fallback

Audi S4 vs Audi RS4

Крис Харис разкрива възможностите на моторите с турбо (Видео)

Популярният водещ на автомобилни предавания Крис Харис, изявяващ се и като състезател, изправи един срещу друг два модела на Audi - S4 и RS4. Британецът прави два тигела на асфалтираната права. В първият случай двете коли са напълно стандартни, а в при старт номер две 3.0-литровото Audi S4 получава бърза софтуерна доработка от REVO Technik. Тунинговането, което отнема буквално минути, увеличава мощността на шестцилиндровия 3.0-литров двигател до около 400 к.с. (стандартно той генерира 333 к.с.). Тази мощност все още не е по-голяма от генерираната от 4.2-литровия V8 двигател на RS4 - 450 к.с. Освен това най-спортната кола в семейство А4 има и система за бърз старт, чрез която буквално се изстрелва от спряло положение. При S4 такава липсва. И докато при първия старт (02:40 мин), където колите са стандартни, Audi S4 остава далеч назад, при опит две (05:00 мин) по-слабата машина показва отлични постижения. След доработката на REVO Technik двигателят с принудително пълнене получава огромен въртящ момент, който му помага да изравни силите си със своя по-спортен събрат. Крис Харис уточнява, че идеята му не е да злепостави атмосферното RS4, а да покаже нагледно възможностите на двигателите с турбо. От REVO Technik пък уточняват, че 3.0-литровия TFSI им е любим двигател, тъй като най-добрите резултати, които са постигали при тунинговане, са именно при този агрегат. Ето и малко сухи факти: Стандартното Audi RS4 Ускорение 0-30 мили в час: 1.67 сек. Ускорение 0-60 мили в час: 4.12 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 9.42 сек. 1/4 миля: 12.44 сек. Скорост: 115.6 мили в час Audi S4 със софтуерен тунинг от REVO Technik Ускорение 0-30 мили в час: 1.73 сек. Ускорение 0-60 мили в час: 4.17 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 9.48 сек. 1/4 миля: 12.49 сек. Скорост: 115.8 мили в час Стандартното Audi S4 Ускорение 0-60 мили в час: 4.70 сек. Ускорение 0-100 мили в час: 11.30 сек. Доработки по Audi S4 / цена Софтуер на двигателя: £1200 Заден анти-рол бар: £330 Спирачна система: £3272 Изпускателна система: £1800Източник: Drive

Тагове: vs audi s4 audi rs4
fallback
  • #28
    RRE ( преди 11 години )
    1000 leva sre6to informacia,koi e karticata Do60,iskam samo leko da mu nabia kratunata na niakoi kol
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    цирк
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    Audi sa po defektni i ot VW - za konsumativni chasti da ne govorim,za dva utrepani sharnira , polovinata prednica smenqsh
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Zabravi : Mazda / Isuzu/ Nissan/ MitsubishiZa spravka - ADAC ( Audi sa na 6 mqsto tam)
  • #24
    Багерист ( преди 11 години )
    Е, хубаво де...издуват го и прави постижения близки, в частност и малко по-добри, от показаните на RS4.Би било интересно, ако имаше дадено и теглото на автомобилите.Даунсайзването е много модно, но би ми било по-интересно да видя RS4 с турбо, отколкото S4 с тунинг, постигнал показателите на RS4
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    10 години е гаранцията на DSG това че хората с мечти за 20г. Сивик нямат представа за ФВ не означава че няма такава гаранция, а означава, че Дошо както винаги нищо не знае. Само не става ясно защо все коментира, като всеки път се оказва че нищо не знае? Може би, за да покаже, че за да си фен на Тойота трябва да си изключително глуповат. И има логика, само луд или безмозъчен може да си купи Тойота след като знае това:
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    ЕЙ, много лоши тия Тойота бе, затова ли ги купуват 3 пъти повече от ФВ в щатите? Като при това са и по-скъпи.
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам тоя чичка дали ще сменя скоростни кутии, но за разлика от дефектните скоростни кутии на Тойота, които до 100К километра три пъти ги сменят и след изтичането на гаранцията собственика на Тойота си гризе ноктите, а "лошите" скоростни кутии на ФВ са с 10 годишна гаранция и при Камрито положението е същото като при королата. Багажника пак с няква арматурка кекава, няма хидравлики, няма нищо, меки тенекии, потъващи пластмаси пълен ***. А на клипа сравняват стара Джета с нова Корола, ужас.
  • #20
    мдааа ( преди 11 години )
    Тойотаджийте са новите голфаджии!
  • #19
    v-1 ( преди 11 години )
    Според мене, комбитата са колите, които имат най-комфортна возия.. А Ауди наистина правят едни от най-добрите комби модели...А иначе това клипче само доказва, че няма в новите модели на Ауди няма, нкакви нови особени подобрения от към двигатели :)
fallback
Последни