IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И победителят е... Toyota

В крайна сметка японската компания изпревари GM с 458 000 бройки

И победителят е... Toyota

Това, че Toyota си връща лидерската позиция на най-голям автомобилен производител в света, се знаеше от няколко месеца. Сега и водещата икономическата агенция Bloomberg обяви своите резултати за продажбите през миналата година, които показват кой колко нови машини е продал.
И победителят е....Toyota
За 12 месеца Toyota е пласирала на пазарите по света 9 748 000 бройки, като изпреварва победителя от миналата година General Motors с 458 000 единици. Резултатът на американския концерн е 9 290 000, а третото място остава за Volkswagen Group с 9 100 000 нови автомобила.

Като цяло продажбите на японците са нараснали с 23% в сравнение с 2011 г., когато резултатът бе 7 950 000 бройки. Това е станало благодарение на увеличените продажби на пазарите в Азия - най-вече в Индия и Индонезия.

Само в Япония компанията е реализирала продажби на 2 410 000 машини, докато в САЩ резултатът е 2 080 000 бройки. За догодина в Toyota са си поставили за цел резултат от 9 910 000 единици, като основна роля за това трябва да изиграе обновената Corolla, която бе показана на изложението в Детройт. През 2012 г. Corolla отстъпи първото място в света на Ford Focus, като записа 966 000 продажби.

0 от 500
  • #72
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ахаха, продажбите на Тойота в Европа били символични. 837 969 броя Тойота продадени в Европа за миналата година! Айде взимай си сметалото и марш обратно в първи клас!
  • #71
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Селянин си ти. Всъщоност няма защо да обиждаме селяните и по селата бабите се вижда, че могат да мислят по добре от теб. Българина е фактор за България, европееца за Европа, което и от двете да си избереш пак ще разбереш, че Тойота е *** за клиентите на стария континент. Така, че когато успееш да стигнеш до някой град и си купиш счупена Тойота да знаеш, че търговеца като ти я продаде, след това ще отиде да запали свещ в църквата, че най-накрая е успял да продаде каруцата а хората /българите/ по улиците изобщо няма дори да погледнат какво караш, защото ще е нещо което изобщо не забелязват.
  • #70
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И не знам колко служебни коли продава Тойота, но ВАГ пак цъфнаха с корупционна практика - нагласена държавна поръчка за автомобили за парламента. Но те са много добри по тая част по принцип.
  • #69
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А Европейците хич не ги давай за пример, защото са чистокръвни *** с тоя си шовинизъм. Затова сега плащат 50% повече от американците за същата стока. Дори тя да е немски Голф.
  • #68
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И какво от това? Всеки пазар си има предпочитания, затова се гледа глобалено, а там лидерът е Тойота. Все едно да ти обяснявам че ВАГ са смешни защото никой не ги търси в Япония. Ами там хората търсят качество и технологии а не евтини части и нисък разход за сметка на много вредни емисии.
  • #67
    5 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не голтаците а хората които могат да си правят сметката. Не гледа ли новините по Нова ТВ? Там казаха, че Българина не е балък! Купува на старо коли на малко години, защото знае, че купи ли нова кола още с купуването цената и пада с 30% а селд втората година пада с 60-70% за това изчаквали колите да станат на 2-3 години за да си ги купят втора ръка, за да не изгубят тези 60-70%, тоест купуват това което са харесали като ново, но го вземат на старо за по-малко пари, тоест мечтаят за нов Голф, Ауди или БМВ и определено не се интересуват от Тойоти. А продажбите на Тойоти като нови в България са основно за служебни коли и продажбите им у нас както и в цяла Европа са толкова символични, че общо продажбите на всичките им модели, плюс продажбите на всички модели на Лексус общо, са по-малки само от продажбите на Голф в Европа .
  • #66
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вторичния пазар показва единствено кои са популярните модели сред голтаците които не могат да си позволят нова кола.
  • #65
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мобиле бг е най-големия сайт за коли втора ръка в България, спокойно може да служи като представителна извадка за страната. Топ 10 на най-търсените коли в mobile.bg1. Vw Golf 162173 търсения 2. Audi A4 118311 3. Opel Astra 79678 4. Bmw 3 72862 5. Mercedes E 39559 6. Honda Civic 33640 7. Peugeot 206 26470 8. Renault Scenic 26265 9. Ford Focus 25909 10. Fiat Punto 22468Никакви Тойоти или корейски щайги. Дошо май не само в Аутомедия никой не брои любимите ти марки за стока. В цяла България ги смятат за ***. Търсенето на Тойоти в България е почти нулево. Дори да съпоставим аналогичните модели Auris с Голф, Голфа е по-скъп, но стократно по търсен, няма нищо случайно в това едното е еталон в класа а другото е фаворит за скорошна сервизна акция.. Може да отвориш сайта и да четеш и естествено да крещиш от ужас.
  • #64
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И победителят е... Toyota!!!!!!!!!
  • #63
    4 rate up comment 22 rate down comment
    до Morizo ( преди 12 години )
    Е кое му е логичното бе Дошо и какво е това име Morizo ? Миризма на италянски ли е? на португалски ли е? не мога да разбера. Та да се върнем на логиката ти /при теб това е изключително сложен процес/ Като почнем от там, че сервизните акции на Тойота били защото правели кефа на клиентите си, минем през това, че има малко предлагане на Тойоти защото собствениците си не ги продавали ха ха ха а сега и това Логично е да не се търси Тойота втора ръка защото хората с Тойоти дълго време не ги сменят. Какъв е смисъла на това изречение и какво общо има с търсенето на Тойоти? В мобиле има Тойоти на 1,2,3,4,5.. години и т.н. Само че никой не ги търси! Единствената логика е че никой не се интересува от Тойота и всякакви твой празноглави сюреалистични халюцинации са плод на едната ти гънка, която определено има проблем с мисленето. Направо спри да се мъчиш.