IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lamborghini Veneno е купуван на сляпо

Тримата собственици на автомобила платили по 3 млн. евро, без да го видят

Lamborghini Veneno е купуван на сляпо

Тримата собственици на уникалното Lamborghini Veneno, което бе показано на автосалона в Женева по случай 50-годишнината на компанията, са платили по 3 млн. евро за него, без дори да го видят. Това съобщи американското издание Jalopnik.
Lamborghini Veneno е купуван на сляпо
Информацията за автомобила е била държана в пълна секретност до премиерата на автосалона. На щанда на Lamborghini в Женева обаче бяха двама от тримата нови собственици на автомобила, които свободно си общуваха с медиите и посетителите. И двамата са американци - Антуан Доминик, който е дилър на марката в Ню Йорк, и Крис Син - собственик на инвестиционна компания от Маями.

И двамата признават, че са видели автомобила едва в Женева, след като преди това са платили по 3 млн. евро. Доминик и Син обаче са големи фенове на Lamborghini, като твърдят, че преди това са имали по няколко автомобила Ferrari, но са останали разочаровани. Доминик е притежавал F40, което по негови думи "го е наплашило до смърт", както и F50, което "трябвало да разполага с план за спиране около километър преди завоя". Последното му Ferrari било Enzo, но и от него останал недоволен, тъй като имало "невероятно твърдо окачване".

Не е изключено, и двамата американци да са били "посъветвани" да критикуват автомобилите на големия конкурент на Lamborghini. Доминик и Син признават, че нямат намерение да крият своите нови придобивки. Първият ще сложи машината в автосалона си, докато вторият смята да кара своето Veneno по улиците на Маями колкото се може по-често.

Що се касае до третия екземпляр от уникалния автомобил, то името на неговия собственик продължава да се държи в тайна. Известно е единствено, че машината е поела към Близкия Изток.

Снимка: Lamborghini
 

Тагове: Lamborghini Veneno
0 от 500
  • #136
    36 rate up comment 2 rate down comment
    до speedart ( преди 12 години )
    Така де ама те имат периоди в които са самостоятелни марки или поне тврят самостоятелно докато Ауди няма период от 10 години коягато да е самам марка или да ена един собственик преди VW. VW ги купуват защото МБ ги продават с чисто нов завод!!! За да могат да си правят костенурките. Ако не са ги продавали със завода и VW е нямало да ги купят! Докато 3-те споменати марки имат стойност и златото също има стойност но не всеки го купува нали! Това не значи че златото не си струва парите ! :)
  • #135
    35 rate up comment 5 rate down comment
    до trb ( преди 12 години )
    Ланчиа имат 11 победи повечето поредни а Ситроен 8 победи в 2 поредици! Та ето колко са добри Ауди във WRC. В Люман бият само когато са сами в класа или другите катастрофират. Който не ги е хванал той не ги е бил! Когато са били във WRC просто са били с най-добрия пилот и една от най-мощните коли. Проста работа!
  • #134
    35 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Демек не знаеш друг да им прави главите...добре сега интелектуалната стойност на бугати , ламбо и бентли ги докара до фалит..от както ги взе Ауди продажбите се вдигнаха и е нормално когато купиш спортна марка да се замислиш за двигатели за тях..не преди това..щото не ти трябват..факта е че се справят повече от добре...факт е че въведоха куатрото и турбодизела в сериино производство , както и алуминиевата конструкция....fsi директното впръскване те първи успяха да усвоят на пазара...*** тунера
  • #133
    34 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    до trb: Ама недей да четеш избирателно приятел. Виж кой помага за разработката на тазки каутро ситема... Ей много сте ми смешни...
  • #132
    33 rate up comment 0 rate down comment
    до trb ( преди 12 години )
    Audi имат общо 2 победи във WRC и те не са поредни ! 82-ра и 84-та : Я виж другите марки по колко имат :) : http://***.rallycars.com/Cars/wrc_statistics.html
  • #131
    36 rate up comment 1 rate down comment
    до trb ( преди 12 години )
    10 години преди да се появят с тази кола Субару пускат в продажба 4х4 автомобил! До пускането в продажба на първото Ауди 4х4 минава доста време! И се оказва че първите 2 версии на техния Торсен не стават за практическо ползване та реално след 90-те те имат смисен 4х4 автомобил! После ги подкарват Ланчиа и Субару и Ауди никога повече нямат победа в това състезание. Към днешна дата там мачкат Ситроен и Форд :). От 80-та до сега са има няма 30-тина години.
  • #130
    32 rate up comment 1 rate down comment
    до speedart ( преди 12 години )
    Виж за каква прецизност говорим при Бугати още от началото: Bugatti's cars noticeably focused on design. Engine blocks were hand scraped to ensure that the surfaces were so flat that gaskets were not required for sealing, many of the exposed surfaces of the engine compartment featured Guilloch
  • #129
    35 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    i pak ot wikipedia "In 1980, Audi released the Quattro, a four-wheel drive (4WD) turbocharged car that went on to win rallies and races worldwide. It is considered one of the most significant rally cars of all time"
  • #128
    36 rate up comment 1 rate down comment
    до speedart ( преди 12 години )
    Истината е че от както взимат Бугати, Ламбo и Бентли започват да правят бързооборотни двигатели! Постепенно разбира се ако ги погледнеш хронологично ще ме разбереш. Всичките марки имат много интелектуална собственост в дизайна на двигателите. Първия V8 двигател още по времето на Хох им е Американски! Та Ауди винаги са били по-добри като тунери, а не като дизайнери! Дори Торсен не е тяхна разработка! Всъщност не знам те дали имат някаква интелектуална стойност?
  • #127
    33 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    HAHAHAHHA naistina ste *** 12 poredni pobedi v 24h ako ne sa postoqnstvooo..ne znam...