IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи подробности за следващото Peugeot 308

Моделът ще бъде на новата платформа на PSA – EMP2

Първи подробности за следващото Peugeot 308

Първи подробности за следващото поколение на Peugeot 308 изтекоха в интернет. Според френското издание L'Automobile, дизайнът на новия автомобил ще има много повече общи черти с модела 208, отколкото със своя предшественик. Peugeot 308 ще бъде вторият модел на групата PSA след Citroen C4 Picasso, направен на новата платформа EMP2.
Първи подробности за бъдещето Peugeot 308
Производителят твърди, че платформата е напълно универсална и на нея могат да се произвеждат всякакви модификации – седан, купе, комби и дори кросовър. Тя е от композитни материали и алуминий, които позволяват теглото на машината да бъде намалено със 100 кг. и така да се снижи и потреблението на гориво.

Новото Peugeot 308 ще разчита на икономични двигатели, като сред тях ще бъдат 3-цилиндровите мотори с обем 1.2 литра и мощност 110 и 130 к.с. Останалите мотори в гамата ще са същите както при хечбека Citroen C4.
Първи подробности за бъдещето Peugeot 308
Оборудването на автомобила ще бъде максимално приближено до това на Volkswagen Golf 7. Моделът ще има ново арматурно табло със 7-инчов сенсорен екран, електрическа ръчна спирачка, система за активен круз-контрол, безключов достъп и система за следене на мъртвите зони.

Наследникът на Peugeot 308 трябва да бъде показан на широката публика през есента на автосалона във Франкфурт.

*Неофициални изображения / Аutoexpress

Тагове: PSA emp2 Peugeot 308
0 от 500
  • #9
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Pavel ( преди 12 години )
    Изключително неадекватен коментар от незапознат човек, но явно такива хора коментират тук (което е чудно, защото щом коментираш, значи се интересуваш и си запознат). Пежо и Ситроен за в криза защото разчитат на европейския пазар. Ти какво мислиш, че ако VW не продаваха golf (или който и да е друг модел) в цял свят нямаше да са в криза ли. Та те и сега усещат спада на продажбите (Не искам да коментирам почти рекламните статии, обясняващи колко добре са VW). Всяка една компания, която разчита на
  • #8
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Пежо и Ситроен като са толкова хубави, защо аджеба се налага Франция да иска разрешение от ЕС за да ги спасява от сигурна смърт. Те в момента са в будна кома и ако не е държавата да ги постви на командно дишане ще дадат фира в най-близко време.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до Ипо ( преди 12 години )
    Имам и приятел Байконур ще ти донеса един камък да те облъчи малко че малко да почнеш да виждаш нещата как са какви електрони бе човек като всички пежа са с електроника на бош ай де почти всички но масово са с бош и не само пежо ами куп други марки по това което пишеш един ствено се разбира че никога не си карал пежо ама си чул някакви хейтарски приказки и ся неми пиши колко коли си имал и колко приятели имали пежо и кой майстор не знам си какво ...........
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ? ( преди 12 години )
    Всеки ден чета във Форума-тук(и в други), сега умишлено няма да напиша ник, наистина почнах да се тревожа какво да избера! От 5 години карам Опел Тигра 99год. лагерна количка,както искате я наречете,нямал съм проблеми с нея.Решил съм да се "подмладя"(около 5000лева)като чета тук и изпадам в ужас......,че всичко е "дърво".Такива ми са възможностите,и на тоя етап не мога да отделя повече пари!
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    И на нашето 307 зимата сме имали проблем, но колата не е загасвала никога за 9 години! Продадохме я преди 1 месец. Взехме едно Волво ХС70. Виждал ли си кола, на която е блокирала електронната стабилизираща система, всичко свети, климатика работи, фаровете светят и нито се пали, нито се гаси. Нито дистанционното за отключване работи. Паднах! Вкарах ключа в гнездо, направено за него, натиснах спирачката и натиснах старт/стоп бутона. Само тогава нещо стана и системата се рестартира. Тва кола ли е?
  • #4
    13 rate up comment 7 rate down comment
    до Ипо ( преди 12 години )
    Един приятел работи в НАСА и го попитах "Коя е най хубавата совалка и той ми каза бягай на далеч" Тези фрази ги знаем измисли нещо друго
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доста добре изглежда
  • #2
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Като изключим смотаните скоростни кутии на француците, едно Пежо дава по-малко дефекти от един Голф. Жалко, но факт! Цената при покупка на ново е поне 5 бона надолу, а с тия 5 бона каквото и да ти се развали следващите 10 години ще си го оправиш. Пежото вътре е много по-удобно, околкото можеш да си помислиш. Нали продадохме едно 307 SW и скоро колежката, която го караше каза:"Абе това БМВ много тясно вътре и предното стъкло много малко! И няма къде да си оставя кафето." Та, не са толкова зле! :)
  • #1
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Много ми хареса! ( преди 12 години )
    Цитат:"Оборудването на автомобила ще бъде максимално приближено до това на Volkswagen Golf 7"Какво повече може да се коментира!?Ясен е еталона,ясна е посаката,ясно е нивото.Факт!