fallback

Toyota Auris - прераждането

Новото поколение на компактната японска кола е преминало през цялостна промяна

fallback
  • #41
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако искаш да си караш колата - купуваш си японска.Ако искаш хората да си мислят, че си караш колата - купуваш си всичко останало.
  • #40
    Анонимен ( преди 11 години )
    От 21 г. имам книжка,а от 15г имам фирма и във фирмата с по-малко от 3 коли никога не съм бил.Тук обаче говоря само за японските автомобили и не споменавам за другите,че ще стане много дълго...
  • #39
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колега тия коли дето си ги изброил по колко години си ги карал, че като гледам има близо 10-тина а за да кажеш колко е качествена една кола и какви пари гълта за ремонти трябва да я караш поне 5+ години ;-)
  • #38
    До: До карача ( преди 11 години )
    За актуалния модел Суифт нищо не мога да кажа от собствен опит.Говоря за предния модел колега,който е просто железен.Между другото това беше първата ми кола,която ми даде 5/100 градско бензин.Двигателя е 3 цил,53 к.с. 1 л.моно-инжекция.Грам масълце не пипваше,а колата е продадох на 230 000 км.,колко реални не знам.Взех е втора ръка и аз лично и навъртях 90 и няколко хил.км. по нашите хубавипътища без да никакъв проблем освен този,който споменах.Окачването също не мръдна.
  • #37
    до: Triforce ( преди 11 години )
    От Нисаните 1 Съни,1Алмера и 2 Микри.Също само консумативи.На Алмерата само моторчето за чистачките изгоря и то се оказа,че е БОШ.Не са го уплътнили добре немците и пропуснало вода,дало на късо и хайде ново.От Тойотите Карина,Корола,Старлет и Авенсис.Ниакви грижи.Дайхатси Шарад и Курие.Железни коли с много нисък разход на гориво.От Субару съм имал Трибека и Форестър.Там както казах е малко тегаво с ангренажите и съединителите,но като цяло са доста здрави и безпроблемни.Харчат обаче доста гориво.
  • #36
    До карача ( преди 11 години )
    Стига с тия Суифти! Разгърни кой да е брой на АБ и ще прочетеш какъв резил са скоростните им кутии! Кой знае какво си карал, но не и актуалното явно! То затова и Сузуки спряха производството на Суифт в Унгария - кофти кола последните години.
  • #35
    до: Triforce ( преди 11 години )
    Пропуснах да спомена и Сузуки в евтиното поддържане.Имал съм Самурай и Суифт.Железни автомобили!Само консумативи и гориво.Самурая какво е видял само той си знае,но как никога нищо не се счупи не знам.По-здрав автомобил от него не съм имал.На Суифта за 5 г. единственото,което съм правил е да наместя механизма за затваряне и отваряне на прозореца,защото една фиксираща гайка се беше разхлабила и механизма беше излязъл от шините.
  • #34
    до: Triforce ( преди 11 години )
    За най-евтина поддръжка мога да кажа,че са Нисан,Тойота и Дайхатсу от колите,които съм имал.Най-скъпо ми е излизала поддръжката на Субару.Там за смяна на ангренажен ремък или на съединител се вади целият двигател.Само заради повечето работа е по-скъпо.Като цяло поддръжката на японските автомобили е евтина и няма голяма разлика между цената на труд,части и консумативи между различните японски марки.Спрямо немските излиза доста по-евтино,защото няма части ментета и се сменят много по-рядко.
  • #33
    RRE ( преди 11 години )
    Toyota li,ne merci zivee mise
  • #32
    RRE ( преди 11 години )
    Po-dobre nemska,skapa,luksozna,sportna,krasiva,prestijna kola i ostava6 ziv,otkolkoto grozna,malka,tiasna,po6la,bezvkusna,plastmasova toyota i martav,sled kato ia airbega te e ubil,ili pedala na gazta e uskoril vnezapno,ili pak spira4kata e otkazala po bair nadolu,a drazkata na ra4nata spira4ka e ostanala v rakata ti
fallback
Последни