fallback

Toyota Auris - прераждането

Новото поколение на компактната японска кола е преминало през цялостна промяна

fallback
  • #51
    до: бъчваря ( преди 11 години )
    Бъчво продънена,научи ли от къде да си включваш светлините на нормалните коли или още не си и можеш само с чекръка на таблото?Ти куха лейко,ако минаваш 10-15000 км на година,то има хора,които минават 30-40 000 км на година.Немските талиги имат 2 г. гаранция и не лъжи с тези 5 г. които ги имат японците.За 60-70 000 км уж нямало какво да се счупи,ама май има.Пусни в търсачката Продължителен тест на VW Touran 2.0 TDI: моят дом бе сервизът и някой работи може да ти се изяснят,но се съмнявам.
  • #50
    азе ( преди 11 години )
    Dude,а смяташ ли се за лъжец,защото аз те смятам?И то от онези,които са най-елементарните и се познават от 1 км.Надявам се да си легнал спокойно и да си заспал,след като си изпял мантрата,как уж си фен на японските коли,не на Тойота обаче.Хейтър та дрънкаш си ти!
  • #49
    Dude ( преди 11 години )
    Смятам себе си за фен на японските коли, не и на тойота обаче. Имам доста километри на служебните коли на жена ми - старите ауриси. Мога да кажа евала, най-накрая не свети в онова оранжево вътре, сетиха се 2013 година. Мислех си, че не може да има по-грозна тойота от Приуса, извадиха Авенсиса, ама сега направо бият всичко с тоя Аурис. Единственото положително е, че хибрид е с цена около 43-45к ,а по спомен като пуснаха приусите бяха към 55. Т.е имаме поевтиняване някакво на технологията
  • #48
    бъчваря ( преди 11 години )
    Не мога да разбера, какво им харесвате на японските. Това, че не се чупят? Ами те и немските не се чупят. Един нормален човек кара няколко години, но колко да мине с тая кола? 10-15000 км на година. Е, за 5 години това са 60-70000 км, а за тия километри рядко се чупи нещо. И то ако се счупи, обикновено автомобилът има гаранция. Така, че не виждам смисъл от тоя спор - немско, японско, италианско, френско или корейско. Караш и това е. После други да си чупят главата и да лаят из форумите.
  • #47
    Началника ( преди 11 години )
    "Директора", издаде се че си ***. Аз говоря само за най-новото и скъпото. Казвал съм че кола над 7 години за мен е за ***, а аз залагам само на новото. Ако за теб ялта и син сити са селски дискотеки, не знам какво да ти кажа. Но ти така или иначе никога не си ги чувал, на село за тези имена не са чували. Началника обича само ново, баровско и скъпо - какъвто му е живота. И при такъв случай казах какви коли си избирам, няма нужда да се повтарям или пак да се отклоняваме от темата.
  • #46
    Анонимен ( преди 11 години )
    v bg moge i d a eobre4ena ,ama za nl znam sas sigurnost,4e 6tee hit - euro5 motor i garancija pone godina ne pla6ta6 nikakvi danaci, a vposledstvie ima6 oblek4enija.a ako e i plug-in si e na dalavera da kara6 - dargavata poema akoe i zapla6ta toka za da si ja zaredi6 .kato cjalo dizaina ne mi haresva - ni vatre ,ni van. no vkusove razni, reklo ku4eto i si oblizalo g..a :D
  • #45
    Директора ( преди 11 години )
    Прав си, Началник, немсия премиум е колата, айфон е смартфонът, мястото е пред селската чалготека и се бичи мазен гюбек по стереото на немския премиум. Е тогава става ясно какъв ти е статусът и най-вече колко ти е акъла.
  • #44
    Началника ( преди 11 години )
    Забравих само да спомена единствената японска марка за баровци - инфинити, те са изключение и шапка им свалям. Единствените които проверявам освен немската тройка като купувам нов автомобил. И като се купува баровски автомобил разхода ти е през дедовия, ама това е друга тема. Всеки с възможностите си, твоите явно са силно ограничени за да се палиш толкова за някаква си евтина тойотка.
  • #43
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я, задницата със стоповете е точно копие на последните модели на Hyundai.
  • #42
    Началника ( преди 11 години )
    Миризма, такъв *** втори като теб рядко ще срещнем. Да оставим настрана какви са колите, защото вече повечето са с прилично качество - изкарват без големи ремонти 7-8 години. Японските по-малко, там сервизни акции -дъра-бъра все тая. iPhone е не просто смартфон, това е смартфонЪТ. Първия, скъпия, най-добрия. Да, скъп е и не е за всеки. Точно като немските коли. Това са символи на статус, показват ти кой си. Японска кола и нядой андроид - да, ставаш, ама нямаш кеш. Това е истината в нашя свят..
fallback
Последни