IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри Golf VII GTI

За първи път моделът предлага две версии - GTI и GTI Performance

Volkswagen разкри Golf VII GTI

Volkswagen разкри Golf VII GTI
Volkswagen Golf VII GTI. Снимка: Volkswagen

Volkswagen разкри новото поколение Golf GTI преди официалната премиера на изложението в Женева. За първи път в историята на модела ще се предлагат две мощностни разновидности. Първата, която е стандартна, предлага 220 к.с., а при втората - GTI Performance, мощността достига 230 к.с. И в двата случая двигателят е 2.0-литров TSI и разполага с 350 Нм.

Стандартната версия - GTI, е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.5 секунди и да развива 246 км/час. При GTI Performance ускорението изисква с 0.1 сек. по-малко, а скоростта достига 250 км/час.

И двата модела се предлагат с избор от ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя DSG. При ръчната скоростна кутия с 6 предавки средното потребление на гориво е 6 л/100 км (139 г/км СО2). При автоматичната трансмисия, която също разполага с 6 предавки, разходът на бензин е средно 6.4 л/100 км (148 г/км СО2). Като цяло седмото поколение Golf GTI е с около 18% по-икономично от своя предшественик, съобщават немците.

Стандартният Golf GTI разчита на предни спирачни дискове с размер 314 мм. Задните са 300 мм. По-силната версия GTI Performance спирачните дискове имат размер съответно 342 и 310 мм. Освен това тук е наличен и преден диференциал с ограничено приплъзване.

Volkswagen Golf VII GTI и Volkswagen Golf VII GTI Performance ще стъпят на най-напред на пазара в Германия - през март. Цените стартират от 28 350 евро. На останалите пазари в Европа моделите ще бъдат налични през месец май.

Още по темата:
Volkswagen Golf става хибрид
Volkswagen показа Golf VII GTD
Golf VII вече не се нуждае от гориво

 

 

 

0 от 500
  • #55
    10 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Ха, добре казано! АГУ-то е най-важно. Алдито хвърчи с 220. Нищо, че му дават 180. А вече е и офциално - Фокус е най-продаваният модел за миналата година пред Корола. Извънземният Голф е някъде в низините, както и неземното Поло.
  • #54
    10 rate up comment 2 rate down comment
    EmpEroR ( преди 11 години )
    ...12-15 годишна кола за 3-4000лв и се започва- лети джанти, пак лети джанти ама по-големи, музика, ксенон или ейнджъл айс, задължително чип, конусен филтър, генерация, спортен волан(махаме еърбега), силиконови чистачки(нищо против), субуфер,АГУ(че тоя бензин мн скъп бе!), голям готин надпис на задното стъкло и я да видим какво ощеможем да намерим от най-мощната версия на модела от моргата. А, още по-големи джанти, нищо че гумите са финалки... Само че не колата прави човека, а човека колата :)
  • #53
    8 rate up comment 5 rate down comment
    EmpEroR ( преди 11 години )
    Всички които карат ***** са супер *** и не разбират от коли, а пък ***** са най-здравите, най-бързите, най-продаваните, най-мощните и въобще най-най-най. Фак ю на този и на онзи, кой ви дава да пишете тука и т.н. А сега сериозно. Трябва ли задължително коментарите под всяка статия да се превръщат в арена на безмислени битки? Хората в развитите страни си купуват чисто нови коли, карат ги 3-6 години и не им пука толкова каква марка са, а какво ще им предложи за парите си. А тук купуваме
  • #52
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опаа
  • #51
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Голф клас е измислица на жърманята...
  • #50
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Nero ( преди 11 години )
    Къде го има тоя Голф-клас? Май само в Перник и околните села знаят за него...За немската уикипедия съществува само компактен клас:http://de.wikipedia.org/wiki/Kompaktklasse
  • #49
    8 rate up comment 14 rate down comment
    до doc ( преди 11 години )
    1-во.Компактният клас се нарича още и "Golf Klasse", а защо е така дори и такъв като теб е в състояние да разбере.2-ро.Безспорно Corolla е продала най-много автомобили под това име компактния клас, но това нито я прави най-добра,нито еталон.3-то.Карай си със здраве Toyoti-те,ако ти харесват и те правят щастлив,но не задължавай другите да ги харесват.4-то.Явно всички собственици на японски автомобили силно се "възбуждате" под всяка статия за автомобили от VW Group,което издава вашите мечти
  • #48
    2 rate up comment 11 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Не е Corola, а Focus.
  • #47
    15 rate up comment 10 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Nikude po sveta nyama golfov ,a ima kompakten klas,kudeto edinstven i ednoli4en lider e Corolla!Tova samo bolen mozuk i pronemski *** mogat da izmislyat
  • #46
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това обобщава всичко и обезмисля повечето коментари "Мечтата на всеки масов автопроизводител е един ден да успеят да направят кола, която да е по-добра от Голфа в този клас. Така де в Голфовия клас. "