IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford се връща към проекта Focus RS

Хечбекът ще разчита на 2.3 литров мотор с мощност 330 к.с.

Ford се връща към проекта Focus RS

През пролетта на миналата година Ford обяви, че спира разработката на модификацията Focus RS, за да се съсредоточи върху други модели. Сега обаче проектът е възобновен, като се очаква „заредения” хечбек да се появи през 2015 г.
Ford се връща към проекта Focus RS
Това съобщи изданието Autocar, което цитира вицепрезидента на Ford Europa Барб Самарджич, който е начело на отдела за разработка на нови продукти. Според него клиентите са силно заинтересовани от появата на „заредени” модели в повечето сегменти.

Самарджич отказа да съобщи каквито и да е подробности около бъдещия модел, но според Autocar той ще разчита на 4-цилиндров турбо-мотор с обем 2.3 литра и мощност 330 к.с. (ще се използва и за европейската версия на Mustang) Машината ще бъде с предно предаване, като ще разполага с преден диференциал с повишено триене и специално предно окачване RevoKnuckle.

По-рано се очакваше, че бъдещият Ford Focus RS може да се появи и в хибридна версия, където двигателят да работи съвместно с електромотор. Шефът на отдела за компактни автомобили в компанията Гунар Херман обаче отхвърли подобна възможност, тъй като тя ще бъде доста скъпа.

Снимка: Ford

Тагове: Ford Focus Ford Focus RS
0 от 500
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Germany, ти тия хора роби на тежки комплекси, предразсъдъци, ограничено мислене и квартална/селсска простотия на глава не можеш да излезеш. Как да му обясниш, че всяка марка щом е оцеляла и се продава (че и да не е) си има своите достойнства, предимства и клиенти. Специално Форд е един от лидерите в автомобилната индустрия в момента и това е признато от безброй награди, отличия, тестове, класации и т.н. Как да обясниш на тия хора, че кварталните афоризми са си...квартални афоризми и толкоз?!
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    автомобилът трябва да се обича.затова трябва да е винаги: 1 перфектен технически. 2 каран на максимум.3 подобряван с всички средства с оторизирани части.
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    от: Анонимен ( преди 5 часа )Който е имал вземане даване с Ford, не е прокопсал! Единствения FORD, който бих карал с кеф(без да ме е срам)е MUSTANG(най-новия)!!! -моля,избиваите комплексите си при съответните медицински лица.успех.за парите си -и не само-форд е една от наи добре стящите машини на пътя.та не виждам поводи за срам. абе вие колко коли сте карали в живота си.до какви граници.на база на какво имате мнение.РЕАЛНО,натоварвали ли сте машините до смърт,да видите коя колко струва???????
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ...си откупи 33 - те поцента от форд получи перфектна моделна гама.сега форд имат пари и ясна визия-"един форд". да видим какво ще стане с всички тия фирми след форд.джиповете ровер-не са имали па добра визия.и там където бмв се провали-ровер-форд успя.та форд-не е дженерал мотърс дето загроби всички свои европеиски фирми.фирмите на форд не фалираха-те станаха скъпи.дано се оправят самостоятелно добре.поне толкова колкото при форд.
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ...продаване.волво -в отчаяно положение пълен збирщаин-до модели с ясно различима визия.продаден на китаици за добри пари и в перфектно здраве.ягуар-изваден от прахта и снабден с нови модели-хк,нов х-джеи, и с договор за доставка за още 5 години на двигатели.продаден на тата и осигурена продажба на мотори.астън-продал за цялата си история преди форд 2000 автомобила,после преди продажбата продаващ по 2000 на година.мазда.болната тема.доиде в фалит с един нескопосан 121.когато банката на хирошима
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    от: до: Germany А и между другото да те светна,че форд не са немска фирма или си мислиш,че е?Хахаха,***. странно защо някои магарета тука се изхвърлят.може би защото имат анонимноста на мрежата,и избиват това че наживо мълчат и дърпат трева,за смелост.аз МНОГО,ама МНОГО бих искал да ми кажеш *** наживо,в очите.но няма да имам този късмет.що се отнася до технологи и и техника-форд направиха брилянтен ход.купиха или иззеха контролен пакет акции и направиха умиращи фирми-перфекти продукти за
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До: FMC ( преди 12 години )
    8:26 Ford Focus RS Horst von Saurma Ford conducted test (08/2009) 8:07.97 Renault Megane RS Trophy Laurent Hurgon June 17, 2011 все още няма автомобил с предно предаване слязъл под 8 мин. ;)
  • #33
    4 rate up comment 2 rate down comment
    FMC ( преди 12 години )
    10 % от хората карат Форд. Наричаш ни непрокопсаници? :) Интересно. Как така обобщи за тая част от населението, че са непрокопсаници...Щото ония с Тойоти, Хюндаи, БМВ-та, VW, Хонди, Мерцедеси...са прокопсали? Виждаме ги колко са прокопсали тия с черните Мерцедеси. Не могат да си платят ремонта на двата катализатора, а банките са изложили цялото им имущество на търг. Айде да не обобщаваме, кой е прокопсал и кой не. Щото нали се сещаш, че тоя Мерцедес е голяма инвестиция...ама за банките.
  • #32
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мечтая си един ден да имам Focus RS от 2002-2003, с онзи прекрасен красив син цвят, наречен Imperial blue.http://***.stangbangers.com/03_FocusRS_Wallpaper1.jpg
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    FMC ( преди 12 години )
    Focus RS - единствената кола с предно предаване, слязла под 8 минути на Нюрбургринг. Това е фактЪТ.