fallback

Селището BMW xDrive се пренесе в България

Немската марка представя у нас възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела

Намиращото се в близост до София летище Лесново отново стана арена на неповторими изживявания зад волана на автомобилите на BMW. Този път немската автомобилна компания пренесе у нас "селището xDrive", познато от едноименната реклама, за да представи нагледно и в различни условия предимствата на двойното задвижване на автомобилите си. Събитието има продължителност 4 дни - до неделя, като не него ще присъстват над 400 души от цялата страна. Организира се от BMW Group Централна и Източна Европа и BMW Driving Academy, като освен в България се провежда още в Словения, Словакия, Чехия, Унгария, Полша и Румъния. На разположение на журналисти, клиенти и приятели на марката в България са 28 модификации от всички моделни серии - от BMW Серия 1 до BMW Серия 7, оборудвани с BMW xDrive, както и екип професионални инструктори от BMW Driver Academy. Специално изграденото трасе разполага с четири тренировъчни станции - три на самото летище и една по обществените пътища в района. По време на активно шофиране по обществената пътна мрежа участниците в събитието могат да се запознаят с различните асистиращи системи от BMW ConnectedDrive, като и да изпитат възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела в ежедневно шофиране на моделите от най-горния клас на гамата на BMW - Серия 5, Серия 6, Серия 7, Х6 и Х5. Налични са и модели с новия 3.0-литров двигател с три турбокомпресора. Тестът на т.нар. Performance Parcour, който е позициониран на самата писта на летището и представлява слалом с различни препятствия, демонстрира динамичните характеристики на моделите оборудвани със системата BMW xDrive. А на специално подготвените рампи, които са също на пистата, участниците в събитието могат да се уверят лично в устойчивостта на автомобилите BMW и функцията Асистент за спускане на наклон. Четвъртата станция е статична и представлява презентация на последните новости от BMW Connected Drive, сред които навигация с 3D интерфейс, RSS news feed, интернет, Live Streaming и др. Четирите тренировъчни станции имат за цел да представят възможностите на интелигентната система за задвижване BMW xDrive. А именно, че е напълно възможно с един и същ автомобил да покоряваш нелеки офроуд изпитания, да преминаваш с бясна скорост през хлъзгав слалом и да се возиш комфортно с максимална скорост по магистралата. При това напълно безопасно и без да се налага да следиш работата на системата или да я включваш / изключваш. Какво представлява и как работи BMW xDrive Системата функционира изцяло на електронен принцип и е способна не само да подобри сцеплението, но и да предотврати възникването на нестабилност. Двойното задвижване се използва не само за компенсиране на проблемите със сцеплението, но и за повишаване на динамиката. Това е възможно благодарение на реагиращия екстремно бързо електронно управляван многодисков съединител в разпределителната кутия и свързаността му със системата за Динамичен контрол на стабилността (Dynamic Stability Control DSC). За анализ на ситуацията на пътя, освен оборотите на колелата, се взимат под внимание и подаваните от системата данни за завъртането на волана, положението на педала на газта и страничното ускорение, включително и изчисленото на тяхна база положение на автомобила на пътя. И именно за това, с право, BMW нарича своята система за двойно задвижване най-интелигентна в света. Друга отличителна характеристика на BMW xDrive е, че тя незабавно разпознава нуждата от преразпределение на мощността и реагира превантивно, с което предотвратява превъртането на колелата от самото начало. В резултат на това BMW xDrive може да извърши изключително бърза настройка, за да пренасочи до 100% от двигателната мощ към само една от осите, а с въведения при BMW Х6 Dynamic Performance Control - и между лявото и дясното задно колело. Така движението в завои е още по-прецизно, а ускорението още по-голямо при максимално сцепление при излизане от кривата. BMW xDrive се предлага на практика във всички моделни серии от BMW Серия 1, през BMW Серия 3, BMW Серия 5 и обхваща горния сегмент на премиум класа BMW Серия 6 и луксозните лимузини от BMW Серия 7. Двойно задвижване се предлага дори при автомобилите от BMW M GmbH – BMW X5 M и BMW X6 M, както и във всички представител на най-новата продуктова категория - BMW M Performance автомобилите. През 2012 г. в цял свят са продадени общо 497 515 автомобила BMW, оборудвани с интелигентната система BMW xDrive. В България 77% от реализираните автомобили са с двойно задвижване.

Тагове: bmw xdrive
fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 11 години )
    ЗНАМ БГ,РУСКИ И АНГЛ.,РАЗБРА ЛИ Е ТУРЧИН?
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е ако разбираш само турски език няма как да разбереш въпреки, че от видеото пак се разбира ама трябва и сиво вещество.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нкаква манипулация няма,куатро е по-слабата система!
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако се разровиш в тубата ще откриеш как БМВ манипулират останалите конглокенти за да изпъкнат. Ето ти чест от предаване в които показват как става самата манипулация и как същата манипулация прави БМВ да стои на място на ролките а гумите се въртят и да не отлепят колкото и да подаваш газ:
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тогава защо хДрайв е най-продаваната система 4х4'като не стават?
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДА,ДА МАНИПУЛАЦИЯ БИЛО,КАК НЯМА ДА Е КАТО НАКАЗА ПРЕХВАЛЕНОТО КУАТРО И НЕЕФЕКТИВНИЯ 4МАТИК!
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    ПО -ЛОШО ПЪТНО ПОВЕДЕНИЕ С Х ДРАЙВ ???? БМВ Е ЦАР И НЕДОСТИГНАТ ТАЛАНТ ПО ДИНАМИКА В ЗАВОЙТЕ!НИТО АУДИ ,НИТО МЕРЦЕДЕС СА ПО-ДОБРИ В ТАЗИ ДИСЦИПЛИНА,ЗА РАЗХОДА ДА НЕ ГОВОРИ,ЧЕ БМВ Е БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ!Я прочети теста и виж кой върви най-добре, най-много и харчи най-малко:htt://ams.bg/?ct=content&rc=10475
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Теста с ролките е манипулация от БМВ, имаше едно предаване в което доказаха, че дори на теста с ролките излъчван от БМВ са манипулирали останалите конглокенти за да изпъкнат. Но в предаването показаха как се прави тази манипулация след което при нея и БМВ-то сгъва на ролките. Което пък разочарова. Най-малкото защото не им утива на БМВ да мамят хората. Теста с ролките е най-голямата измама на БМВ, даже май щяха да ги съдят.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    до; Не коси.... като един, дето я скъсал от .... ,ама тя не знае! Всички правели така!
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    ПО -ЛОШО ПЪТНО ПОВЕДЕНИЕ С Х ДРАЙВ ???? БМВ Е ЦАР И НЕДОСТИГНАТ ТАЛАНТ ПО ДИНАМИКА В ЗАВОЙТЕ!НИТО АУДИ ,НИТО МЕРЦЕДЕС СА ПО-ДОБРИ В ТАЗИ ДИСЦИПЛИНА,ЗА РАЗХОДА ДА НЕ ГОВОРИ,ЧЕ БМВ Е БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ!
fallback
Последни