fallback

Селището BMW xDrive се пренесе в България

Немската марка представя у нас възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела

Намиращото се в близост до София летище Лесново отново стана арена на неповторими изживявания зад волана на автомобилите на BMW. Този път немската автомобилна компания пренесе у нас "селището xDrive", познато от едноименната реклама, за да представи нагледно и в различни условия предимствата на двойното задвижване на автомобилите си. Събитието има продължителност 4 дни - до неделя, като не него ще присъстват над 400 души от цялата страна. Организира се от BMW Group Централна и Източна Европа и BMW Driving Academy, като освен в България се провежда още в Словения, Словакия, Чехия, Унгария, Полша и Румъния. На разположение на журналисти, клиенти и приятели на марката в България са 28 модификации от всички моделни серии - от BMW Серия 1 до BMW Серия 7, оборудвани с BMW xDrive, както и екип професионални инструктори от BMW Driver Academy. Специално изграденото трасе разполага с четири тренировъчни станции - три на самото летище и една по обществените пътища в района. По време на активно шофиране по обществената пътна мрежа участниците в събитието могат да се запознаят с различните асистиращи системи от BMW ConnectedDrive, като и да изпитат възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела в ежедневно шофиране на моделите от най-горния клас на гамата на BMW - Серия 5, Серия 6, Серия 7, Х6 и Х5. Налични са и модели с новия 3.0-литров двигател с три турбокомпресора. Тестът на т.нар. Performance Parcour, който е позициониран на самата писта на летището и представлява слалом с различни препятствия, демонстрира динамичните характеристики на моделите оборудвани със системата BMW xDrive. А на специално подготвените рампи, които са също на пистата, участниците в събитието могат да се уверят лично в устойчивостта на автомобилите BMW и функцията Асистент за спускане на наклон. Четвъртата станция е статична и представлява презентация на последните новости от BMW Connected Drive, сред които навигация с 3D интерфейс, RSS news feed, интернет, Live Streaming и др. Четирите тренировъчни станции имат за цел да представят възможностите на интелигентната система за задвижване BMW xDrive. А именно, че е напълно възможно с един и същ автомобил да покоряваш нелеки офроуд изпитания, да преминаваш с бясна скорост през хлъзгав слалом и да се возиш комфортно с максимална скорост по магистралата. При това напълно безопасно и без да се налага да следиш работата на системата или да я включваш / изключваш. Какво представлява и как работи BMW xDrive Системата функционира изцяло на електронен принцип и е способна не само да подобри сцеплението, но и да предотврати възникването на нестабилност. Двойното задвижване се използва не само за компенсиране на проблемите със сцеплението, но и за повишаване на динамиката. Това е възможно благодарение на реагиращия екстремно бързо електронно управляван многодисков съединител в разпределителната кутия и свързаността му със системата за Динамичен контрол на стабилността (Dynamic Stability Control DSC). За анализ на ситуацията на пътя, освен оборотите на колелата, се взимат под внимание и подаваните от системата данни за завъртането на волана, положението на педала на газта и страничното ускорение, включително и изчисленото на тяхна база положение на автомобила на пътя. И именно за това, с право, BMW нарича своята система за двойно задвижване най-интелигентна в света. Друга отличителна характеристика на BMW xDrive е, че тя незабавно разпознава нуждата от преразпределение на мощността и реагира превантивно, с което предотвратява превъртането на колелата от самото начало. В резултат на това BMW xDrive може да извърши изключително бърза настройка, за да пренасочи до 100% от двигателната мощ към само една от осите, а с въведения при BMW Х6 Dynamic Performance Control - и между лявото и дясното задно колело. Така движението в завои е още по-прецизно, а ускорението още по-голямо при максимално сцепление при излизане от кривата. BMW xDrive се предлага на практика във всички моделни серии от BMW Серия 1, през BMW Серия 3, BMW Серия 5 и обхваща горния сегмент на премиум класа BMW Серия 6 и луксозните лимузини от BMW Серия 7. Двойно задвижване се предлага дори при автомобилите от BMW M GmbH – BMW X5 M и BMW X6 M, както и във всички представител на най-новата продуктова категория - BMW M Performance автомобилите. През 2012 г. в цял свят са продадени общо 497 515 автомобила BMW, оборудвани с интелигентната система BMW xDrive. В България 77% от реализираните автомобили са с двойно задвижване.

