IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето я новата Alfa Romeo 4C

Карбонов монокок, обща маса под 1 тон и мощност 240 к.с. или 270 к.с.

Ето я новата Alfa Romeo 4C

Италианската марка Alfa Romeo напомни за съществуването си по възможно най-добрият начин - представяйки спортната 4C. Автомобилът ще бъде показан пред публика в началото на март, но италианците го разсекретиха предпремиерно.
Ето я новата Alfa Romeo 4C
Колата на снимките е серийната Alfa Romeo 4C. Двуместният спортен автомобил разчита на карбонов монокок, какъвто има при най-изявените екзотични спортни коли. За разлика от тях обаче 4C се задвижва не от 12- или 10-цилиндров агрегат, а от такъв със само 4 цилиндъра. Неговият обем е 1.8 литра, но благодарение на системите за принудително пълнене и за директно впръскване на горивото, мощността му достига 240 к.с.

Общата маса на колата е под 1 тон (около 950 кг), което позволява ускорение от място до 100 км/час за по-малко от 4.5 секунди. Ниската маса се отразява благоприятно и на повратливостта, както и на потреблението на гориво, но към момента италианската марка не разкрива подобна информация. Знае се обаче, че колата има дължина 4000 мм, широчина 2000 мм, височина 1180 мм и междуосие 2400 мм.

Освен стандартната версия на Alfa Romeo 4C, ще има и още по-спортна. Тя ще носи името Stradale, като ще може да се управлява по обществените пътища. Мощността на този модел ще бъде 270 к.с. Той ще може да покорява скорости от над 275 км/час, докато при стандартната 4C максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/час. Предстои пускането на пазара на кабриолет Alfa Romeo 4C, като това ще стане още следващата година.

Всички версии и модификации на Alfa Romeo 4C ще се произвеждат във фабриката на Maserati в Модена, Италия. Цените на модела, който ще стъпи на пазара това лято, ще стартират от около 56 000 евро.

Информация и снимки: Alfa Romeo

Тагове: Alfa Romeo 4C
0 от 500
  • #39
    7 rate up comment 1 rate down comment
    яверт до al ( преди 12 години )
    не им обяснявай - който не е карал алфа няма как да знае. аз съм карал 156 бензин и веднъж се гонихме с една 146-ка с над 200 цялата магистрала. после ни спрях куките на входа на стара загора със 180. пича със 146-ката беше толкова печен, че вика ходи си аз ще се оправям с тях. и куките ме пуснаха да си бегам по живо по здраво. :):):)не знам дали сте чували, но като излезе алфа 156 беше забранено да се паркира пред банки в Италия - познайте защо :):):)
  • #38
    5 rate up comment 0 rate down comment
    al do bmw ( преди 12 години )
    Май не схващаш какво искам да кажа,малкия 1.6 двигател достатъчно си дърпа,за 120 коня. Наистина съм се дърпал на извън градско с едно тъпо смешно бмв 2.0 150. Ти знаеш ле какъв бой яде,с голям зор ми дърпаше мой,човек.Плюсът на мен беше в лекото ми тегло,и късите скорости.Не съм ***,и 146 ми е бившата кола,минах на 156 ,сега съм със 147 1.9 жтд 116 е това е самолет вече.Не ми разправяй че не съм карал коли,и едва ли не ми е за сефте шоферлъка.
  • #37
    1 rate up comment 12 rate down comment
    bmw e60 ( преди 12 години )
    до: alОт това което си карал и хъса с който ми говориш за твоя алфа вариант на голф ми става ясно, че си ***. Това колко бързо ускорява е доста относително и в твоите очи може и да изглежда бързо но за моите стандартни в алфа 146 дори не бих се возил. На мен 230 коня дизел ми е малко той ми обяснява за алфа-голф с 120 коня колко бързо ускорявала. Голям смях!
  • #36
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Студио-Х+K&G ( преди 12 години )
    Тука съм! Какво те интересува? Аз съм от Добрич, бъркаш ме с някой.
  • #35
    15 rate up comment 1 rate down comment
    JTD ( преди 12 години )
    Браво страхотна кола,и красива.Майстори са на дизаина и на моторите който не е карал алфа не знае каква е тръпката.Дано Маркионе си удържи на думата и не ги продаде.Това е кола с характер и индивидуалност.
  • #34
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Студио-Х ( преди 12 години )
    Имам един въпрос към феновете на VW ! Значи... за Golf Cabrio, 43000Евро e нормално,а за тази 4C, която е НАИСТИНА ТЕХНОЛОГИЧНА,за разлика от VW e много.....! Дори да е истина за цената на 4C, бях чел,че ще стартира от 35000 евро, и ще стигне 45000 евро, за топ варианта, ще има и същата версия на Maserati,която ще е вече с по-сериозна цена.
  • #33
    13 rate up comment 1 rate down comment
    al ( преди 12 години )
    Ей анонимно ***,ти карал ли си Алфа че да пишеш че до 150 ще набира само,после бавно. Да,да ама Не старата ми беше обикновенна 146 1л6 със 120 коня и набираше на убиване на всяка скорост,дори на 5-та със 160 кат и понатисна газта пак дърпаше до към 210 после бавна беше до 220.КАКВО ГОВОРИШ ХУМОРЕСКИ ТУКА!
  • #32
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    до алфист: не че нещо ама "Карайте си БМВ-тата" трябваше да прозвучи унизително ли? Ще коментирам колкото си искам Алфата не ми казвай какво мога да правя.Моето мнение и че колата ще изглежда забавна и е нещо наистина различно от безкрайно скучните алфи последните години. Само цената ще е абсурдна - тази кола макар и по-бързо ускоряваща до 100 би се конглокирала само с Toyota gt-86, защото при този двигател бързината и ще е само до 100км/ч. Ако цената се посмали малко ще е голям хит.
  • #31
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Das Auto ( преди 12 години )
    Ако Фолксваген ги бяха купили,тази Алфа щеше да е много по-добра,а сега е едно голямо нищо.От жабарите само пица,лазаня и спагети иииии жабешки бутчета.Хахаха истината е в немското да знаете.
  • #30
    18 rate up comment 2 rate down comment
    ККК ( преди 12 години )
    Пак ще го кажа- КОЛАТА Е СУУУПЕР. Трябва да си сляп, за да избереш нещо друго от тоя клас. Толкова много ме кефи, че почвам да се чудя откъде да взема 56 000 евро.