IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Селището BMW xDrive се пренесе в България

Немската марка представя у нас възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела

Селището BMW xDrive се пренесе в България

Селището BMW xDrive се пренесе в България
Намиращото се в близост до София летище Лесново отново стана арена на неповторими изживявания зад волана на автомобилите на BMW. Този път немската автомобилна компания пренесе у нас "селището xDrive", познато от едноименната реклама, за да представи нагледно и в различни условия предимствата на двойното задвижване на автомобилите си.

Събитието има продължителност 4 дни - до неделя, като не него ще присъстват над 400 души от цялата страна. Организира се от BMW Group Централна и Източна Европа и BMW Driving Academy, като освен в България се провежда още в Словения, Словакия, Чехия, Унгария, Полша и Румъния.

На разположение на журналисти, клиенти и приятели на марката в България са 28 модификации от всички моделни серии - от BMW Серия 1 до BMW Серия 7, оборудвани с BMW xDrive, както и екип професионални инструктори от BMW Driver Academy.
Селището BMW xDrive се пренесе в България
Специално изграденото трасе разполага с четири тренировъчни станции - три на самото летище и една по обществените пътища в района.

По време на активно шофиране по обществената пътна мрежа участниците в събитието могат да се запознаят с различните асистиращи системи от BMW ConnectedDrive, като и да изпитат възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела в ежедневно шофиране на моделите от най-горния клас на гамата на BMW - Серия 5, Серия 6, Серия 7, Х6 и Х5. Налични са и модели с новия 3.0-литров двигател с три турбокомпресора.
Селището BMW xDrive се пренесе в България
Тестът на т.нар. Performance Parcour, който е позициониран на самата писта на летището и представлява слалом с различни препятствия, демонстрира динамичните характеристики на моделите оборудвани със системата BMW xDrive. А на специално подготвените рампи, които са също на пистата, участниците в събитието могат да се уверят лично в устойчивостта на автомобилите BMW и функцията Асистент за спускане на наклон.

Четвъртата станция е статична и представлява презентация на последните новости от BMW Connected Drive, сред които навигация с 3D интерфейс, RSS news feed, интернет, Live Streaming и др.
Селището BMW xDrive се пренесе в България
Четирите тренировъчни станции имат за цел да представят възможностите на интелигентната система за задвижване BMW xDrive. А именно, че е напълно възможно с един и същ автомобил да покоряваш нелеки офроуд изпитания, да преминаваш с бясна скорост през хлъзгав слалом и да се возиш комфортно с максимална скорост по магистралата. При това напълно безопасно и без да се налага да следиш работата на системата или да я включваш / изключваш.
Селището BMW xDrive се пренесе в България
Какво представлява и как работи BMW xDrive

Системата функционира изцяло на електронен принцип и е способна не само да подобри сцеплението, но и да предотврати възникването на нестабилност. Двойното задвижване се използва не само за компенсиране на проблемите със сцеплението, но и за повишаване на динамиката.

Това е възможно благодарение на реагиращия екстремно бързо електронно управляван многодисков съединител в разпределителната кутия и свързаността му със системата за Динамичен контрол на стабилността (Dynamic Stability Control DSC). За анализ на ситуацията на пътя, освен оборотите на колелата, се взимат под внимание и подаваните от системата данни за завъртането на волана, положението на педала на газта и страничното ускорение, включително и изчисленото на тяхна база положение на автомобила на пътя. И именно за това, с право, BMW нарича своята система за двойно задвижване най-интелигентна в света.

Друга отличителна характеристика на BMW xDrive е, че тя незабавно разпознава нуждата от преразпределение на мощността и реагира превантивно, с което предотвратява превъртането на колелата от самото начало. В резултат на това BMW xDrive може да извърши изключително бърза настройка, за да пренасочи до 100% от двигателната мощ към само една от осите, а с въведения при BMW Х6 Dynamic Performance Control - и между лявото и дясното задно колело. Така движението в завои е още по-прецизно, а ускорението още по-голямо при максимално сцепление при излизане от кривата.
Селището BMW xDrive се пренесе в България
BMW xDrive се предлага на практика във всички моделни серии от BMW Серия 1, през BMW Серия 3, BMW Серия 5 и обхваща горния сегмент на премиум класа BMW Серия 6 и луксозните лимузини от BMW Серия 7. Двойно задвижване се предлага дори при автомобилите от BMW M GmbH – BMW X5 M и BMW X6 M, както и във всички представител на най-новата продуктова категория - BMW M Performance автомобилите.

