IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

McLaren представи суперколата P1

Моделът разполага с 916 к.с. и ще бъде произведен в 375 екземпляра

McLaren представи суперколата P1

83-тото издание на автосалона в Женева ще бъде запомнено с премиерите на няколко суперспортни коли. Под прожекторите на салона Ferrari показа своя най-бърз модел - LaFerrari. Lamborghini направи същото с премиерата на Veneno, а британците от McLaren контрираха със суперколата P1.
McLaren представи суперколата P1
McLaren P1 е най-бързото шосейно возило в историята на марката и се явява идеологически наследник на култовия F1. За разлика от флагманите на Ferrari и Lamborghini, които имат V12 двигатели, автомобилът на McLaren залага на сравнително малък задвижващ агрегат. Той е V8, има обем от 3.8 литра и система за принудително пълнене с две турбини.

Централно монтираният агрегат обаче е способен да генерира 737 к.с. и 720 Нм. А това не е всичко, тъй като двигателят с вътрешно горене се подпомага от електромотор, доставящ 179 к.с. и 260 Нм. Така общата мощност на хибридното задвижване достига 916 к.с. и 900 Нм. - 47 к.с. по-малко от LaFerrari и цели 166 к.с. повече от Lamborghini Veneno.

Тази задвижващата система, въпреки по-малките си размери, доставя на McLaren P1 динамика, съизмерима с тази на суперспортните модели на посочените горе италиански марки. За ускорението от място до 100 км/час британската кола има нужда от "по-малко от 3 секунди". 200 км/час се постигат за по-малко от 7 секунди, а скорост от 300 км/час се достига за около 17 секунди. Максималната скорост на движение е електронно ограничена на 350 км/час.

Освен много бърз, McLaren P1 може да бъде и много екологичен. Моделът има напълно електрически режим, който позволява пробег без вредни емисии от около 20 км. В този режим максималната скорост на движение е 50 км/час.

McLaren P1 ще бъде произведен в къса серия от 375 екземпляра. Цената на всеки един от тях е малко над 1 млн. евро. 

Още за McLaren P1

Тагове: McLaren F1 mclaren p1
0 от 500
  • #14
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Tвя мяза на китайска джапанка
  • #13
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Profesora ( преди 11 години )
    ...и търсят вдъхновение от заобикалящата ги среда, постигат хармония и скиците им ти проговарят, плюс в много случаи поставят модел от 50,60год. и търсят естествено продължение на модела! Жалко е , че само в Италия се прави така, и за това са единствени и неповторими във всяко едно начинание свързано с Дизайн и красота!! Италианците си остават ненадминати и единствени в световния автомобилен дизайн!!
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Profesora ( преди 11 години )
    С дизайна нещата стоят наистина трагично през последните години......! Начина на възприятие и усещане е тотално сбъркан! Може, да ме обвините в пристрастност , но си е чиста истина! Как се създава дизайна в момента ? Сядаш пред компютъра и почваш да драскаш, отпред настъпани, отзад ритнати, и това е от 1983 година когато излезе първата Alfa 33! Виждал съм, как се прави авт. дизайн в Италия, седнали студенти на сгъваеми столчета с молив и скицник в ръце в центъра на някой от старинните площади...
  • #11
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В този клас за мен най-красивия автомобил е Pagani Huayra и веднага след него Koenigsegg Agera R. Дори и Вейрона на който много се подиграваха има много по-стандартна и не лоша форма. Тези коли след 10-15 години ще изглеждат абсурдно ***. Не знам защо и Ферари се подлъгват по тази мода като се има в предвид какви класики са правели които в момента са по 30 млн. Едно Ензо напрамер няма никога да стане такава класика. за ЛаФерари ще видим но само като му чуя името ......
  • #10
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Spyker ( преди 11 години )
    Не знам въпрос на личен вкус но тия дизайни за мен са супер ***. Това че сега правят колите с компютър и могат да направят всичко не означава че трябва да се правят такива коли. На мен лично ми прилича на някаква детска играчка а за Ламборгинито изобщо няма да коментирам там е трагедия прилича на някакъв снегорин. Само Ферарито има до някаде добър дизайн който е далеч от този на 458 например. Така че ако имах парите нямаше да купя нито един от 3те автомобила.
  • #9
    19 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има едно клипче в youtube - Fifth Gear - McLaren MP4-12c vs Ferrari 458 ItaliaНа Макларена му се случват много лоши неща, когато го състезават с Ферари. Предполагам , че и на тоя ще му се случи същото, когато го изправят срещу ЛаФерари.
  • #8
    17 rate up comment 20 rate down comment
    3-те Х ( преди 11 години )
    Този ЛИГАВ дизайн разваля целия авт.!А относно сравнението......много хляб има да изяде докато стигне на нивото на FERRARI! С тези турбини къде са тръгнали????
  • #7
    11 rate up comment 13 rate down comment
    iliev555 ( преди 11 години )
    трудно е да се каже коя от двете фирми е направила по добър автомобил ,когато се изправят в директно сравнение тогава коментирайте кой е първи и втори
  • #6
    6 rate up comment 15 rate down comment
    BadKid ( преди 11 години )
    До анонимника по-долу: Едва на пистата ще се разбере кой е първи и кой втори. А да ми говориш за компромиси точно при тоя автомобил.. адски си спрял. Аман от псевдо фенове...
  • #5
    17 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гадно е да си втори , но това е истината.На фона на Ферари всичко друго е компромис с дизайн , технологии и технически параметри.