Индийската компания Tata ще пусне нова версия на Nano, която ще разполага с двуцилиндров дизелов мотор и ще се появи до края на годината, съобщи изданието Car.
В момента производителят на най-евтиния автомобил в света е в много тежко положение заради намаленото търсене на неговите модели. По тази причина мощностите в завода в Сананд не се използват пълноценно и това кара шефовете на компанията да търсят варианти за излизане от кризата.
Очаква се дизеловото Nano да излезе на пазара веднага, след като се появи модификация на метан. Дизайнерите на Tata усилено работят върху фейслифта на модела, което означава, че дизеловата и метановата версии ще излязат в серия именно при него.
В същото време американската компания за производство на турбини – Garrett, разкри подробности за двигателя, на който ще разчитат в Tata. На своя сайт компанията показа снимка на турбината Garrett GT0632SZ. Тя ще се поставя на двуцилиндровия дизелов мотор 0.8L DICOR, който разполага със системата common rail. Мощността на агрегата е 30 кВт (40.8 к.с.) при 4000 об/мин.
Снимка: Garrett