През 2012 г. в цял свят са продадени общо 497 515 автомобила BMW, оборудвани с интелигентната система BMW xDrive. В България 77% от реализираните автомобили са с двойно задвижване.
Селището BMW xDrive се пренесе в България
Селището BMW xDrive се пренесе в България

Тагове: bmw xdrive
0 от 500
  • #54
    30 rate up comment 3 rate down comment
    знаещ ( преди 12 години )
    Да ви обясня как стоят нещата,защото много хора май не знаят.На BMW им викат летни автомобили.В Германия също им казват Sommer Auto.Не казвам,че са лоши или нещо подобно,но факта е,че през зимата са пълна трагедия.За това въвеждат системата AWD,а после слага xDrive,която по електронен път разпределя въртящия момент между 4-те колела,като участват системите за стабилизация,АБС и тракшъна.Системата им не е лоша,но става само да отидете до дискотеката в лошо време и малък сняг.Извън пътя не става.
  • #53
    27 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това Х drive е пълен т....к видях как прехваления Х6 не можа да тръгне на 20см сняг . Собственика му се чудеше на къде да се дене от срам . 10 човека го бутаме и файда йок тоя тук тежи ка умрял ***. И накрая чудо пича се обади на някой. Дойде един с Гранд Чероки закачи го и тръгна .Урааааа.Всичко свърши щастливо . Благодаря 250 бона и да ме теглят айде мерси .
  • #52
    25 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И ЗИМА И ЛЯТО С ХУБАВИ ГУМИ! ИСТИНСКО УДОВОЛСТВИЕ!
  • #51
    25 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    НИКОЙ,НИКОГА И НИЩО НЕ БИ МОГЛО,ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА НЕ МОЖЕ ДА МЕ НАКАРА ДА НЕ ОБОЖАВАМ БМВ!
  • #50
    29 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само лятото го караш нали!
  • #49
    23 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    АЗ СЪЩО СЪМ ЩАСТЛИВ С МОЕТО БМВ, ВЕЧЕ ПЕТА ГОДИНА!ПО-ГОЛЯМО УДОВЛЕТВОРЕНИЕ ПРЕДИ С ДРУГИ КОЛИ НЕ СЪМ ИЗПИТВАЛ!БМВ ОЛИЦИТВОРЯВА РАЗБИРАНЕТО МИ ЗА АВТОМОБИЛ,А ИМЕННО:РЕДОВИ, ЩЕСТ ЦИЛИНДРОВ ДВИГАТЕЛ, В ДВУВРАТО,ЧЕРНО КУПЕ И ЗАДВИЖВАН ЗАДЕН МОСТ!ИСТИНСКО,НЕПОДПРАВЕНО УДОВОЛСТВИЕ ОТ ШОФИРАНЕТО!БМВ!
  • #48
    26 rate up comment 15 rate down comment
    бивш фен на японско ( преди 12 години )
    Какви обиди, съдейки по Аутомедия и Мобилето, феновете на японското повече обиждат другите марки и най-вече немските. На един фен на немското плюещ по другите марки се падат петима фенове на японското, плюещи другите. Това е истината. Японските са хубави коли, но явно ултра феновете им са доста по-зле от феновете на Голф.
  • #47
    23 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аз карам БМВ и съм Щаслив.7 години удоволствие от шофирането.
  • #46
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Преди да започна да чета аутомедия бях фен на немски дръгели. Сега разбрах, че пукат глави, блокират скоростни кутии, 2 пъти в годината чупят окачване, блокират двигатели, а турбините са им консуматив. Никога повече няма да си взема немска кола.
  • #45
    25 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Преди за започна да преглеждам редовно Аутомедия бях фен на немските автомобили, но след като видях отношението на немските фенчета към останалите, обидите, които сипят по техен адрес и неспирния спам в теми, които не засягат немски марки, просто се отказах от страстта си към немските автомобили. Фанатизираните почитатели просто наклониха везната в полза на японските автомобили.