Под статия за Ламборгини- повече от 20 коментара за дизелови мотори...После, като бонус, всеки изказва професионално мнение ПРОТИВ някакви "японци"! И после за десерт никой не казва, че най-големия производител на ДИЗЕЛОВИ мотори на тоя *** свят е именно... ISUZU. И накрая за "гарнитура" темата "дизел" е започната от потребителя "Triforce"... Дето има сигурно най-много коментари в това чудо наречено АУТОМЕДИА.БГ... В България има ли НОРМАЛНИ ХОРА изобщо или вече всички са ....................
Ами хубаво, никой не те кара да ги признаваш! Но цяла Азия, Америка, Индия, Австралия, Нова Зеландия, Исландия и Европа ги признава :). Друг е въпроса че те вместо да инвестират в дизели за автомобили правят хибриди и за Европа просто купуват дизелови двигатели от БМВ!
Имам предеид повече от 50 години след като се ползва дизел в Япония! Трябва да разберете че в мащабите и възможностите на някои фирми има непреодолими разлики!
Не знам защо пак се отплесвате с глупости но Японците правят дизели много преди BMW и VW/Audi ! Mercedes са първи и след това започват и Японските марки! VW започва да прави дизели чак при Голф единичка 70-те! Повече от 50 години ползване на дизели в Япония! Тойота скоро празнуваха 60 годишнина на Ленд Крузер VW/Audi нямат нито един такъв модел. Освен ако някой не си помисли че старат и новата костенурка имат нещо общо :) !
В момента един от най-добрите дизелови двигатели е този на Audi - 3.0 V6 TDI във всичките му варианти на мощността от 204 к.с,през 225, 233,240 или 245к.с. Изключително икономичен,много еластичен, и безкрайно здрав.Всеки който ви приказва нещо друго най-вероятно никога не е карал автомобил с този двигател.Обикновенно се комбинира с авт.скоростна кутия и quatrro и в тази комбинация единственно сравними са с Mercedes 4-matic и xDrive на BMW. Останалото е литература и Дошовизми за незнаещи.
Каквито и да са собствениците на Ламборгини Венено, няма да съжаляват, същото се отнася и за тези, които ще са собственици на Ла Ферари, на P1, на Кьонигсег Агера R, на Пагани Хуайра, на така нареченото купе, което Ролс Ройс представиха. Това са феноменални машини. Да не забравяме и Мазерати Grancabrio-MC Stradale.
Новия двигател на А8 4.2TDI е уникален.БМВ направиха грешка, че си махнаха четирилитровия дизелак от седмицата. Трилитровия е надут с много коне, но тромавее на седмака.