IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Екстремно икономичен и екстремно динамичен

Peugeot се съюзи с Total, за да конструира хибридна версия на 208

Екстремно икономичен и екстремно динамичен

Изложението в Женева, което отваря врати на 5 март, ще бъде сцена за премиерата на Peugeot 208 HYbrid FE. Това е хибридна версия на хечбека, създадена с помощта на Total, която трябва да бъде "екстремно икономична и екстремно динамична".

В Швейцария ще бъде показан концепт на този модел, като към момента не е ясно дали французите планират серийно производство. Инициалите "FE" означават Fun (Забавен) и Efficient (Ефективен).
Екстремно икономичен и екстремно динамичен
Peugeot 208 GTI. Снимка: Peugeot

Все още няма снимки на 208 HYbrid FE, но от официалната информация става ясно, че моделът ще се отличава със силно оптимизирана аеродинамика. "Коефициентът на челно съпротивление е драматично намален, джантите са специални, а гумите - с ниско съпротивление при търкаляне", посочват от Peugeot.

Освен това 208 HYbrid FE има с около 200 килограма по-ниска маса от стандартния модел. Това е постигнато с използването на композитни и поликарбонатни материали, разработени от Hutchinson и CCP Composites (дъщерни дружества на компанията Total).

Задвижването на концепцията се състои от 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър, който е куплиран с EGC трансмисия. Системата се подпомага от електромотор и пакет батерии, "взети директно от програмите за издържливост". Хибридното задвижване трябва да осигурява ускорение от място до 100 км/час за 8 секунди (1 сек по-бавно от 208 GTI), отделяйки едва 49 г/км вредни СО2 емисии.

Очаквайте още подробности

Тагове: peugeot 208 total
0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Това няма да се произвежда серийно, най-малко защото цената ще гони 100 бона. Първо, за да се олекоти още тая лека каросерия, трябват изключително кардинални мерки. Второ, при нискосерийно производство, цената скача в небесата. Иначе е примамливо - 50 г/100 км CO2. Това май отговаря някъде на 2 л/100 км. За статистиката става. В реалността едва ли. Дори цената да е доста по-ниска, то едва ли ще е достатъчно изгодна, за да се предпочете това задвижване пред GTI.
  • #4
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    имахме Опел купен нов от магазина и бяхме доволни после цели 4 пежа на лизинг от софия франс ауто и общо взето са си капризни. сега се оглеждам за астра
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Смейте се вие ама истината е че французите има хибриден модел още 1998г. първия партнер имаше такава технология и така се покри този модел а ПСА не знам изобщо кога са се разделяли от тотал като от рай време на всичките им спортни автомобили челната лепенка е била TOTAL
  • #2
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Picador ( преди 11 години )
    Като чета коментарите тук, май някои хора са прекалили за пореден път с халюциногенните гъби :)))))) муйаа ха ха ха ха хаааа
  • #1
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Единствените които правят по-големи *** от швабите са французите. Може би от немското само Опел и Форд са качествени и то доста повече от френските марки, но те са американска собственост.