IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-популярните коли от автоизложението в Женева

Вижте кои автомобили привлякоха вниманието на онлайн медиите и потребителите

Най-популярните коли от автоизложението в Женева

Най-популярните коли от автоизложението в Женева
Тазгодишното автомобилно изложение в Женева представи високотехнологични концепции, дългоочаквани серийни автомобили и най-мощите и бързи коли на три от най-обичаните спортни марки в света - Ferrari, Lamborghini и McLaren.

Кои автомобили обаче предизвикаха най-голям интерес от страна на онлайн медиите и потребителите им? На този въпрос отговаря компанията за медиен мониторинг Kantar Media, която е готова с анализ на събраните резултати.

А те сочат, че онлайн медиите са проявили най-голям интерес към седмото поколение на Volkswagen Golf. Най-продаваният автомобил в Европа е присъствал в 7% от всички статии и блогове в интернет пространството, посочват от Kantar Media.
Най-популярните коли от автоизложението в Женева
Новото поколение на Golf е лидер по брой статии в интернет

Припомняме, че в Женева бяха показани няколко модификации на Golf VII, сред които електрическата версия e-Golf, най-мощната дизелова версия GTD, хибридната - Golf plug-in hybrid, горещата - GTI, и комбито Golf VII Variant. Освен това, под прожекторите на салона Volkswagen Golf VII получи и отличието "Автомобил на 2013 г. в Европа".

Втори по популярност в интернет медиите е бил McLaren P1, който е присъствал в 6.4% от всички статии и блогове. На трето място е новата спортна кола на Alfa Romeo - 4C (4.3%), на четвърто - Ferrari LaFerrari (4.1%), а на пето - Chevrolet Corvette Stingray (3.9%).
Най-популярните коли от автоизложението в Женева
Най-обсъжданата от интернет потребителите кола - LaFerrari

Четвъртото място на LaFerrari определено изненадва, но пък наследникът на Ferrari Enzo оглавява класацията за интерес от страна на читателите. Този модел е предизвикал най-много потребителски коментари в интернет пространството - 4.3% от всички. На второ място е McLaren P1 (3.8%), а на трето - Golf (3.6%). Юбилейната кола за 3 млн. евро на Lamborghini - Veneno, е поставена на четвърто място (2.72%), а Corvette - на пето (2.70%).

За да състави класациите, Kantar Media е анализирала 85 407 публикации и 122 762 потребителски коментара в интернет пространството за периода от 1 февруари до 6 март.
 

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    голф-това беше,е,и ще си остане институция.след тях е фокус,астра.а азиатците?те са за хората които нямат усет за автомобил-нито технически,нито естетически.за щастие те не са определящи.затова и никои от техните модели не е определящ.браво на фв,трудно е да се развиваш не загубваики корените си.но те го постигат.като 911,ролс,мерцедес.трудна дизаинерска задача,но решена успешно.
  • #23
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    от: Анонимен ( преди 3 часа )ПО-*** класация не можахте ли да намерите ? -тоя пък прерита.яд го е та пуши.обаче браво това са моделите.а лексус и инфинити представиха някакви модели...помни ли ги някои въобще.а ония тримата -мб,бмв,ауди-водят в световен мащаб.все добри новини.но то е нормално.класа,стил,лукс това е европа.пасле идва америка-корвет-и после чалгата от шарена азия-тоиота,хонда ,хюндае и там каквито щуротии правят.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Kantar Media!?Ne merci!.Predpo4itam Consummer Report.
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-добре Форд, Опел, Шевролет или нещо японско от Киа и Хюндай!
  • #20
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много, ама много обичам миризливи оправдания. Е няма такъв кеф. Особенно ме впечатли тази изцепка на Айтоския ром"Целия свят е признал азиатците за супертехнологични,само 20-30 мазни селтака не излизали през живота си от собствените си села" То хубаво да бяха само 20-30 и да бяха селяни. Само, че проучването което са нправили Хюндай в Европа ги шокирало, оказало се че европееца смята Хюндай за ***, най-ги изумило, че собствениците на Хюндай в Европа споделили, че ако имало по-евтина марка кола щели да предпочетат нея, тоест, дори малкото които са избрали Хюндай са го направили само защото е било най-евтиното предложение!! Това е напълно показателно и Европа не е 20-30 човека от селата а с 600 милиона население и попитай всички супертехнологични азиатски марки, защо, моделите им за Европейския пазар са по-качествени от тези за останалите пазари по света? Отговора е защото на Европееца калпавите материали не се нравят, той е свикнал на най-доброто. Тоест този който е свикнал с най-доброто, не брои азиатското за добра стока.
  • #19
    4 rate up comment 10 rate down comment
    И започнаха победите ( преди 12 години )
    за VWGolf естественно.
  • #18
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Простото българско племе вече цяла вечност не можа да си светне фаровете,че тези сервизни акций на ТОЙОТА постигат невероятен ефект,спечелване доверие на все повече клиенти.Нормално,*** народ слаба държава.
  • #17
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма издание в целия свят което да напише една хубава дума за VW,дори и немско.Само в болните мозъци на *** този *** се нарича автомобил.
  • #16
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Audi fan ( преди 12 години )
    Е кой да е водещ по статии:))))?????
  • #15
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Голфът бил грозен. А какво да кажем за Киа и Хюндай? Виждали ли сте последния C30 какво *** е? Прилича на някакво Пежо.