IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru разкри дизайнерската ревюлоция

Концептът Viziv представя и бъдещите технологии на марката

Subaru разкри дизайнерската ревюлоция

Дизайнът почти никога не е бил сред силните страни на Subaru и затова японската компания реши да поработи сериозно в тази насока. Доказателство за това е концептуалният модел Viziv, който бе показан на автосалона в Женева. Именно той трябва да покаже дизайнерския стил, който ще следват бъдещите модели на марката.
Subaru разкри дизайнерската ревюлоция
Името Viziv бе разшифровано от Subaru като „Vision for Innovation”, което означава, че моделът представя и бъдещите технологии на японската марка.

Технически Viziv следва най-новите технологии и разчита на хибриден агрегат, съчетаващ дизелов двигател и електромотор. Мощността на машината обаче засега се пази в тайна. Знае се само, че в агрегата влизат 2.0 литров боксер, безстепенна вариаторна трансмисия и два електромотора, задвижващи задната ос, независимо един от друг.

Именно електромоторите отговарят за придвижването на концепта на ниска скорост в градски условия. Тогава дизелът играе роля на генератор, като се включва в задвижването единствено, когато има нужда от сериозно ускоряване. Според Subaru отказът от стандартната трансмисия е позволил да се увеличи пространството в салона, най-вече при возещите се отзад. Те са разделени от централния приборен панел и така Viziv разполага само с 4 места.

Viziv разполага и със системата EyeSight, която работи с данни от стерео-камери. Технологията разпознава пътните условия и нагажда силовия агрегат и трансмисията според тях.

Кросовърът с 3 врати е сравнително компактен – 4320 мм дължина и 1900 мм широчина, като междуосието е 2640 мм. Така концептът се оказа по-къс и по-широк от серийния Subaru Forester.

Снимки: Subaru

Тагове: subaru viziv
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Японците не се "научиха" от европейците как се представя бъдещ модел-а именно, изписват се всичките възможни данни,стига да са по-добри от реалните на конглокенцията.Така читателят остава с впечатлението, че те също са реални.Хитро, но и непочтено!А след време-отказали се, нямали пари , други още "по-важни" проекти се подготвяли.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    koi e ( преди 11 години )
    на мен пък на волво ми напомни и аз не знам защо, но като цяло астън мартин иомат такава предница от доооставреме
  • #5
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    Прилича на китайско менте!Ха ха ха ха ха х ах ах ах
  • #4
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    На тези пак Ауди им се привижда. Абе момчета, татуирайте си 4 кръга на челото и се успокойте.Концептът ми е малко странен. Предпочитам да не се поддават на тенденциите за компютърен дизайн с всякакви "заврантулки".
  • #3
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всичко е супер, и после като настъпи момента да го произвеждат, и като "замаат" с теслата и развалят всичко, от толкова "маане", не ги ли болят ръцете???
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    яверт ( преди 11 години )
    Жестоко субару - " два електромотора, задвижващи задната ос, независимо един от друг" - с кеф бих му накъсал 2 чифта гуми на полигона!!!!
  • #1
    10 rate up comment 17 rate down comment
    ще се научат! ( преди 11 години )
    Да,започва да става по-красиво с тези препратки към АUDI!