IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW разкри характеристиките на i3

Електрическият автомобил може да измине до 300 км. без зараждане

BMW разкри характеристиките на i3

BMW разкри характеристиките на i3
BMW i3 Coupe Concept. Снимка: BMW

BMW разкри характеристиките на модела i3, преди премиерата му в Женева. Компактната кола, както вече съобщихме, има напълно електрическо задвижване, но като опция може да бъде оборудвана и с допълнителен бензинов двигател, който служи като генератор за зареждане на батериите.

В тази конфигурация, с напълно заредени батерии и пълен резервоар с гориво, BMW i3 може да измине до 300 километра. Версията без ДВГ има автономия между 130 и 160 километра, което я прави отлично предложение за града, сочи информацията от BMW.

Данни за мощността на електрическия двигател липсват, но според спекулациите той доставя 170 к.с. и 250 Нм, като позволява ускорение от място до 100 км/час за около 8 секунди.

Всички подробности за BMW i3 ще бъдат разкрити на 5 март в Женева. Под прожекторите на салона ще бъдат представени и концепциите от същото семейство екологични коли на BMW -  i3 Coupe и i8 Spyder.

Тагове: BMW i3
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    Прави си, стаитята е от декември 2011. Всъщност е отпреди 1г. Или за да бъдем точни както ти го изискваш отпреди 1г 2м и 12 дена! ;) Като видях тази статия и ми просветна. Тази кола е правена от Тойота! Както и всичко де що се сетиш свързано с коли и двигатели! Преди година сключват споразумение за сътрудничесто и за 1г Тойота им прави колата и им я поднася на тепсия! Без твоя помощ никога не бих се сетил! Благодарен съм че донесе просветление в душата ми!Елементарни сте с тези си разсъждения
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    robi1971 ( преди 12 години )
    Интересно за колко време се зареждат батерийте и каква е цената разбира се .
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до: b.b. ( преди 12 години )
    Друг път малко по-леко с лъжите, а! Значи за 1 м. са е направили? Как го изчисли този месец? Обявяват партньорството през 2011 г., а със сигурност е от по-рано. Нали се сещаш! Така, че ти, ако се движиш 2 г. назад другите не са. В момента сме 2013 за твое сведение. Ето ти статия, за да се пообразоваш:http://lexusenthusiast.com/2011/12/01/official-bmw-toyota-to-form-technology-partnership/
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    Много от децата коментиращи тук не знаят, че този модел е разработен преди години, а е нужно технологично време за да се пусне в производство и това време просто сега е дошло. А те веднага го свързаха с договора с Тойота отпреди месец. Ням как за 1 месец да се направи каквато и да е кола. ази, глупаво е да наричаш ВАГ всеки който не е на твоето мение. И каквото и да ти покажат все да го свеждаш до сравнение Тойота-ВАГ. Показва комплекси.
  • #12
    0 rate up comment 6 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    http://fakti.bg/avto/58911-bmw-s-42-kolela-19-motora-i-8721-ksnov model!!! ;-)
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Ivo ( преди 12 години )
    Ако направят и станция от фотоволтаици и ветрогенератор + акумулатори, ще е супер. Защо мислите че централите за ток замърсяват повече за единица мощност ? Да не мислите, че работят на 30-35% КПД като бензиновите двг? Напротив много по-малко е замърсяването за единица произведена мощност. Все повече производители заявяват скорошни планове за серийни електромобили, едно да си правиш "PR" съвсем друго са серийните машини.
  • #10
    18 rate up comment 8 rate down comment
    ази ( преди 12 години )
    Анонимний ***,а защо технологиите на Тойота след като са стари и изпитани другите не ги прилагат и не правят успешни хубриди?Хайде отговори на този *** въпрос,който в никакъв случай не е по-*** от теб!Та ти дори си толкова ***,че дори и цвета на лампичките в Приус не го знаеш,а си тръгнал да развиваш теории за стари и изпитани технологии.ВАГонетките що не ги вложат тези технологии и хибридите им да харчат по-малко от версията без електромотор?Щот не могат ВАГиналче.
  • #9
    3 rate up comment 8 rate down comment
    raptor ( преди 12 години )
    Tva e marketingova strategiq! Imidj! Ni6to novo pod slunceto! Predpolagam cenata 6e e kosmi4eska za kola ot toq tip. Takiva sa tendenciite i za da ne ostanat po nazad i te se pravqt na zagrijeni za prirodata. I az smqtam, 4e podobni koli zamursqvat su6to tolkova kolkoto ostanalite s DVG. Kato vzemem cenata, izrazhodvaniq resurs i eventualniq probeg ot ne pove4e ot 100 000 kilometra, 6e izleze 4e dori e po vredna za prirodata! ;)
  • #8
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В хибридите на Toyota няма нищо високотехнологично. Напротив, те са успешни, точно защото използват стари и изпитани техлнологии. Ако за теб малко футуристични сини лампички на таблото са висока технология, ти препоръчвам да си купиш домашен компютър и да се научиш на работиш на него.
  • #7
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами смятай ги на 100 км да зареждаш батерии ако си с версията без ДВГ за колко ще стигнеш?И не ми казвай,че при обявени 130-160 км ще изминеш повече от 100 на извънградско,натоварен с багаж,хора и пуснат климатик.Даже и 100 ще са много,като ги знам как лъжат за разхода,ама аре...И за колко време ще се зареждат батериите да попитам,че нещо не казват и защо ли.Май пак са се изложили.А цена.Май и тя не е за казване освен,ако Тойота не са им показали как се правят високотехнологичните автомобили.