Най-добрият турски футболен отбор – "Галатасарай", е поредният, който ще носи емблемата на Opel, съобщиха от немската марка. По-рано Adam Opel AG стана партньор на "Фейернорид" – един от водещите холандски отбори, а през миналата година бяха сключени договори с "Борусия" (Дортмунд), "Фортуна" (Дюселдорф), "Байер" (Леверкузен), "Фрайбург" и "Майнц 05".
"С 18 национални шампионата и 14 победни купи Галатасарай е най-популярният и успешен футболен клуб в Турция, а това е достатъчно основание за Opel да стане негов партньор, съобщават германците. – Допълнително към това, че сме техен автомобилен партньор, ние също така ще имаме възможност да осъществим множество рекламни дейности с отбора".
"Opel и футболът си пасват отлично. Тази връзка представя стойностите на марката като динамика, постижения и страст. Галатасарай Истанбул е важна част от това, особено на фона на растящите пазари в Източна Европа. Това няма да бъде последната стъпка, която предприемаме, за да подсилим връзката между Opel и футбола.”, допълва Др. Томас Седран, вицепрезидент на Opel, отговорен за операциите, бизнес развитието и стратегиите.
Припомняме, че британската сестринска марка на Opel – Vauxhall, вече направи партньорство с националните отбори на Англия, Шотландия, Уелс и Северна Ирландия. А марката Chevrolet, която е също собственост на GM, си партнира с "Ливърпул" и "Манчестър Юн".
Източник: Opel. Снимка: galatasaray.org