IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari е най-влиятелната марка в света

Компанията изпревари Google и Coca Cola

Ferrari е най-влиятелната марка в света

Ferrari се оказа най-влиятелната компания в света. Италианският производител е успял да изпревари марки като BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Lexus и Audi, както и крупните корпорации Google и Coca-Cola. Данните са от изследване на аналитици от компанията Brand-Finance.
Ferrari е най-влиятелната марка в света
Оценката на влиятелността на компанията се прави по следните показатели – чиста печалба, среден приход от всеки клиент и разходи за маркетинг и реклама. Освен това специалистите са оценили и привързаността и лоялността на клиентите към дадената марка.

Любопитното е, че от първата петица Ferrari има най-ниска пазарна стойност. Компанията е оценена на $3.6 млрд. Класираната на второ място Google е оценена на $52.1 млрд, а заемащата трета позиция корпорация Coca Cola – на $34.2 млрд. Пълната класация ще бъде публикувана на 28 февруари.

През октомври миналата година друга компания – Interbrand, направи свое класиране на най-скъпите автомобилни марки. Там победител бе Toyota, която бе оценена на $30.28 млрд. В това подреждане Ferrari зае едва 12-о място, като стойността му беше горе-долу същата - $3.77 млрд.

Тагове: brand-finance
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само с мечтите ще си останеш.
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 11 години )
    Най - добрата спортна марка в света! Най- доказаната в състезания! Фирма която продава мечти, а не джипки :)
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    Няма база за сравнение - все едно да сравняваме продажбите и печалбите на голям производител на бира като Хайнекен например и производството и печалбата на малка, но квалитетна винарна, където бутилка вино е хиляди. Едното е за масова консумация, а другото за ценители и то такива с пари ;-)
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи,не било само до пари и конфекция!!! Има надежда за света тогава!!!!!
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи печалбата на Фолксваген за 1 год. е повече отколкото струва Ферари....Баси майката
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Да,Fenix, ( преди 11 години )
    но поне карай до края! Ако Ferarri е оценена на около 3,6млрд долара,то VW плати над 13 млрд.евро за да придобие частта от Porsche,която не притежаваше.Безспорно Ferarri е и религия и това прави оценката за влияние толкова висока.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    Само дето Фолксваген постигат тая печалба с продажбата на 9.07 млн коли за 2012 или грубите сметки са 4.7 млрд евро / 9.07 млн коли = 518 евро печалба на кола. Ферари имат продадени 7318 коли през 2012 и печалбата им е 244 млн. или печелят 30 000 на кола. Освен това голямата част от печалбата на Фолксваген се дължи на продажбите на конглокентните на Ферари Порше.
  • #13
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Баси простотията-фолксваген с годишна печалба от 4.7 милиарда да е оценена на 10милиарда-колкото печели за 2 години....това за ферари изобщо не ми се коментира, Фейсбук е в пъти по-влиятелна компания.
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Голяма чиста печалба-означава, че зомбирани в марката ("иконата") клиенти са готови да платят почти всякаква цена.
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Do po-dolniya!Ti mai ne vdyavash za kakvo stava vupros!Toyota e ocenena na nad 30 miliarda dolara[gore-dolu kolkoto brutniya vutreshen produkt na BG],a VW sus vsi4kite si podrazdeleniya okolo 10 miliarda