IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan показа обновения европейски Leaf

Автомобилът е с удължен до 199 км пробег с едно зареждане

Nissan показа обновения европейски Leaf

Nissan показа обновената европейска версия на електрически Leaf, чието производство ще стартира през юни в завода на компанията в Съндърланд (досега машината се правеше в Япония).
Nissan показа обновения европейски Leaf
Основната промяна при новия модел е увеличения с 24 км пробег с едно зареждане на батериите. Досега той бе 176 км., но вече нараства на 199 км.

Пробегът е увеличен след преработване на аеродинамиката на автомобила. Модернизирана е най-вече предната част, където коефициентът на съпротивление е намален от 0.29 на 0.28. Сменени са и акумулаторите, като новите са със снижено електропотребление, като с 10% по-леки и с 30% по-компактни.

Усъвършенствани са още електрониката на автомобила, като в трансмисията е добавен режим B-Mode, благодарение на който системата за рекуперация на енергията работи по-добре и дава допълнително електричество на батериите при спиране на автомобила.

Освен това в Nissan са пренастроили окачването, добавили са „тежест” в кормилното управление, модернизирали са спирачната система и са увеличи обема на багажника от 330 на 370 литра. Като цяло моделът е получил на 100 промени, сред които и по-добра шумоизолация на салона.

Като опция електромобилът се предлага с 32-амперово зарядно устройство, което позволява намаляването на времето за зареждане от 8 на 4 часа. В оборудването присъстват 16 или 17-цолови джанти, светодиодни фарове, мултимедийна система с функция за кръгов обзор, благодарение на камери, и аудиосистема Bose.

Началото на продажбите стартира през юни 2013 г. Към момента са ясни цените за пазарите на Франция и Великобритания - съответно €25 990 и £23 490, което с около €3000 по-евтино.

Снимки: Nissan

Тагове: nissan leaf
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има - Фиат Мултипла!
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    НЯМА ПО-ГРОЗНО НЕЩО ОТ ТОВА
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Куню ( преди 11 години )
    200км за 25000Е .Технологията върви напред.През 2020 ще минават 500км на цената на бензинова кола.Е тогава вече яко ще се псуваме дето оставихме Боко и сие да спрат Беляне.За пореден път се оказваме от страна май.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ...и така съм изкарал предната зима само с 1 работеща подгрявна свещ,а температурите тогава стигнаха до -20 гр и пак палеше без гризи,само,че с няколко секунди закъснение и въртене на стартера.Бях сигурен,че някоя свещ е дала фира,ама чак пък трите не вярвах че може да са заминали и колата да пали на студовете.Смених ги с НГК и тази зима само да завъртя ключа и пали.Много съм доволен от колицата и не ми създава никакви ядове.11-та година кара и си е все така здрава,както винаги е била.
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И аз съм със същият мотор 2.2 Di ,но на Almera Tino.Това е последния чист нисански дизел без намесата на Рено.Мотора е направо трепач.Не е много мощен само 114 к.с.,но пък е здрав,надежден и икономичен.На мен средно ми гори 6,5/100,а зимата 7/100.На извънградско при галене на газта съм падал до 5/100.Зимата повечето дизелджии се оплакват,че колите им не палят,а моето нисанче е,като чакмак.Какъвто и да е студа пали от раз.На 165 000 смених подгревните свещи и се оказа,че само 1 е била в ред...
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до Bezraboten ( преди 11 години )
    ЕХ да речем, че е по моите нужди скроена. Имам приятелче с EX30d покарвам я от време на време и много ми харесва. П.П. Дизел е P12-ката. Нисанския дизел 2.2Di Разхода варира от 5,2 до 5,7 като я карам нормално. Градско около 6,4/6,5. Много хора в началото не ми вярваха, че кола 1600 кг. може да харчи толкова. Имам и 30 минутно клипче с разход от 3,9 по пътя за Варна. Но повече от 80 не съм вдигал. В крайна сметка до Варна с нарочно "бабешко" каране стигнах с разход от 4,7/100 км.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    В този сайт е незаконно да казваш аКУРа :)Още 15км пробег и ще мога да се прибирам в родния си град.Следващата ми кола ще е електрическа
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Bezraboten ( преди 11 години )
    Колега П12 дизел ли ти е и колко ти харчи? Относно Аглока определено в Европа има нужда от реклама, тя е абсолютно непозната, иначе Хонда не е, но така или иначе японско :)
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам дали заглеждаш ЕХ серията, но аз от оня ден както видях Acura RDX серията много се загледах и много ми хареса.A Acura е марка,която не се нуждае от реклама.
  • #4
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Имам предвид вътре в купето. По-конкретно кората на дясната врата. Верно, оправя се с няколко нови щипки, но трябва ли пък да го има и този момент?! Радва ме факта, че Nissan направи най-доброто от спасението си от Renault. Карлос Гон е наистина добър мениджър и знае как да предлага все, по-добри продукти на клиентите си. Аз лично определено бих си купил пак Nissan. Дори живот и здраве напоследък започнах да заглеждам Infiniti EX серията.