fallback

Селището BMW xDrive се пренесе в България

Немската марка представя у нас възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела

Намиращото се в близост до София летище Лесново отново стана арена на неповторими изживявания зад волана на автомобилите на BMW. Този път немската автомобилна компания пренесе у нас "селището xDrive", познато от едноименната реклама, за да представи нагледно и в различни условия предимствата на двойното задвижване на автомобилите си. Събитието има продължителност 4 дни - до неделя, като не него ще присъстват над 400 души от цялата страна. Организира се от BMW Group Централна и Източна Европа и BMW Driving Academy, като освен в България се провежда още в Словения, Словакия, Чехия, Унгария, Полша и Румъния. На разположение на журналисти, клиенти и приятели на марката в България са 28 модификации от всички моделни серии - от BMW Серия 1 до BMW Серия 7, оборудвани с BMW xDrive, както и екип професионални инструктори от BMW Driver Academy. Специално изграденото трасе разполага с четири тренировъчни станции - три на самото летище и една по обществените пътища в района. По време на активно шофиране по обществената пътна мрежа участниците в събитието могат да се запознаят с различните асистиращи системи от BMW ConnectedDrive, като и да изпитат възможностите на интелигентната система за задвижване на всички колела в ежедневно шофиране на моделите от най-горния клас на гамата на BMW - Серия 5, Серия 6, Серия 7, Х6 и Х5. Налични са и модели с новия 3.0-литров двигател с три турбокомпресора. Тестът на т.нар. Performance Parcour, който е позициониран на самата писта на летището и представлява слалом с различни препятствия, демонстрира динамичните характеристики на моделите оборудвани със системата BMW xDrive. А на специално подготвените рампи, които са също на пистата, участниците в събитието могат да се уверят лично в устойчивостта на автомобилите BMW и функцията Асистент за спускане на наклон. Четвъртата станция е статична и представлява презентация на последните новости от BMW Connected Drive, сред които навигация с 3D интерфейс, RSS news feed, интернет, Live Streaming и др. Четирите тренировъчни станции имат за цел да представят възможностите на интелигентната система за задвижване BMW xDrive. А именно, че е напълно възможно с един и същ автомобил да покоряваш нелеки офроуд изпитания, да преминаваш с бясна скорост през хлъзгав слалом и да се возиш комфортно с максимална скорост по магистралата. При това напълно безопасно и без да се налага да следиш работата на системата или да я включваш / изключваш. Какво представлява и как работи BMW xDrive Системата функционира изцяло на електронен принцип и е способна не само да подобри сцеплението, но и да предотврати възникването на нестабилност. Двойното задвижване се използва не само за компенсиране на проблемите със сцеплението, но и за повишаване на динамиката. Това е възможно благодарение на реагиращия екстремно бързо електронно управляван многодисков съединител в разпределителната кутия и свързаността му със системата за Динамичен контрол на стабилността (Dynamic Stability Control DSC). За анализ на ситуацията на пътя, освен оборотите на колелата, се взимат под внимание и подаваните от системата данни за завъртането на волана, положението на педала на газта и страничното ускорение, включително и изчисленото на тяхна база положение на автомобила на пътя. И именно за това, с право, BMW нарича своята система за двойно задвижване най-интелигентна в света. Друга отличителна характеристика на BMW xDrive е, че тя незабавно разпознава нуждата от преразпределение на мощността и реагира превантивно, с което предотвратява превъртането на колелата от самото начало. В резултат на това BMW xDrive може да извърши изключително бърза настройка, за да пренасочи до 100% от двигателната мощ към само една от осите, а с въведения при BMW Х6 Dynamic Performance Control - и между лявото и дясното задно колело. Така движението в завои е още по-прецизно, а ускорението още по-голямо при максимално сцепление при излизане от кривата. BMW xDrive се предлага на практика във всички моделни серии от BMW Серия 1, през BMW Серия 3, BMW Серия 5 и обхваща горния сегмент на премиум класа BMW Серия 6 и луксозните лимузини от BMW Серия 7. Двойно задвижване се предлага дори при автомобилите от BMW M GmbH – BMW X5 M и BMW X6 M, както и във всички представител на най-новата продуктова категория - BMW M Performance автомобилите. През 2012 г. в цял свят са продадени общо 497 515 автомобила BMW, оборудвани с интелигентната система BMW xDrive. В България 77% от реализираните автомобили са с двойно задвижване.

Тагове: bmw xdrive
fallback
  • #74
    Анонимен ( преди 11 години )
    БМВ е номер 1!
  • #73
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гущер, не ми пиши с ник-а.
  • #72
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да не говорим,че Европа за съжаление е най-изостаналия континент когато стане дума за технологий.
  • #71
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само чалгари,овчари и селяни познавам да карат нискотехнологични тритонни немски бараки,съжалявам но на черното бяло не мога да кажа.
  • #70
    Анонимен ( преди 11 години )
    Смятам, че и двата лагара си имат изпъкващи индивиди. Аз коментирам тук, но го правя с уважение към всички както и към техните вкусове. Да, харесвам японското и карам такова, но и немците имат модели, по които се захласвам. Като си кажа мнението, обаче, неминуемо има кой да ме нарече въшкар, *** и какъв ли още не. Не е редно да се слага етикет на всички. А по темата- xDrive е добра система, но не е за офроуд, по-скоро за да размие недостатъците на задното задвижване в зимни градски условия.
  • #69
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този сайт е завладян от хора, които нямат вкус за автомобили и харесват японски, корейски коли и не признават нищо друго. Та те са по-ограничени хиляди пъти от феновете на немските и другите марки, но се мислят за някакви интелектуалци като карат дърти Тойотки. А са просто едни въшкари. И аз харесвах японските, но заради тях ги намразих. Не мога да харасевам никоя марка с такива прости фенове.
  • #68
    Ъ ( преди 11 години )
    Не изпадайте в полемики, неведнъж е обяснявано, че 4x4 и АWD са две много различни неща. Халдекс системите помагат само и единствено да си по-стабилен на нормален път, не ти дават "проходими" качества.
  • #67
    Зигмунд Фройд ( преди 11 години )
    С Москвич ще натръшкам по-малко конуси...
  • #66
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бедните карат допотопни грозни немски чекий,защото са прости *** и не се интересуват от съвременни модерни технологий.
  • #65
    Анонимен ( преди 11 години )
    ей,много сте прости и злобни ***!*** селски,като не ви харесва БМВ, ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА СИ ГО ПОЗВОЛИТЕ,НЕ ПИШЕТЕ ПРОСТОТИИ!
fallback
Последни