Тагове: bmw xdrive
fallback
  • #54
    знаещ ( преди 11 години )
    Да ви обясня как стоят нещата,защото много хора май не знаят.На BMW им викат летни автомобили.В Германия също им казват Sommer ***.Не казвам,че са лоши или нещо подобно,но факта е,че през зимата са пълна трагедия.За това въвеждат системата AWD,а после слага xDrive,която по електронен път разпределя въртящия момент между 4-те колела,като участват системите за стабилизация,АБС и тракшъна.Системата им не е лоша,но става само да отидете до дискотеката в лошо време и малък сняг.Извън пътя не става.
  • #53
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това Х drive е пълен т....к видях как прехваления Х6 не можа да тръгне на 20см сняг . Собственика му се чудеше на къде да се дене от срам . 10 човека го бутаме и файда йок тоя тук тежи ка умрял ***. И накрая чудо пича се обади на някой. Дойде един с Гранд Чероки закачи го и тръгна .Урааааа.Всичко свърши щастливо . Благодаря 250 бона и да ме теглят айде мерси .
  • #52
    Анонимен ( преди 11 години )
    И ЗИМА И ЛЯТО С ХУБАВИ ГУМИ! ИСТИНСКО УДОВОЛСТВИЕ!
  • #51
    Анонимен ( преди 11 години )
    НИКОЙ,НИКОГА И НИЩО НЕ БИ МОГЛО,ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА НЕ МОЖЕ ДА МЕ НАКАРА ДА НЕ ОБОЖАВАМ БМВ!
  • #50
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само лятото го караш нали!
  • #49
    Анонимен ( преди 11 години )
    АЗ СЪЩО СЪМ ЩАСТЛИВ С МОЕТО БМВ, ВЕЧЕ ПЕТА ГОДИНА!ПО-ГОЛЯМО УДОВЛЕТВОРЕНИЕ ПРЕДИ С ДРУГИ КОЛИ НЕ СЪМ ИЗПИТВАЛ!БМВ ОЛИЦИТВОРЯВА РАЗБИРАНЕТО МИ ЗА АВТОМОБИЛ,А ИМЕННО:РЕДОВИ, ЩЕСТ ЦИЛИНДРОВ ДВИГАТЕЛ, В ДВУВРАТО,ЧЕРНО КУПЕ И ЗАДВИЖВАН ЗАДЕН МОСТ!ИСТИНСКО,НЕПОДПРАВЕНО УДОВОЛСТВИЕ ОТ ШОФИРАНЕТО!БМВ!
  • #48
    бивш фен на японско ( преди 11 години )
    Какви обиди, съдейки по Аутомедия и Мобилето, феновете на японското повече обиждат другите марки и най-вече немските. На един фен на немското плюещ по другите марки се падат петима фенове на японското, плюещи другите. Това е истината. Японските са хубави коли, но явно ултра феновете им са доста по-зле от феновете на Голф.
  • #47
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз карам БМВ и съм Щаслив.7 години удоволствие от шофирането.
  • #46
    Анонимен ( преди 11 години )
    Преди да започна да чета аутомедия бях фен на немски дръгели. Сега разбрах, че пукат глави, блокират скоростни кутии, 2 пъти в годината чупят окачване, блокират двигатели, а турбините са им консуматив. Никога повече няма да си взема немска кола.
  • #45
    Анонимен ( преди 11 години )
    Преди за започна да преглеждам редовно Аутомедия бях фен на немските автомобили, но след като видях отношението на немските фенчета към останалите, обидите, които сипят по техен адрес и неспирния спам в теми, които не засягат немски марки, просто се отказах от страстта си към немските автомобили. Фанатизираните почитатели просто наклониха везната в полза на японските автомобили.
fallback
Последни