fallback

Toyota Auris - прераждането

Новото поколение на компактната японска кола е преминало през цялостна промяна

fallback
  • #71
    Анонимен ( преди 11 години )
    Честно казано, срамота с тия допотопни дизелчета, 2.0 126 коня, и 1.4 90 коня.Нямат един модерен 1.6 120- 130 коня.Всички имат вече такива.Дори Мазда с прехвалените като нови дизели 2.0 и 2.2 разработват 1.6.Тези 2.0 и 2.2 (Мазда)са стара разработка, забавена заради кризата, бал, бла.Тойота още тъпчат на едно място.Каквото и да ми обясняват, един 1.6 дизелов мотор е поне с 50 кг. по-лек от 2.0.Това са 50 кг. по-малко като цяло, по-малко и на предната ос.
  • #70
    Анонимен ( преди 11 години )
    Четохте ли?Тойота сега откриват и независимото задно окачване.До сега е била с торсионна греда, мъка, мъка.Вече ги съжалявам.Че независимо задно окачване има дори Hyundai Accent модел 1993.Какво да говорим за хибридни технологии и прочее салати!Тоя от каменната ера ли идват?
  • #69
    Анонимен ( преди 11 години )
    На бас, че ако качиш някой който не познава марките в детайли отвътре, в един Аурис от 2010 и една Астра също от 2010, ще каже, че си приличат на 90%.Същата твърда и пластмаса както в Опел.
  • #68
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами да, явно меките повърхности при Тойота са новина.Откриха топлата вода.Сори, ама корейците (Hyundai) са поне 5 години пред Тойота в това отношение.Пък и в дизелите също.Симпатични са ми Тойота, но единствено в хибридите имат напредък.По всичко останало, са след германците и корейците.
  • #67
    Анонимен ( преди 11 години )
    Dude имал 3 Мазди.Браво бе момче.Купил си 3 защото е щасливо число нали!хахаха я разкажи какви още коли притежаваш!Сигурен съм че едва ли само толкова малко коли си останал.И последно да те питам фен на японските коли ли си или си фен на Мазда?Кое от двете е истината,че нещо почно до се оплиташ в лъжи.
  • #66
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе, оръфлях корейски, аз когато сядал и съм карал Короли ти още си си играл с тамагочи. И *** викай на баща си, понеже като гледам точно на него си се метнал! Той ляв ***, ти - десен.
  • #65
    до Dude ( преди 11 години )
    ..:).. появи се дежурния веселяк...Имал три или тридесет мазди купени нови.Както ти дойде.Алооо, дестката градина!
  • #64
    Анонимен ( преди 11 години )
    Честно казано и старите немски коли са същата трагедия.Една 3-ка БМВ Е46, салона и е мъка и тъга, също както в Мазда 6 от същия период.
  • #63
    IT ( преди 11 години )
    Сръввнен със старият модел определно новият аорис е прероден в положителна насока :) Ноо пак е горзнооо мамка му ! :))) Вънка иде дойде, вътре обаче скръб:) Ааа и ценатаа не е малка..да вярно хибрид е, и немога да не отбележа че разходът на гориво(ако е реален) ме впечатлява ! Като отявлен антифен на тойота трябва да призная че това хибридче има достинства и заслужава внимание...но определно не е автомобил за естети !!!:))) И аз като Трифорсе не бих жертвал удобството,естетиката и удоволствието от европеските автомобили, аа и за тези пари има доста предложения с близки експлоатационни разоди но със по-добър комфорт и визия :))
  • #62
    Анонимен ( преди 11 години )
    RAV4, два пъти по-скъп от Аурис, няма една мека повърхност на таблото и вратите.Първият Авенсис е същата тояга.В следващия Авенсис не съм сядал, но не вярвам от Тойота да са направили чудо.Може да имат здрава механика, но качество на салон, о не, това непозната територия за японците.
fallback
Последни