IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И победителят е... Toyota

В крайна сметка японската компания изпревари GM с 458 000 бройки

И победителят е... Toyota

Това, че Toyota си връща лидерската позиция на най-голям автомобилен производител в света, се знаеше от няколко месеца. Сега и водещата икономическата агенция Bloomberg обяви своите резултати за продажбите през миналата година, които показват кой колко нови машини е продал.
И победителят е....Toyota
За 12 месеца Toyota е пласирала на пазарите по света 9 748 000 бройки, като изпреварва победителя от миналата година General Motors с 458 000 единици. Резултатът на американския концерн е 9 290 000, а третото място остава за Volkswagen Group с 9 100 000 нови автомобила.

Като цяло продажбите на японците са нараснали с 23% в сравнение с 2011 г., когато резултатът бе 7 950 000 бройки. Това е станало благодарение на увеличените продажби на пазарите в Азия - най-вече в Индия и Индонезия.

Само в Япония компанията е реализирала продажби на 2 410 000 машини, докато в САЩ резултатът е 2 080 000 бройки. За догодина в Toyota са си поставили за цел резултат от 9 910 000 единици, като основна роля за това трябва да изиграе обновената Corolla, която бе показана на изложението в Детройт. През 2012 г. Corolla отстъпи първото място в света на Ford Focus, като записа 966 000 продажби.

0 от 500
  • #12
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Карал съм, при Пасат можеш да заспиш от скука, а Голф дизел така трака,че и трактора на някоя нива е по-тих. тишината и безпроблемността на колите на Тойота са незаменими. Голф е с доста по-лошо качество на интериор от Корола. А Авенсис е най-добрата кола измежду тези 4.
  • #11
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не разбирам само защо се ядосваш толкова и слагаш толкова минуси. Явно много те дразни,че Тойота е това,което е,а германците пак гледат от ъгъла :)
  • #10
    29 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-лош дизайн и скучен и безличен от този на Фолксваген и останалите немски коли не съществува. Японските коли имат много по-разчупен и модерен дизайн. Но дизайнът е последното важно нещо за да ти върши работа една кола.
  • #9
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Japan ( преди 12 години )
    Няма истерии. На мен пък ми харесва.
  • #8
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    браво-убеди ни.добре че си ти ние нет и практика-нямаме.и тая квалификация "наи" като баи тошо.всичко е наи.няма наи има добро при определени изисквания.за тебе е наи ,на мене не ми харесва дизаина ине е наи.нормално кви са тия истерии.
  • #7
    28 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    При съседна статия за Голф, точно тук ли намери да пишеш за дървен дизайн?
  • #6
    8 rate up comment 26 rate down comment
    Студио-Х ( преди 12 години )
    Вярно е, но с този ДЪРВЕН дизайн,и посредствен комфорт, скоро няма да ме спечелят!!!
  • #5
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нормално е Тойота да дръпне още повече,защото притежава високи технологии,каквито останалите производители не притежават, имат много добро съотношение качества-цена, дори уникално предвид това,че Тойота произвежда най-здравите автомобили. Когато притежаваш технологиите на бъдещето - хибридни автомобили, водородни технологии и комбинираш това с най-високата потребителска стойност,заложена в колите с високата им надеждност, нормално е да си на върха на автомобилната йерархия.
  • #4
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    "от: Анонимен ( преди 11 минути )Пак, ще стане мазало!!!!"-ха ха ха верно е .тука има няколко мозъка ,които аутомедия си дразни ту с таиота-лексус ту с фв-ауди да си държи реититга.и тия се едно им плащат,бръмчат ли бръмчат за кеф на саитодържателите.еи го варнаджията инфаркт ще си докара.кво му пука кои прави наи много не е ясно ,обаче стиска палци.леле мале.
  • #3
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Obrut ( преди 12 години )
    Toyota си е Toyota. Няма изненада в тази "новина".