fallback

Изцяло новата Toyota RAV4 пристигна в България

Доминира с интелигентно 4х4 задвижване, нов дизайн, по-богато серийно оборудване и по-ниски цени

Тагове: Toyota RAV4
fallback
  • #21
    v-1 do Cenitell ( преди 11 години )
    И аз тва не мога да го разбера колега... Ами фен си на Немските прмиуми, ок ама защо да не признаеш като друга марка изкара нещо ново и стойностно. Наистина ли сме толкова комплексирани и тесногръди българите..Колата е на напълно нова плътформа, с нови системи,подобрен интериор, още не са направени тестове...ама тук форумните бухали знаят всичко вече и пак плюят ли плюят.
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Плюс мога да ти кажа 384 000 коли, които са с No Clutch кутия в момента. Всичките са в Китай.
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз не съм Дошо, но ще ти кажа и аз една: Еvo X с TC SST кутия? Доволка ли си?
  • #18
    v-1 ( преди 11 години )
    Хахаха Йети, я не се излагай. Този повдигнат Румстър, дето на всичкото отгоре е тесен и неудобен.
  • #17
    Cenitell ( преди 11 години )
    Впечатляващо е, че всред нас има съфорумци, които, работейки в реномирани изпитателни центрове, вече са изпробвали скор.кутия, двигателите на Тойотата и с нокти вече са категоризирали пластмасите й :)
  • #16
    v-1 ( преди 11 години )
    тук съм много съгласен с Дошо, само G клас е офроудър. Другите са градски СУВ-ове. Даже даваха сравнение на няколко такива джипа по Топ Гиър, и X6 неможа да изкачи едно хълмче, дето нямаше дупки даже.. взе да се хлъзга на трвичката и брада. Е ако тва ти е интелегентното и успер добро xDrive - No thanks...
  • #15
    v-1 ( преди 11 години )
    Браво на Тойота, много добре развиват този модел СУВ. И съм сагласен с Japan Power, че този автомобил е много повече офроудър от другите му еквиваленти на другите производители!
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хех, нова статия за Тойота и веднага десетина комплексирани ВАГончета са напълнили гащите и съответно форума.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Японците правят техническите нещата много добре ама с този *** дизайн просто няма как да си купи човек японска кола. Дизайна от вън е все едно пиян самурай си е точил меча, а таблото е някакъв нов вид идиотско изпълнение което неможе да бъде описано. Толкова ли тези хора немогат да наемат външен човек да им направи дизайна ами продължават да бълват тези грозилища.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво значение имат своиствата на допир на таблото??? Да не би да се държиш за него? Важно е какви са материалите на допир на волана, скоростния лост, подлакътниците и т.н. А там те са на ниво.
fallback
Последни