fallback

Audi S4 vs Audi RS4

Крис Харис разкрива възможностите на моторите с турбо (Видео)

Популярният водещ на автомобилни предавания Крис Харис, изявяващ се и като състезател, изправи един срещу друг два модела на Audi - S4 и RS4. Британецът прави два тигела на асфалтираната права. В първият случай двете коли са напълно стандартни, а в при старт номер две 3.0-литровото Audi S4 получава бърза софтуерна доработка от REVO Technik. Тунинговането, което отнема буквално минути, увеличава мощността на шестцилиндровия 3.0-литров двигател до около 400 к.с. (стандартно той генерира 333 к.с.). Тази мощност все още не е по-голяма от генерираната от 4.2-литровия V8 двигател на RS4 - 450 к.с. Освен това най-спортната кола в семейство А4 има и система за бърз старт, чрез която буквално се изстрелва от спряло положение. При S4 такава липсва. И докато при първия старт (02:40 мин), където колите са стандартни, Audi S4 остава далеч назад, при опит две (05:00 мин) по-слабата машина показва отлични постижения. След доработката на REVO Technik двигателят с принудително пълнене получава огромен въртящ момент, който му помага да изравни силите си със своя по-спортен събрат. Крис Харис уточнява, че идеята му не е да злепостави атмосферното RS4, а да покаже нагледно възможностите на двигателите с турбо. От REVO Technik пък уточняват, че 3.0-литровия TFSI им е любим двигател, тъй като най-добрите резултати, които са постигали при тунинговане, са именно при този агрегат. Ето и малко сухи факти: Стандартното Audi RS4 Ускорение 0-30 мили в час: 1.67 сек. Ускорение 0-60 мили в час: 4.12 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 9.42 сек. 1/4 миля: 12.44 сек. Скорост: 115.6 мили в час Audi S4 със софтуерен тунинг от REVO Technik Ускорение 0-30 мили в час: 1.73 сек. Ускорение 0-60 мили в час: 4.17 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 9.48 сек. 1/4 миля: 12.49 сек. Скорост: 115.8 мили в час Стандартното Audi S4 Ускорение 0-60 мили в час: 4.70 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 11.30 сек. Доработки по Audi S4 / цена Софтуер на двигателя: £1200 Заден анти-рол бар: £330 Спирачна система: £3272 Изпускателна система: £1800Източник: Drive

Тагове: vs audi s4 audi rs4
fallback
  • #8
    лъжа ( преди 11 години )
    това е голяма лъжа. Във видеото едва ли не казват че за 15 секунди са тунинговали колата, а после се оказва че са сменени антирол барове, спирацхна система и изпускателна система. Това е работа поне за един ден плюс 18-те хиляди лева които са похарчили за частите. Така и баба може ...
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Атмосверен срещу турбо мотор. Разликата ще е само в живота на двигателя. Ако се карат по абсолютно един и същи начен, атмосверния двигател може да надживее десетократно турбо двигателя. А при каране като нормална кола, атмосверния двигател на РС4 ще е вечен.
  • #6
    Blago ( преди 11 години )
    Анонимен, това, че виждаш стоповете да присветкват така не е защото "не работят", а защото са диодни.А до колегата с Тойота- какво точно да ни покаже с тази кола? Луксозен седан ала бързи и яростни. Предпочитам дисктретни елементи и голям потенциал на двигателя и окачването, пред ниски прагове и пимп джанти. Колкото и да ми харесва Тойота, това за мен е неуспешен опит за конглокиране с утвърдените модели като RS6, M5, E-class AMG.
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поредната безмислена статия.Да включат едно БМВ 3-та серия, че да разплаче аудитата.
  • #4
    RRE ( преди 11 години )
    Obozavam Chris Harris,za men tova e *** nomer 1,s istinski pilotski umenia zad volana
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    В червеното ауди, което е доста ново, нещо работещо както трябва има ли ? Светкат гаснат стопове... ужас. Турбо двигателите имат много потенциал, всеки го знае. Въпроса е какво се иска да се постигне от даден модел и какво може да се постигне от инженерите зад компа и чертожната дъска(пак компа.)Това е
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    pak ne ste razbrali ideqta - praznoglavi, zavistlivi tikvi!
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Два дебели недозавиващи кошника
fallback
Последни