IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-популярните коли от автоизложението в Женева

Вижте кои автомобили привлякоха вниманието на онлайн медиите и потребителите

Най-популярните коли от автоизложението в Женева

Най-популярните коли от автоизложението в Женева
Тазгодишното автомобилно изложение в Женева представи високотехнологични концепции, дългоочаквани серийни автомобили и най-мощите и бързи коли на три от най-обичаните спортни марки в света - Ferrari, Lamborghini и McLaren.

Кои автомобили обаче предизвикаха най-голям интерес от страна на онлайн медиите и потребителите им? На този въпрос отговаря компанията за медиен мониторинг Kantar Media, която е готова с анализ на събраните резултати.

А те сочат, че онлайн медиите са проявили най-голям интерес към седмото поколение на Volkswagen Golf. Най-продаваният автомобил в Европа е присъствал в 7% от всички статии и блогове в интернет пространството, посочват от Kantar Media.
Най-популярните коли от автоизложението в Женева
Новото поколение на Golf е лидер по брой статии в интернет

Припомняме, че в Женева бяха показани няколко модификации на Golf VII, сред които електрическата версия e-Golf, най-мощната дизелова версия GTD, хибридната - Golf plug-in hybrid, горещата - GTI, и комбито Golf VII Variant. Освен това, под прожекторите на салона Volkswagen Golf VII получи и отличието "Автомобил на 2013 г. в Европа".

Втори по популярност в интернет медиите е бил McLaren P1, който е присъствал в 6.4% от всички статии и блогове. На трето място е новата спортна кола на Alfa Romeo - 4C (4.3%), на четвърто - Ferrari LaFerrari (4.1%), а на пето - Chevrolet Corvette Stingray (3.9%).
Най-популярните коли от автоизложението в Женева
Най-обсъжданата от интернет потребителите кола - LaFerrari

Четвъртото място на LaFerrari определено изненадва, но пък наследникът на Ferrari Enzo оглавява класацията за интерес от страна на читателите. Този модел е предизвикал най-много потребителски коментари в интернет пространството - 4.3% от всички. На второ място е McLaren P1 (3.8%), а на трето - Golf (3.6%). Юбилейната кола за 3 млн. евро на Lamborghini - Veneno, е поставена на четвърто място (2.72%), а Corvette - на пето (2.70%).

За да състави класациите, Kantar Media е анализирала 85 407 публикации и 122 762 потребителски коментара в интернет пространството за периода от 1 февруари до 6 март.
 

0 от 500
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    VAG ( преди 12 години )
    Северински е известен патентен *** зад чийто гръб стоят бивши директори на ГМ и Форд. А Тойота сами си разработват всичко. Не са като Фолксваген да крадат нагло технологии от други компании и да ги продават като свои.
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    След няколко съдебни дела, различни присъди, обжалвания и т.н. Алекс Северински и юридическият отдел на Toyota постигнаха извънсъдебно споразумение. Неговото съдържание остана тайна за на медиите, но милионите в него със сигурност са много. И със сигурност заслужени от руснака.
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    Руският инженер с дипломи от Харков и Москва обаче изпреварил многобройните гении от политехниката в Токио. И по тази причина поискал между четвърт и половин процент от цената на всяка хибридна Lexus и Toyota. Или по $98 средно за автомобил, продаден в над 1 милион екземпляра.
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    Алекс Северински, руски емигрант в Съединените щати, започнал кариерата си като проектант на противотанкови оръдия в Киев е патентовал бензиново-електрическите хибриди. Годината е 1994. Toyota използват модификация на неговата система от първия си Prius досега. От `97-*** до миналия месец без неговото позволение.-щом ще се съдим...
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    и тя е...и внимаваи кви ще ги натвориш.
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    VAG ( преди 12 години )
    Вурст, ясно е че си тъпо парче, ама бива ли да не знаеш историята на най-популярния ви авто-производител?
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    сега пък нациски.леле мале.
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    VAG ( преди 12 години )
    Пак ли ни ги възпяват тия нацистки креатури ВАГ? Някой знае ли друга фирма зачената с краден дизайн и технологии че и осъдена за това в последствие? Май ВАГ са единствените.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ха ха
  • #25
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    стил,това не е равно на скучен,а на намерилх себе си.идеи много(тоиота,хонда,хюндаи)но вярна-голф-само една.нормално е за еднодневките-азиатски марки-да се различават,и то неуспешно,с всеки нов модел.като не знаят що е стил,то поне знаят що е шарения.други марки -мерцедес,бмв,ауди,ролс роис,бентли,астон мартин,порше-знаят що е стил.и правят с малки корекции стилното-модерно.но не кичозно,като безидеините и шарени азиатски опити за дизаин.надявам се е ясно.