fallback

Audi S4 vs Audi RS4

Крис Харис разкрива възможностите на моторите с турбо (Видео)

Популярният водещ на автомобилни предавания Крис Харис, изявяващ се и като състезател, изправи един срещу друг два модела на Audi - S4 и RS4. Британецът прави два тигела на асфалтираната права. В първият случай двете коли са напълно стандартни, а в при старт номер две 3.0-литровото Audi S4 получава бърза софтуерна доработка от REVO Technik. Тунинговането, което отнема буквално минути, увеличава мощността на шестцилиндровия 3.0-литров двигател до около 400 к.с. (стандартно той генерира 333 к.с.). Тази мощност все още не е по-голяма от генерираната от 4.2-литровия V8 двигател на RS4 - 450 к.с. Освен това най-спортната кола в семейство А4 има и система за бърз старт, чрез която буквално се изстрелва от спряло положение. При S4 такава липсва. И докато при първия старт (02:40 мин), където колите са стандартни, Audi S4 остава далеч назад, при опит две (05:00 мин) по-слабата машина показва отлични постижения. След доработката на REVO Technik двигателят с принудително пълнене получава огромен въртящ момент, който му помага да изравни силите си със своя по-спортен събрат. Крис Харис уточнява, че идеята му не е да злепостави атмосферното RS4, а да покаже нагледно възможностите на двигателите с турбо. От REVO Technik пък уточняват, че 3.0-литровия TFSI им е любим двигател, тъй като най-добрите резултати, които са постигали при тунинговане, са именно при този агрегат. Ето и малко сухи факти: Стандартното Audi RS4 Ускорение 0-30 мили в час: 1.67 сек. Ускорение 0-60 мили в час: 4.12 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 9.42 сек. 1/4 миля: 12.44 сек. Скорост: 115.6 мили в час Audi S4 със софтуерен тунинг от REVO Technik Ускорение 0-30 мили в час: 1.73 сек. Ускорение 0-60 мили в час: 4.17 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 9.48 сек. 1/4 миля: 12.49 сек. Скорост: 115.8 мили в час Стандартното Audi S4 Ускорение 0-60 мили в час: 4.70 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 11.30 сек. Доработки по Audi S4 / цена Софтуер на двигателя: £1200 Заден анти-рол бар: £330 Спирачна система: £3272 Изпускателна система: £1800Източник: Drive

Тагове: vs audi s4 audi rs4
fallback
  • #18
    Nero ( преди 11 години )
    А Крис Харис използва Алудитата по предназначение - само на прави отсечки.
  • #17
    Nero ( преди 11 години )
    А тоя чичка дето продава ВАГони може ли да обясни защо след 100000 мили Тойотата тъкмо е разработена, а ВАГона става само за скрап, защото резервните части необходими му да работи струват повече от него.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Каква честота бе говорим за светене не за премигване !!! Разлика от по 10 секунди не е от честотата !!! на новия модел що не гаснат и светкат като е пак с диоди?
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако немските са еднодневки, какво да кажем за Тойота? Та те от магазина излизат и се саморазпадат. Май ги сглобяват ученици в кабинета по трудово.
  • #14
    trb ( преди 11 години )
    На глупавия "Немски еднодневки" мога само да кажа, че най-бързият седан на планетата е MB CLS Brabus Rocket 800 и да бяга да почива, че хейта му е в повече...
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    лъжата е че тунинга изобщо не е цялостен, а си е само софтуерен и LED
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    честотата на тези диодни фарове влиза и излиза от синхрониация с кадровата честота на камерата. затова изглеждат ту светнати ту изгасени. на живо това няма да го видиш.
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Blago знам че са диодни, забележи как гаснат и светкат сами, не говорим за премигване, което се наблюдава при фаровете.
  • #10
    бавареца ( преди 11 години )
    S4 НЕ е с турбо , а е с компресор. недей да си много сигурен кой кого ще надживее - на RS4 мотора има лимитер на 8500об. - и ако ги развърташ преди да е заграло маслото няма да изкараш много. а М3 до 180км/ч ускорява по бавно от ауди RS4. така че нямаше да ги разплачи - на старта ще изостане.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    лъжата е че тунинга изобщо не е софтуерен, а си е цялостен
fallback
Последни