IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи подробности за следващото Peugeot 308

Моделът ще бъде на новата платформа на PSA – EMP2

Първи подробности за следващото Peugeot 308

Първи подробности за следващото поколение на Peugeot 308 изтекоха в интернет. Според френското издание L'Automobile, дизайнът на новия автомобил ще има много повече общи черти с модела 208, отколкото със своя предшественик. Peugeot 308 ще бъде вторият модел на групата PSA след Citroen C4 Picasso, направен на новата платформа EMP2.
Първи подробности за бъдещето Peugeot 308
Производителят твърди, че платформата е напълно универсална и на нея могат да се произвеждат всякакви модификации – седан, купе, комби и дори кросовър. Тя е от композитни материали и алуминий, които позволяват теглото на машината да бъде намалено със 100 кг. и така да се снижи и потреблението на гориво.

Новото Peugeot 308 ще разчита на икономични двигатели, като сред тях ще бъдат 3-цилиндровите мотори с обем 1.2 литра и мощност 110 и 130 к.с. Останалите мотори в гамата ще са същите както при хечбека Citroen C4.
Първи подробности за бъдещето Peugeot 308
Оборудването на автомобила ще бъде максимално приближено до това на Volkswagen Golf 7. Моделът ще има ново арматурно табло със 7-инчов сенсорен екран, електрическа ръчна спирачка, система за активен круз-контрол, безключов достъп и система за следене на мъртвите зони.

Наследникът на Peugeot 308 трябва да бъде показан на широката публика през есента на автосалона във Франкфурт.

*Неофициални изображения / Аutoexpress

Тагове: PSA emp2 Peugeot 308
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    тенекеджия ( преди 12 години )
    Отивам да си тегля въжето!
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Защитавах Alfa Romeo, като си насмогна, отивам на Brera(GTV не ми вършеше работа, заради багажника), благодаря за мнението,ще те послушам,и ще ги подкрепя.
  • #17
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    PavelСамо потвърждаваш това което казах лежат на стари лаври обаче никой няма да си купи кола само защото производителя ПРЕДИ ВРЕМЕ е изобретил нещо, а ще гледа какво е положението СЕГА. И какво общо има че някой продава на други пазари вземи за сравнение само продажбите в Европа тогава. А и това че не искат или немогат да пробият на други пазари говори само по себе си.Анонимния след като си такъв върл защитник на французите зебавай тиграта и ги подкрепи като си купиш от иновативните Пежа ;D
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Opel Tigra карам.
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Pavel ( преди 12 години )
    Та дори и в момента дизеловите двигатели на PSA в Jaguar and LR жънат само положителни отзиви , но когато стане въпрос за Пежо, не не са добри за нищо не стават. А що се отнася до VW, какво мога да кажа, та те дори в марката си, която рекламираха със слогана напредък чрез технология, слагат технология, която Пежо използва от над 10 години, едва от година-две.
  • #14
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Pavel ( преди 12 години )
    Fenix, аз наистина не знам защо продължаваш да пишеш и четеш автомобилни форуми, след като явно си нямаш никаква представа от това което пишеш и коментираш. Прав си да, свиването на пазара влияе на всички, но е различно дали продаваш само в Европа (и ограничени бройки в ЮА, БИ и СА). Не мисля, че има нужда да обяснявам колко неща са дали Пежо и Ситроен на автомобилостроенето (всъщност това би могло да се каже и за доста други марки, които ти смяташ, че трябва да са фалирали). Та дори и в момента
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Мда сигурно съм ***, европейците дето не си купуват техните коли, а са предпочели други и те сигурно са ***. *** им го обясни ;D. Ти между другото каква кола караш?
  • #12
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Fenix, аз се тревожа за теб,а ти Alfa не я мисли,примера ти е меко казано ***,също като теб.
  • #11
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Свиването на пазара е за всички и за да се задържиш трябва да предлагаш нещо повече от конглокентите цена, качество, сервиз и т.н. С кое ПСА превъзхождат другите? Цените им не са конглокентни, по качество са на последните места. Остана им една визия и историята им. С това ли ще привлекат клиенти? А иновациите са хубаво нещо, но и Алфа първи вкараха комънрейла и какво - сега се чудят кой ще ги купи. Няма как една добра кола с добра цена да не се продава, но явно ПСА нямат достатъчно такива модели
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Pavel ( преди 12 години )
    Всяка една компания, която разчита на местен пазар в момента е зле, за това PSA се опитват да навлязат в Китай. Само да напомня, че преди кризата PSA бяха лидер по иновации (брой патенти, като филтър за твърди частици, който се използва вече във всеки автомобил)