нейната моделна линия. Докато Ferrari трябва да наблегне на програмите за индивидуализация, както правят конкурентите Porsche, Lamborghini, McLaren, Bentley и Mercedes-AMG. Това ще помогне автомобилите на марката да поддържат висока цена за по-дълъг период от време.
Друга важна цел пред компанията е "изравняването" на пазарите. През миналата година Ferrari е продала 7318 автомобили, като по-голяма част от тях са отишли в Европа и Близкия и Среден Изток. Ди Монтедземоло е на мнение, че има още какво да се желае от пазарите в САЩ, Китай и Далечния Изток.
Снимка: Ferrari


6