IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lamborghini Veneno е купуван на сляпо

Тримата собственици на автомобила платили по 3 млн. евро, без да го видят

Lamborghini Veneno е купуван на сляпо

Тримата собственици на уникалното Lamborghini Veneno, което бе показано на автосалона в Женева по случай 50-годишнината на компанията, са платили по 3 млн. евро за него, без дори да го видят. Това съобщи американското издание Jalopnik.
Lamborghini Veneno е купуван на сляпо
Информацията за автомобила е била държана в пълна секретност до премиерата на автосалона. На щанда на Lamborghini в Женева обаче бяха двама от тримата нови собственици на автомобила, които свободно си общуваха с медиите и посетителите. И двамата са американци - Антуан Доминик, който е дилър на марката в Ню Йорк, и Крис Син - собственик на инвестиционна компания от Маями.

И двамата признават, че са видели автомобила едва в Женева, след като преди това са платили по 3 млн. евро. Доминик и Син обаче са големи фенове на Lamborghini, като твърдят, че преди това са имали по няколко автомобила Ferrari, но са останали разочаровани. Доминик е притежавал F40, което по негови думи "го е наплашило до смърт", както и F50, което "трябвало да разполага с план за спиране около километър преди завоя". Последното му Ferrari било Enzo, но и от него останал недоволен, тъй като имало "невероятно твърдо окачване".

Не е изключено, и двамата американци да са били "посъветвани" да критикуват автомобилите на големия конкурент на Lamborghini. Доминик и Син признават, че нямат намерение да крият своите нови придобивки. Първият ще сложи машината в автосалона си, докато вторият смята да кара своето Veneno по улиците на Маями колкото се може по-често.

Що се касае до третия екземпляр от уникалния автомобил, то името на неговия собственик продължава да се държи в тайна. Известно е единствено, че машината е поела към Близкия Изток.

Снимка: Lamborghini
 

Тагове: Lamborghini Veneno
0 от 500
  • #76
    34 rate up comment 2 rate down comment
    ЧИЧКА(ЧИЧЕТО), ( преди 12 години )
    ДА ЗНЕШ,ЧЕ СИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПРАВ,СПОДЕЛЯМ ВСИЧКО КОЕТО КАЗА!
  • #75
    36 rate up comment 2 rate down comment
    ! ( преди 12 години )
    Аз съм чел когато е трябвало! Сега чети ти и се учи! Първата кола с комон рейл е Алфа Ромео :)! Залягай над уроците дете мило!
  • #74
    37 rate up comment 4 rate down comment
    !!!!!! ( преди 12 години )
    Абсолютно съгласен! Ако не бяха Ламбо нямаше да имат читав V10 двигател никога. И елементарни познания за аеродинамика! Да не говорим как откраднаха технологии и дизайн от Бугати. Нормално е да имаш хубав дизайн при положение че го ползваш на готово от кола за над 1 000 000 !
  • #73
    36 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ТЕ ОТ АУДИ НЕ ЗНАЕХА ДО СКОРО КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ КОМЪН РЕЙЛ И ПОМПА ДЮЗА,ТИ ПИТАШ ГОШО!АУДИ ПРАВЯТ ГРОЗНИ ЕДНООБРАЗНИ,СКУЧНИ И НЕКАЧЕСТВЕНИ КОЛИ!А ВИЕ С ОСЕМДЕСЯТКИТЕ СИ МИСЛИТЕ,ЧЕ КАРАТЕ ПРЕМИУМИ!
  • #72
    32 rate up comment 5 rate down comment
    Audi fan ( преди 12 години )
    разработка на Ферари / Фиат Груп !Бъахаха ейй я чети пак дали е на ФЕят ...хахха разбирачиии
  • #71
    37 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    ВАГ е една паразитираща фирмичка създадена по заповед на Хитлер, дължаща съществуването си на крадени технологии от Татра за което плащат 3 милиона дойчмарки през 60-те. Технологични мършояди вземащи наготово технологии от фалирали компании. Сегашният им успех се дължи най-вече на корупция и подкупи, дори се прочуха в България покрай нагласената поръчка за депутатски автомобили. Какво има повече да говорим? Мир на праха на Ламборгини, Бугати, Бентли и другите достойни някога марки!
  • #70
    35 rate up comment 3 rate down comment
    до Аudi fan ( преди 12 години )
    Момче имаш нет щом пишеш тук ползвай гугъл и виж разликата сам! Не може да искаш всичко на готово! Като влизаш в спорове поне се постарай да знаеш елементарните неща! А VW групата се отказа от помпа-дюза защото не можаха да направят технология която да им позволи да изпълнят последните евро норми! Защото системата е механична и не позволява фин контрол на горивото както комон рейл - която е разработка на Ферари / Фиат Груп !
  • #69
    34 rate up comment 3 rate down comment
    ! ( преди 12 години )
    Само че премиум класа не е определящ! Ако сикат да са в този клас трябва да спрат с всичко под 6-та серия! Не става А1 и А8! Нямат капацитет, нямат и бюджет! Бентли пак ползват същите части но правят само едно купе и са безспорен премиум!
  • #68
    37 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ТОВА ЛАМБО Е НАЙ-ГРОЗНОТО КОЕТО СЪМ ВИЖДАЛ! ТЕЗИ КЪДЕТО СА ДАЛИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПАРИТЕ СИ ,СИГУРНО МНОГО СЪЖАЛЯВАТ!АУДИ е един добре опакован народен автомобил с големи претенции,разбира се без покритие!
  • #67
    35 rate up comment 4 rate down comment
    Аudi fan ( преди 12 години )
    ЕИИИ ГОШО айде виждам,ЧЕ МНОГО РАЗБИРАШ Я НИ ОБЯСНИ РАЗЛИКИТЕ МЕЖДУ ПОМПА ДЮЗА И КОМЪНРЕЙЛ...